Achizitie publica - MOTORINA EURO 5 PENTRU TRANSPORT NAVAL
Detaliu pentru invitatia numarul 330305
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330305/25.06.2012
Denumire contract: MOTORINA EURO 5 PENTRU TRANSPORT NAVAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL DE JANDARMI JUDETEAN TULCEACod fiscal: 4321666, Adresa: ISACCEI, NR. 163, Tulcea, Telefon: 0240534012, Fax: 0240534919
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ISACCEI, NR. 105, Tulcea, Romania, cod postal: 820226, telefon: +40 0240534012, fax: +40 0240534919, persoana de contact: COMPARTIMENT MARKETING SI ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Inspectoratului de Jandarmi Judetean Tulcea (U.M. 0615 Tulcea), str. Isaccei, nr. 105, localitatea Tulcea, judetul Tulcea, cod postal 820226.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MOTORINA EURO 5 PENTRU TRANSPORT NAVAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIONAREA DE MOTORINA EURO 5 (EN590) FARA ACCIZE, PENTRU ASIGURAREA MOBILITATII EFECTIVELOR DE JANDARMI ALE I.J.J.TULCEA, PE DUNARE, MAREA NEAGRA, IN DELTA DUNARII, ETC, CU NAVELE UNITATII MILITARE.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 80, 645.17 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1) Cuantumul garantiei de participare este de1%, respectiv 806 lei. NOTA: Ofertantii I.M.M. vor depunere pana la data sedintei de deschidere a ofertelor declaratia pe proprie raspundere semnata de catre reprezentantul legal al I.M.M., in conformitate cu modelul prevazut in anexele nr. 1-2 ale Legii nr.346/2004. pt. a beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare, conform art.16, alin.2 din Legea nr.346/2004. 2) Forme de constituire acceptate: conform art.86 din H.G. nr.925/2006: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; In cazul constituirii garantiei prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr. 11/tipizat echivalent folosit de banca. - virament bancar in contul: RO10TREZ64123610120XXXXX deschis la Trezoreria Municipiului Tulcea - depunere in numerar la casierie autoritate contractanta. 3) Valabilitatea garantiei: cel putin 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila conform art.86, alin.2 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare. Restituirea garantiei de participare se face in conditiile art. 88 din H.G. nr.925/2006, cu modificarile ulterioare. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita: - in oricare din situatiile prevazute de art. 87, alin. 1 din H.G. 925/2006, cu modificarile ulterioare precum; -in situatia prevazuta de art.278^1, alin.1 din OUG nr.34/2006, retinandu-se ofertantului suma de 806 lei. ATENTIE! Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare, in cuantumul si in una din formele acceptate, la sedinta de deschidere a ofertelor conduce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratia pe proprie raspundere privind eligibilitatea -se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12A). Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca este cazul.2. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006. se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 2).Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a), lit.cA1) si d) din O.U.G.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ORD 314/2010, se va completa in conformitate cu modelul prezentat in Formularul nr. 1.4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69A1 din O.U.G. nr. 34/2006se va completa in conformitate cu modelul prezentat in Formularul nr. 8. Prezenta declaratie se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator.Referitor la conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69A1 din O.U.G.nr. 34/2006, persoanele cu functie de decizie din cadrul I.J.J. Tulcea in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: Col. Vizitiu Pavel, lt.col. Grigore Daniela, .col. Acsenti Iulian, lt.col. Lupu Corneliu, cpt.Cernencu Florin, plt.adj.sef Pacaleanu Eugen Marius.5. Certificate constatatoare, in original sau copii lizibile, semnate si stampilate pentru ?conformitate cu originalul?, privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul - operatorul economic este rezident) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele: ? Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de agentia nationala de administratie fiscala (administratia financiara)? Certificat privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice eliberat de directia de impozite si taxe a primariei.Nota: in situatia in care din documentele solicitate reiese ca operatorul economic are datorii, acesta va putea fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare, cu exceptia cazului in care: a)acestea sunt esalonate in baza unor conventii si se face dovada achitarii la termenul scadent a platilor;b)se face dovada ca a fost acceptata compensarea datoriilor, conform art. 116 alin. 9 C.Pr.Fiscala.Certificatele mai sus mentinate se vor elibera pentru sediul principal al ofertantului din Romania. (Nu se solicita deschiderea unui sediu permanent in Romania).6. Declaratia privind calitatea de participant la procedura se va completa in conformitate cu modelul prezentat in cadrul documentatiei de atribuire (Formularul nr. 12C).Nota: ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau care nu respecta prevederile art. 46 din acelasi act normativ, vor fi exclusi de la procedura de achizitie.Vor putea fi exclusi de la procedura de achizitie publica ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru persoane juridice romane, certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial de care apartine/oficiul national al registrului comertului, eliberat cu cel mult 60 de zile inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, in original sau copie lizibila, semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul?, din care sa rezulte ca: - obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea bunurilor care fac obiectul achizitiei, - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006, privind procedura insolventei, - nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice.2. Pentru persoane fizice romane, autorizatia de functionare (original sau copie conforma cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.3. Persoane juridice/fizice straine, documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor legii nr. 571/2003 privind codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare (pentru impunerea unor venituri realizate din Romania de persoane fizice si juridice nerezidente). Persoana juridica/fizica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea de care beneficiaza si furnizorul roman in tara in care furnizorul strain este rezident.Vor fi exclusi de la procedura de achizitie ofertantii care nu au in obiectul de activitate producerea, respectiv comercializarea produselor care fac obiectul procedurii de achizitie.Nota: Documentele solicitate la punctele 1, 2 si 3 din prezenta sectiune se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va putea solicita ofertantului castigator sa prezinte pentru conformitate documentele mai sus mentionate in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil incheiat precum si contul de profit si pierderi (sau documente similare bilantului contabil, considerate legale si edificatoare in tara in care operatorul economic este rezident), in copie, vizate si inregistrate de organele competente, si orice alte documente legale edificatoare (rapoarte anuale), prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara.Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic (ofertant) si persoana respectiva. In aceasta situatie trebuie sa se prezinte documentele de la punctele III.2.1a) si III.2.1b. Se va prezenta un angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma, faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Se vor prezenta documente (in copie conforma cu originalul), emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului de management al calitatii. Se accepta certificate din seria ISO sau similare privind implementarea unui sistem de management al calitatii, emise de organisme internationale.2. Autoritatea contractanta va admite si alte probe sau dovezi in masura in care confirma asigurarea unui nivel corespunzator celui solicitat, in conditiile prevazute de art. 193 din O.U.G. nr. 34 din 19 aprilie 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Data limita de valabilitate a documentelor (certificatelor) mentionate la pct. 1 si pct. 2 trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu data de valabilitate a ofertei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin accesarea directa si nerestrictionata a unui fisier electronic, care va fi disponibil in SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.07.2012 11:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.06.2012 09:41