Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Motorina utilizata drept combustibil pentru centrale termice-in regim de scutire de la plata accizelor


Detaliu pentru invitatia numarul 356890
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL DE PSIHIATRIE CRONICI DUMBRAVENI
Numar invitatie: 356890/14.01.2014
Denumire contract: Motorina utilizata drept combustibil pentru centrale termice-in regim de scutire de la plata accizelor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL DE PSIHIATRIE CRONICI DUMBRAVENICod fiscal: 4410631, Adresa: COMUNA DUMBRAVENI , JUDETUL VRANCEA, Dumbraveni, Telefon: 0237/255087, 255109, Fax: 0237255087
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Motorina utilizata drept combustibil pentru centrale termice-in regim de scutire de la plata accizelor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de motorina utilizata drept combustibil pentru centrale termice -in regim de scutire de la plata accizelor, in scopul prevazut de Codul fiscal art.260^60 alin(1), lit.K.Aceasta se va livra cu caracteristicile si in conditiile solicitate in Caietul de sarcini.Plata se va face prin ordin de plata in termen de 45 zile de la data emiterii facturii.
II.1.6) CPV: 09134220-5 - Motorina (EN 590) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 380, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este in cuantum de 3800 lei(conform art.43^1, alin 2/OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare).Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.NOTA: Conform art.278^1, alin.1, 2/OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare , se va retine din garantia de participare, contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata de catre CNSC si contestatorului care renunta la contestatie , suma calculata in baza acestui articol.Modul de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare : - prin virament bancar in contul nr. RO26TREZ6915005XXX004522 deschis la Trezoreria Focsani- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante;Nota: este de preferat emiterea acesteia de catre o banca din Romania.- prin depunerea la autoritatea contractanta a unui ordin de plata in contul autoritatii contractante;
-Instrumentul de garantare emis de societatea bancara sau de asigurari se va prezenta in original.Modul de eliberare a garantiei de participare ? pentru ofertantii care nu vor fi declarati castigatori aceasta se va restitui in termen de 3 (trei) zile de la incheierea contractului cu ofertantul declarat castigator, pe baza unei cereri in care se va preciza valoarea de restituit, contul si banca comerciala a societatii, denumirea procedurii.In situatia in care un operator economic doreste sa constituie garantia de participare intr-o alta moneda decat lei , data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este data publicarii invitatiei in SEAP , la un curs de schimb comunicat de BNR.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare Formular A din Sectiunea Formulare ? in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular B din Sectiunea Formulare- in originalIncadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioareCompletare Formular C. din Sectiunea Formulare- in originalPersoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in cea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt Negoescu Costel-manager, Spinu Mihaela-director financiar contabil, Bratila Ioan -sef serviciu administrativ, Duta Ligia -referent achizitii. Ofertantul / Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care se afla in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, va fi exclus din procedura.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, formularul va fi prezentat si pentru acestia.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCompletare Formular D din Sectiunea Formulare ? in originalDeclaratie privind calitatea de participant la procedura cu oferta independenta cf Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010Completare Formular E din Sectiunea Formulare- in originalIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Certificate fiscaleCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original, copie legalizata, copie conform cu originalul) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Mentionam ca in masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatia datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propie raspundere potrivit art.11 alin4 din HG 925/2006 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Itr-o astfel de situatie devin aplicabili prevederile art.9 alin.3 din Ordinul nr.509/2011. Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC) de pe langa Tribunalul teritorial, prezentat , in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul, din care sa rezulte ca informatiile cuprinse in el sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata .Persoane fizice romaneAutorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice /fizice straineDocumente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta dinpunct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata, copie conform cu originalul), in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Originalul se va restitui in perioada ulterioara deschiderii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: In conformitate cu prevederile art.185 alin 1 lit.c dinOUG nr.34/2006se va prezenta Fisa de informatii generale din care sa rezulte media Cifrei de Afaceriin domeniul de activitateaferent obiectului contractuluipe ultimii 3 ani mai mare sau egala de 380000, 00 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, pentru produselesolicitate.Se va prezenta o lista a produselor solicitate si livrate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioada si locul livrarii produselor, modul de indeplinire a obligatiilor contractuale, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a livrat in ultimii 3 ani produsele ofertate.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificare/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia , demonstrarea livrarilor produse se realizeaza printr-o declaratie aoperatorului economic. Informatii privind asigurarea calitatii: prezentare certificat care sa ateste caofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatiiconform conditiilor din standardul ISO 9001 sau echivalent, aflat in termenul de valabilitate-documentele sa fie valabile la data limita de depunere aofertelor conform aer.172 alin.1 din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.01.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.01.2014 09:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer