Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MOTORINA EURO DIESEL 5 (SR EN 590/2002) PENTRU INCALZIT


Detaliu pentru invitatia numarul 338025
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ORASUL ODOBESTI (CONSILIUL LOCAL al ORASULUI ODOBESTI)
Numar invitatie: 338025/23.10.2012
Denumire contract: MOTORINA EURO DIESEL 5 (SR EN 590/2002) PENTRU INCALZIT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL ODOBESTI (CONSILIUL LOCAL al ORASULUI ODOBESTI)Cod fiscal: R 4297827, Adresa: str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea, Odobesti, Telefon: 0237 675 224, Fax: 0237 676 590
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea, Odobesti, Romania, cod postal: 625300, telefon: +40 237675224, fax: +40 237676590, persoana de contact: Mirela Bolovan Bejan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Libertatiinr. 113 , loc. Odobesti , jud. Vrancea, Odobesti, Romania, cod postal: 625300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MOTORINA EURO DIESEL 5 (SR EN 590/2002) PENTRU INCALZIT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta doreste sa achizitioneze motorina pentru incalzit, dupa cum urmeaza: Pana la 31 decembrie 2012 :4.000 lPentru a asigura continuitatea aprovizionarii, se ia in calcul achizitionarea, in perioada 01.01 ? 30.04.2013, a cantitatii suplimentare de maxim 6.000 l, conditionat de existenta resurselor financiare destinate acestui scop.Valoarea estimata: 20.800 ? 52.000RONNOTA: Valoarea minima , reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri (in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima , reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 52, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare: 416 lei.AC va retine din garantia de participare, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art. 278.1 din OUG nr.34/2006.Perioada de valabilitate: 90 zile, de la data limita de primire a ofertelorModalitati de constituire : ? virament bancar in contul IBAN RO12 TREZ 6915 006X XX00 3172 deschis la Trezoreria Municipiului Focsani (cod fiscal 4297827 )? ordin de plata sau fila CEC, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;? depunerea la casierie a sumei in numerar? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, de preferinta din Romania, care se va prezenta in original, avand valoarea si pentru perioada prevazuta mai sus. ? Formular 4Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Aceasta va fi insotita, dupa caz, de documentele in original privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), pentru a beneficia de prevederile Legii nr.346/2004 ? Formular 5
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: C.1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 180 al OUG nr.34/2006, cu completarile si modificarile ulterioareSe va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formular P1. Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator, daca acesta exista., si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comune .C.2. ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prev. la art. 181 al OUG nr.34/2006Se va prezenta, Formular P2 . Declaratia va fi prezentata si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comuneC.3 ? Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va prezenta, Formular P3. Declaratia va fi prezentata si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comuneC.4 ? Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaSe va prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta Formular P4. Declaratia va fi prezentata si de catre asociati in cazul depunerii unei oferte comuneC.5 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 al OUG nr.34/2006Se va prezenta Formularul P5. Declaratia va fi prezentata de ofertant (asociati)/ subcontractant/ tert sustinator, dupa caz.Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, nominalizam, persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Daniel Nicolas - Primar, Florin Vetrescu ? Viceprimar, presedinte comisie evaluare oferte , Mirela Bolovan Bejan ? Responsabil cu organizarea procedurilor de achizitie publica, membru in comisia de evaluare, Georgeta Doldor, Monica Teodor, Constantin Mandrila, Silvia Miron, Valentin Musca ? membri comisie evaluare oferte, Florin Monac ? Sef serv.Buget - FinanteNominalizam de asemenea, Consilierii locali: Miron Gheorghe, Condrut Oana Franceasca, Chiriac Gabriel, Coman Daniela Anisoara, Cristea Florentin, Constantinescu Dumitru Adrian, Florea Neculai, Ionita Andreea Mariana, Paraschiv Eugen , Sandu Corina Violeta, Hanta Grigore, Toma Vasile Ioan, Mistoiu Viorel Mugurel, Grigore Constantin, care aproba bugetul necesar finantarii contractelor de achizitie publica.C.6 ? Indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidatSe va prezenta Certificatul de atestare fiscala, emis de AFP, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleSe poate depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"C.7 ? Indeplinirea obligatiilor la bugetul localSe va prezenta Certificatul fiscal, emis de Directia de impozite si taxe locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleSe poate depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" C.1 ? Dovedirea inregistrariiSe va prezenta Certificatul constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului in una din formele original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ? cu precizarea ca, inainte de transmiterea comunicarii, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care acesta a fost depus in copie.Obiectul contractului, trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Certificatul sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertei.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, cerinta privind obiectul de activitate trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: C.1 - Se solicita o valoare a cifrei medii de afaceri, pe cel mult ultimii 3 ani (fara a fi luat in considerare anul in curs), in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, de cel putin 41.500 leiSe va prezenta formularul E1 ? Informatii generaleCifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria IMM, va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: C.1 - Atestarea conformitatii produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevanteOfertantii vorprezenta documente care sa ateste conformitatea cu standardele si normele de calitate impuse de Comunitatea Europeana ? SR EN 590:2004 si ISO 4259:1995 si de HG nr. 689/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, privind stabilirea conditiilor de introducere pe piata a motorinei, C.2 - Informatii privind subcontractareaIn conditiile in care ofertantul urmeaza sa subcontracteze o parte din contract, acesta va preciza partile din contract pe care intentioneaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor, ofertantul ramanand raspunzator in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contractSe vor completa: Formular 8 ? Lista subontractantilorFormular 9 ? Contract de subcontractare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2012 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2012 16:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer