Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Motorina necesara functionarii navelor scoala pe cai navigabile interioare


Detaliu pentru invitatia numarul 330965
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA DUNAREA DE JOS
Numar invitatie: 330965/03.07.2012
Denumire contract: Motorina necesara functionarii navelor scoala pe cai navigabile interioare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA DUNAREA DE JOSCod fiscal: 3127522, Adresa: GALATI, STR. DOMNEASCA NR. 47, Galati, Telefon: 0236-419177, Fax: 0236-419177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Domneasca, nr. 47, Galati, Romania, cod postal: 800008, telefon: +40 336130128, fax: +40 236419177, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Domneasca, nr. 47, Galati, Romania, cod postal: 800008, Sala Senatului
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Motorina necesara functionarii navelor scoala pe cai navigabile interioare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 9
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Motorina necesara functionarii navelor scoala pe cai navigabile interioare
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 59, 040 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garan?ie de participare- 1180 RONPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorModul de constituire a garantiei de participare: 1. virament bancar sau printr-un instrument de garantare (Formularul 10) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ;2.ordin de plata sau fila CEC , cu conditia confirmarii acestora de catre banca, pana la data deschiderii ofertelor;3.numerar la casieria autoritatii contractante.Contul pentru depunerea garantiiei de participare RO14TREZ3065005XXX000187 deschis la Trezoreria Galati, CF 3127522.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorReducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Modul de restituire a garantiei de participare: Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute la art. 88 din OUG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.1 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr.2 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire.Pentru operatorii economici strani: Operatorul economic va prezentao declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 3 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireCerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, actualizata la data prezentei.Modalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 4 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuireInformatii despre persoanele cu functii de decizie: Prof.dr.ing. Iulian Gabriel BIRSAN ? RECTORProf.dr.ing. Toader MUNTEANU - PRORECTOR cu activitatea didacticaProf.dr.ing. Adrian LUNGU - PRORECTOR cu strategia universitara si relatii internationaleProf.dr. Anca GATA - PRORECTOR cu activitatea de relatii internationale si probleme studentestiProf.dr. ing. Anca NICOLAU ? PRORECTOR cu activitatea de cercetare stiintificaConf.dr. ing. Dana TUTUNARU ? PRORECTOR managementul calitatiiIng. Romeu HORGHIDAN - DIRECTOR GENERAL ADMINISTRATIVInformatii despre persoanele care semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: Ing Marcel Danaila -Sef Serviciu AchizitiiEc. Doina Berigic- Contabil sefBogdan Bratoveanu ? JuristEc. Marian Danaila ? Ad-tor. PatrimoniuDogaru Ion ? mecanic sefCerinta nr. 5Declaratie privind respectarea OrdinuluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independentaModalitate de indeplinire : Se va completa formularul nr. 5 din sectiunea formulare a documentatiei de atribuire Cerinta: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990Modalitate de indeplinire : Se va prezenta ?certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? (original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?) sau alt document echivalent din care sa reiasca ca ofertantul are ca obiect de activitate, activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica . Certificatul trebuie sa fie emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, sa prezente pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.07.2012 15:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer