Achizitie publica - Motorina si benzina fara plumb
Detaliu pentru invitatia numarul 325020
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325020/26.04.2012
Denumire contract: Motorina si benzina fara plumb
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEACod fiscal: 2540783, Adresa: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250737777, Fax: +40 250737620
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240195, telefon: +40 250737777, fax: +40 250737620, persoana de contact: Iulian Tomulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240195
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Motorina si benzina fara plumb
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru parcul auto al achizitorului ? statiile de distributie ale furnizorului si/sau parteneriloracestuia din tara, pe baza de carduri, - Motorina, cod CPV 09134200-9 - 2.970 l (cantitate estimata pana la 31.12.2012)- 4.500 l (cantitate estimata pana la 30.04.2013)- Benzina fara plumb, cod CPV 09132100-4, -7.260 l (cantitate estimata pana la 31.12.2012)- 11.000 l (cantitate estimata pana la 30.04.2013)-Pentru punctul termic al achizitorului care foloseste combustibil lichid (motorina)- locul de livrare este - Administratia Finantelor Publice Oraseneasca Gura Lotrului, Brezoi, str. Lotrului, nr. 2, cod postal 245500, judetul Valcea.- Motorina, cod CPV 09134200-9 -8.250 l (cantitate estimata pana la 31.12.2012)- 12.500 l (cantitate estimata pana la 30.04.2013)Valoarea estimata a contractului ? pana la 31.12.2012 este de90.000 lei fara TVA.Valoarea estimata a contractului ? pana la 30.04.2013 este de 135.000 lei fara TVA.Durata contractului: Contractul de furnizare carburanti va fi incheiat pentru o perioada de 8 luni de zile, 01.05.- 31.12.2012, cu drept de prelungire a contractului dupa expirare pe o perioada de maxim 4 luni conform prevederilor H.G. nr. 925/2006, art.6.
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare va fi valabila 60 de zile de la data limita a depunerii ofertei.Formular 12Valoarea garantiei de participare se constituie in conformitate cu art. 85 din HG 925/2006 si este in suma de 1.800 lei.Se constituie prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, scrisoare de garantie emis de o societate bancara sau o societate de asigurari romana sau straina, prezentata in original si insotita de traducere legalizata dupa caz, ordin de plata in contul deschis nr. RO86TREZ6715005XXX000123 la Trezoreria Municipiului Ramnicu Valcea, pentru D.G.F.P. Valcea, CIF 2540783.Nota 2: Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie, in conformitate cu prevederile legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru aceasta ofertantii trebuie sa depuna documentele necesare pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Garantia de participare se restituie: - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.- ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.- in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 900 lei, in cond. Art. 278^1 din OUG nr. 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se contituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie este irevocabila. Instrumentul de garantare bancara trebuie sa prezinte daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract , daca Autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea formularului declaratie privind eligibilitatea? - formular 3.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Prezentarea formularului declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 181 lit a), b) si d)? formular4.2.)Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul.3.) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? - formular 5.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. - Formular 6.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Gogirnoiu Gheorghe, Popescu Valerian, Vlasceanu Veronica, Matulescu Carmen, Dragoi Daniela, Preda Valentin, Tomulescu Iulian, Balasoiu Constantin.Prezentarea formularului ?Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 7. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Pentrupersoane juridiceromane: - sa aiba in obiectul de activitate al firmei activitati compatibile cu activitatea de evaluare.Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de deschiderea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Agentii economici ofertanti trebuie sa aiba licenta de fabricatie sau autorizatie de comercializare pentru fiecare produs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiaraSolicitat ¦cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globale anuale aferente ultimilor 3 ani, de minimum 150.000 de lei, in domeniul de activitate aferent obiectului contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declarartie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Experienta similaraRecomandari/acte constatatoare, Cerinta nr. 3- Fise privind caracteristicile tehnice ale produselor ofertate- Lista benzinariilor din tara ? proprii sipartenere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2012 08:03