Achizitie publica - Motorina pentru centrale termice
Detaliu pentru invitatia numarul 337030
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337030/09.10.2012
Denumire contract: Motorina pentru centrale termice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialTribunalul BotosaniCod fiscal: 4557919, Adresa: Str.Maxim Gorki, Nr.8, Botosani, Telefon: 0231583694, Fax: 0231583674
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Motorina pentru centrale termice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Autoritatea contractanta va incheia un acord-cadru de furnizare de produse constand in motorina pentru functionarea centralelor termice situate la Tribunalul Botosani si judecatoriile arondate (Judecatoria Dorohoi, Judecatoria Saveni si Judecatoria Darabani)
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 324, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 6.400 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Modul de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, in favoarea Tribunalului Botosani sau prin virament bancar, in contul nr. RO94TREZ1165005XXX000245 deschis pe seama Tribunalului Botosani la Trezoreria municipiului Botosani. Garantia de participare se poate constitui si prin depunere la casieria autoritatii contractante a sumei in numerar. Dovada depunerii garantiei la casieriea autoritatii contractante va fi postata in SEAP.Garantia de participare trebuie prezentata pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor. In situatia in care garantia de participare se constituie prin virament bancar, contul autoritatii contractante trebuie alimentat pana la data si ora deschiderii ofertelor. Garantia de participare se va retine in conditiile art. 43.1 din OUG nr. 34/2006 dar nu mai putin decat sumele prevazute la art. 2781 din OUG nr. 34/2006. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de participare se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat (respectiv 3.200 lei).Modul de eliberare a garantiei de participare: conform art.88 din H.G. nr. 925/2006. In cazul contestatiilor depuse si respinse de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare un procent de 1%, respectiv 64 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, in cuantum de 7% din pretul total al contractelor subsecvente, fara TVA, se va constitui prin Scrisori de garantie bancara sau orice alt instrument de garantare care devin Anexe la contracte. Garantia de buna executie va avea aceeasi perioada de valabilitate ca si contractul subsecvent ce se va incheia. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare), garantia de buna executie se va constitui in procent de 50% din cuantumul precizat
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea2. Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3.Declaratia ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in autoriatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Adrian Toporascu - presedinte;
- Aurora Tomiuc - manager economic;
- Aurora Balan - expert;
- Silveia Bucur - referent- comisia de evaluare, care va fi numita la momentul oportun. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat in termen de valabilitate, prezentat in original, copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte: - ca operatorul economic este inregistrat si autorizat sa desfasoare activitati economice ce au legatura cu obiectul prezentei proceduri;
- ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari ale persoanei juridice pentru fapte penale, punerea acestuia sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau faliment, conform art.21 din Legea nr.26/1990, aplicarea Legii nr.85/2006, republicata, privind procedura insolventei.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraDeclararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind capacitatea tehnica si profesionalaDeclaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani Recomandare din partea unui beneficiar client (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) din care sa rezulte livrarea de produse cu cantitati similare, cel putin egale cu cele care fac obiectul procedurii. Informatii privind standardele de asigurare a calitatiiPrezentarea certificatului care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul ISO 9001 sau echivalent, aflat in termenul de valabilitate mentionat de emitent, in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiune ?conform cu originalul?. - Prezentarea certificatului care sa ateste ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul ISO 14001, sau echivalent, aflat in termenul de valabilitate mentionat de emitent, in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiune ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 24.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2012 14:50