Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Motorine, benzine, uleiuri lubrifiante pe baza de carduri de credit pentru Primaria Municipiului Reghin- anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 334951
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN
Numar invitatie: 334951/06.09.2012
Denumire contract: Motorine, benzine, uleiuri lubrifiante pe baza de carduri de credit pentru Primaria Municipiului Reghin- anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA MUNICIPIULUI REGHINCod fiscal: 3675258, Adresa: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Reghin, Telefon: 0265511112, Fax: 0265512542
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, Reghin, Romania, cod postal: 545300, telefon: +40 265511112, fax: +40 265512542, persoana de contact: CAMELIA HARSAN-DIACONU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI REGHIN, P-TA PETRU MAIOR NR.41, REGHIN, JUD. MURES, SALA DE SEDINTE ETAJ 1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (autoritate publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Motorine, benzine, uleiuri lubrifiante pe baza de carduri de credit pentru Primaria Municipiului Reghin- anul 2012
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1. benzina fara plumb- 6900 l2. motorina- 66000 l3. uleiuri- 650 llivrati in baza cardurilor de credit
II.1.6) CPV: 09134200-9 - Motorina (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 464, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul: 9000 lei. Per. de valab. a gar.particip. este 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor. Formele de constit. a gar. de partici. care vor fi acceptate: - prin virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig., care se prezinta in orig, in cuantumul si pt per. prev. in doc. de atrib., conform Formular nr.13 A- prin depunerea unui OP cu cond. confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschid. ofertelor (cont gar. de particip.: RO68 TREZ 4775 006X XX00 0106, deschis la Trez. mun. Reghin) - depunerea sumei in numerar la caseria a. c. Gar. de particip. se returneaza de a. c. dupa semnarea contractului de furniz. si constit. gar. de buna executie de catre ofertantul decl. castig. A.C. are dreptul de a retine gar. de particip., ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. sit.: I) isi retrage oferta in per. de valab. a acesteia; II) oferta sa fiind stab. castig., nu constit. gar. de buna executie in per. de valab. a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului; III) oferta sa fiind stab. castig., refuza sa semneze contractul de achiz. publ. in per. de valab. a ofertei. In cazul in care CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul proced., a. c. va retine contestatorului din gar. de particip. in raport cu val. estimata a contract., conform art. 2781, (1), lit b, din OUG 34/2006, suma de 4243, 99lei. NOTA: IMM-urile benef.de reducere de 50% la gar. de particip. si gar. de buna executie. Dovada constit. gar. in cuantumul si forma solicitata va fi la vedere, in afara plicului continand oferta. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constit. gar. pentru particip., in cuantumul si forma solicitate, vor fi respinse la deschidere. In cazul unei asoc. fiecare membru al asoc. trebuie sa se incadreze in categ. IMM-urilor pentru a benef. de prev. legii nr.346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul: 5% din pretul contractului fara TVA. Constit. gar. de buna executie se accepta (conform art. 86(4) din OUG nr.34/2006) fie prin: printr-un instrument de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asig.;daca partile convin, gar. de buna executie se poate constit. si prin retineri succesive din sumele datorate pentru fact. partiale.Contractantul are oblig. de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in adm. acestuia un cont de disponibil distinct la dispoz. a. c.. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu treb. sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. A. c. va elibera/restitui gar. de buna executie dupa cum urmeaza: in cel mult 14 zile de la data intocm. proc. verb. de receptie a prod.care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia privind eligibilitateaSe va completa formular 12A. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 vor fi solicitate si si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor respecta prevederile ordinului ANRMAP nr.509/28.09.2011 privind formularea criteriilor de calificare si selectie.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006Se va completa formular 12B.Documentele solicitate pentru neincadrarea in prev art.181 lit a), c1) si d) din OUG 34/2006 vor fi solicitate sivor trebui prezentate de de tertul sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe completeaza Formularul 12 CIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010Se completeaza Formularul 6Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareSe completeaza Formularul APersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire a contractului sunt: Maria Precup- PrimarGliga Daniel- ViceprimarGabriela Koss- SecretarMaris Angela- Sef Serviciu Buget ContabilitateIng. Harsan-Diaconu Camelia- Arhitect SefComisia de evaluare: Gliga Daniel, Simon Sigismund, Harsan D. Camelia, Giugiu Camelia, Moldovan-Verdes Adriana.Consilieri locali: ASZALOS GAVRIL, BENDORFEAN TRAIAN, BINDILA CLAUDIU, BODO; JO;ZSEF ZOLTAN, BRANEA GHEORGHE, COCEAN MARIA, DANCIU GAVRIL, DEMETER MARIA, GLIGA DANIEL GABRIEL, HOREA GHEORGHE, KALABÉR LASZLO;, MARIAN OVIDIU MIHAI, MARK ENDRE DEZSO, NAGY ANDRAS, PADUREAN MIHAI, POP ADRIANA, TODORAN AURELIAN, SOCOL IOAN, ZSIGMOND ZSOLT.Formularul se va completa si pentru tert/subcontractant daca este cazul. Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului ComertuluiIn original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis cu cel mult 30 de zile inainte de datadepunerii ofertei. Obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de achizitie, va prezenta, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii generale cu cifra de afaceri medie anuala pe ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor furnizari similare executate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Cerinta nr. 2Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual intentia sa o subcontracteze, Cerinta nr. 3Informatii privind asocierea.in cazul in care parti din contractul ce urmeaza a fi atribuit trebuie sa se indeplineasca de unul sau mai multi asociati, operatorul economic are obligatia- liderul imputernicit are obligatia de a preciza partea/partiledin contract care vor fi executate de asociati, datele de recunoastere ase asociatilor propusi si acordurile de asociere incheiate. Se vor prezenta: declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora., Cerinta nr. 4.Ofertantul va avea obligatoriu statie de alimentare cu carburanti auto pe teritoriul Municipiului Reghin (in proprietate sau inchiriere) cerinta nr.1. Standarde de asigurare a calitatii. Prezentarea de documente emise de organisme acreditate, care confima certificarea sistemului calitatii (ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ESTE DISPONIBILA PE SEAP SUB NR. 57075
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.09.2012 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.09.2012 08:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer