Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MOTORINA PENTRU INCALZIT


Detaliu pentru invitatia numarul 334070
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Inspectoratul de Politie al Judetului Olt
Numar invitatie: 334070/22.08.2012
Denumire contract: MOTORINA PENTRU INCALZIT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul de Politie al Judetului OltCod fiscal: 4286500, Adresa: str. Mihai Eminescu , nr. 19, Slatina, Telefon: 0249 406500 int 2702, Fax: 0249 437310
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Mihai Eminescu , nr. 19, Slatina, Romania, cod postal: 230116, telefon: +40 249406500/20702, fax: +40 249437310, persoana de contact: SERVICIUL LOGISTIC
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Slatina, Str. Primaverii, nr. 15, sediul Serviciului Logistica al IPJ OLT
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MOTORINA PENTRU INCALZIT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 5
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: MOTORINA PENTRU INCALZIT
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 193, 800 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata fara T.V.A. a contractului de servicii, respectiv 1938, 00lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 30 de zile. Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO12TREZ 5065005XXX000239 deschis la Trezoreria mun.Slatina - prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari(fila CEC, scrisoare de garantie bancara-form.10, sau cu chitanta la casieria I.P.J. Olt). Pentru I.M.M.-uri garantia se poate constitui in procent de 50% , respectiv 969 lei(garantia de participare astfel constituitava fi luata in considerare numai daca este Insotita de declaratia pe proprie raspundere redactata conf. Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare). Eventualele retineri din garantia de participare se pot face in conditiile prevazute la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCompletarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea III FormulareIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea III Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Declaratie pe propria raspundere privind participarea la proceduraDeclaratiei privind calitatea de participant la procedura ? Formularul 9 din Sectiunea III Formulare4. Declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. ? Formularul nr.10 din Sectiunea III Formulare.5. Certificate de atestate fiscala privind plata impozitelor din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificate (in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? ) privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale, (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident ex. -A.N.A.F.).6. Declaratie privind neincadrarea la art. 69 ^1 din O.U.G. nr. 34/2006Completarea Declaratiei privind neincadrarea la art. 69^ 1 din O.U.G. nr. 34/2006 completata in conformitate cu Formularul nr. 11 din Sectiunea III Formulare .Persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica.din cadrul IPJ Olt sunt: Seful unitatii ? VOICU ION, Sef contabil ? TELEU NICOLAE, seful Serviciului Logistic ? STEFAN PETRE, Sef birou API ? RADOI IONEL, sef Comp.Achizitii ? RADULESCU SORINA, Sef Birou Juridic ? MINCA GHEORGHE Persoane juridice / fizice romane- Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate livrareaproduselor de natura celor ce fac obiectul achizitiei.Documentul va fi depus in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Operatorul economic clasat peprimul loc va prezenta certificatul constatator in original sau copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul proceduriide atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente (copielegalizata sau certificata conform cu originalul)sau scrisori de bonitate dinpartea bancilor ori a unor societati recunoscute de audit financiar, Fisa de informatii generale in conformitate cu Formularul nr. 3. Nu sunt solicitate niveluri minime pentru cifra de afaceri
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea Declaratiei si listei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamenteletehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului de achizitie.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Don SEAP sau de la sediul autoritatii contractante din Slatina, str Primaverii, nr 15
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.08.2012 09:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer