Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Motorina si benzina fara plumb


Detaliu pentru invitatia numarul 344824
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEA
Numar invitatie: 344824/05.04.2013
Denumire contract: Motorina si benzina fara plumb
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICEVALCEACod fiscal: 2540783, Adresa: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Telefon: +40 250737777, Fax: +40 250737620
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240195, telefon: +40 250737777, fax: +40 250737620, persoana de contact: Iulian Tomulescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RM. VALCEA, STR. G-RAL MAGHERU, NR.17
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Motorina si benzina fara plumb
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru parcul auto al achizitorului ? statiile de distributie ale furnizorului si/sau parteneriloracestuia din tara, pe baza de carduri, - Motorina, cod CPV 09134200-9 - 2.970 l (cantitate estimata pana la 31.12.2013)- 4.500 l (cantitate estimata pana la 30.04.2014)- Benzina fara plumb, cod CPV 09132100-4, - 7.260 l (cantitate estimata pana la 31.12.2013)- 11.000 l (cantitate estimata pana la 30.04.2014)Pentru punctul termic al achizitorului care foloseste combustibil lichid (motorina) - locul de livrare este - Administratia Finantelor PubliceOraseneasca Gura Lotrului, Brezoi, str. Lotrului, nr. 2, cod postal 245500, judetul Valcea.- Motorina, cod CPV 09134200-9 - 8.250 l (cantitate estimata pana la 31.12.2013)- 12.500 l (cantitate estimata pana la 30.04.2014)Valoarea estimata a contractului ? pana la 31.12.2013 este de 90.000 lei fara TVA.Valoarea estimata a contractului ? pana la 30.04.2014 este de 135.000 lei fara TVA.Durata contractului: Contractul de furnizare carburanti va fi incheiat pentru o perioada de 8 luni de zile, 01.05. - 31.12.2013, cu drept deprelungire a contractului dupa expirare pe o perioada de maxim 4 luni conform prevederilor H.G. nr. 925/2006, art.6. Mentionam expres faptul ca valoarea 90.000 lei reprezinta valoarea estimata la care se vor raporta si evalua ofertele, iar valoarea de 135.000 lei reprezinta valoarea maxima care include si eventualele suplimentari.Optiuni: Val est. pana la 31.12.2013-90000 lei.Val est. pana la 30.04.2014-135000 lei.1 prelungiri posibile
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 - 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare se constituie in conformitate cu art. 85 din HG 925/2006 si este in suma de 1.800 lei. Se constituie prin: virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, scrisoare de garantie emis deo societate bancara sau o societate de asigurari romana sau straina, prezentata in original si insotita de traducere legalizata dupa caz, ordin de plata in contul deschis nr. RO86TREZ6715005XXX000123 la Trezoreria Municipiului Ramnicu Valcea, pentru D.G.F.P. Valcea, CIF 2540783. Valabilitatea garantiei de participare va fi de cel putin 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Nota 2: Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri, de garantia de participare si de garantia de buna executie, in conformitate cu prevederile legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare. Pentruaceasta ofertantii trebuie sa depuna documentele necesare pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Garantia de participare se restituie: - ofertantului castigator: in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.- ofertantilor necastigatori: dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare, dar numai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.- in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 900 lei, in cond. Art. 278^1 din OUG nr. 34/2006. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 04.04.2013. Echivalenta leu/valuta se va face la cursul BNR.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se contituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantiade buna executie este irevocabila. Instrumentul de garantare bancara trebuie sa prezinte daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Garantia de buna executie se restituie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contract , daca Autoritatea contractanta nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratii privind eligibilitatea Prezentarea formularului ?Declaratie privind eligibilitatea? - formular 3.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achiztie publica .Cerinta nr. 2Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 1811.) Prezentarea formularului ?Declaratie privind neincadrarea insituatiile prevazute la art 181 lit a), b) si d)? ? formular4.2.)Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul.3.) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza debite la bugetul bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul.Pentrupersoane juridicestraine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din stuatiile prevazute de art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de furnizare.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura Prezentarea formularului ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura? - formular 5.Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUGnr. 34/2006. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. - Formular 6.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Gogirnoiu Gheorghe, Hrebenciuc Ioan, Vlasceanu Veronica, Matulescu Carmen, Dragoi Daniela, Preda Valentin, Tomulescu Iulian, Ciuca Marius, Balasoiu Constantin, Busuioc Aurelian, Mihalcea Ana Elena, Gidea LiviuCerinta nr. 5Declaratie privind respectarea OrdinuluiANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta Prezentarea formularului ?Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta? - Formular 7. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru persoane juridice romane: - obiectul contractului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Din documentele care dovedesc o forma de inregistrare capersoana juridica sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate (extras), activitatea de productie si/sau comercializare pentru categoria de produse care face obiectul procedurii de achizitie publica.Agentii economici ofertanti trebuie sa aiba licenta de fabricatie sau autorizatie de comercializare pentru fiecare produs.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraSolicitat ¦cerinta minima realizarea unei cifre medii de afaceri globaleanuale aferente ultimilor 3 ani, de minimum 150.000 de lei, in domeniul deactivitate aferent obiectului contractului.Solicitat pentru a se verifica daca situatia economico-financiara aofertantului permite derularea contractului in bune conditii.Cifra de afaceri globala se va calcula la cursul mediu anuallei/euro al BNR, astfel: - 4.2099 lei/euro pentru anul 2010- 4.2379 lei/euro pentru anul 2011- 4.4895 lei/euro pentru anul 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declarartie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 aniSe va prezenta o Declarartie privind lista principalelor livrari inultimii 3 ani - Formularul 9 din care rezulta incheierea siindeplinirea, a unu sau mai multe contracte avand ca obiectlivrarea de produse similare., Experienta similaraAutoritatea contractanta stabileste ca cerinta efectuarea in totalitate sau a unor faze specifice, in ultimi 3 ani (pana la data limita de depunere a ofertelor) a minim unul maxim 2 contracte de furnizare carburanti, similare celor prezentate in caietul de sarcini, in valoare totala de cel putin 89.000 lei.Se vor prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar din care sa rezulte furnizarea de produseDocumentele trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului respectiv;b) daca pe parcursul derularii contractuluiau fost inregistrate neconformitati;, - Lista benzinariilor din tara ? proprii sipartenere.- Declaratie privind situatia statiilor ce accepta card electronic, de care dispune operatorul ecnomic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului. Furnizorul trebuie sa facadovada detinerii (sau parteneriat) a cel putin o statie dealimentare la pompa in Ramnicu Valcea, cel putin o statie peteritoriul judetului Valcea, in afara Municipiului Rm. Valcea si celputin a cate unei statii in fiecare municipiu din toata tara, princare sa se asigure livrarea pe baza de carduri .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.04.2013 12:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer