Achizitie publica - MOTOSTIVUITOARE SI ELECTROSTIVUITOARE, LOT 1 ? MOTOSTIVUITOR 3 TONE SI CONSUMABILE, LOT 2 ? ELECTROSTIVUITOR 1,5 TONE SI CONSUMABILE
Detaliu pentru invitatia numarul 353696
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353696/13.09.2013
Denumire contract: MOTOSTIVUITOARE SI ELECTROSTIVUITOARE, LOT 1 ? MOTOSTIVUITOR 3 TONE SI CONSUMABILE, LOT 2 ? ELECTROSTIVUITOR 1, 5 TONE SI CONSUMABILE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCompania Nationala a Uraniului - S.A. BucurestiCod fiscal: 10254529, Adresa: Bucuresti, sector 1, str. Dionisie Lupu, nr. 68, Bucuresti, Telefon: +40 213185258, Fax: +40 213129146
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a c?rbunelui ?i a altor combustibili solizi
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MOTOSTIVUITOARE SI ELECTROSTIVUITOARE, LOT 1 ? MOTOSTIVUITOR 3 TONE SI CONSUMABILE, LOT 2 ? ELECTROSTIVUITOR 1, 5 TONE SI CONSUMABILE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 40
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de MOTOSTIVUITOARE SI ELECTROSTIVUITOARE, LOT 1 ? MOTOSTIVUITOR 3 TONE SI CONSUMABILE, LOT 2 ? ELECTROSTIVUITOR 1, 5 TONE SI CONSUMABILE .Scopul achizitionarii produsului consta in desfasurarea urmatoarelor activitati: transportul msrfurilor; cantarirea loturilor de U3O8, ; incarcarea in autovehicul a butoaielor cu pulbere sinterizabila de UO2 care este transportata laFCN Pitesti pentru efectuarea testului canadian;depozitarea butoaielor de produsului finit in depozitele de produs finit si incarcarea si descarcarea marfurilor.
II.1.6) CPV: 42415110-2 - Autoincarcatoare cu furca (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 203, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare solicitata este in cuantum de: Lot 1:1.092, 00 lei; Lot 2:942, 00 lei. Valabilitatea garantiei de participare fiind de 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Forma de constituire a garantiei de participare: a) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, b) prin ordin de plata, confirmat de catre banca emitatoare pana la termenul limita de depunere a ofertelor, in contul Sucursalei Feldioara (CUI 6535810, J08/489/1998) identificat prin cod IBAN RO74RNCB 0053048578270015 deschis la BCR ? Brasov, conformprevederilormentionatela capitolul IV.4.3 pct.C, c) prin depunerea in numerar a acesteia la casieria Companiei Nationale a Uraniului ? S.A. Sucursala Feldioara, str. Dumbravii, nr. 1, localitatea Feldioara, jud. Brasov, Tel. 0268/265.137, numai in zilele lucratoare, intre orele 07:30 รท 12:30. Documentele care dovedesc constituirea garantiei de participare se vor posta obligatoriu in SEAP (scanate), pana la data limita de depunere a ofertelor si vor fi prezentate si la sediul autoritatii contractante de catre toti operatorii economici si in original. Garantia de participare va fi restituita de catre autoritatea contractanta in conditiile prevazute la art. 88 din H.G. nr. 925/2006. Data la care se va efectua echivalenta Garantiei de participare din lei in alta valuta: cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Cursul de schimb: conform BNR. In situatia in care ofertantul depune contestatie si aceasta este respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare o suma ce va fi calculata in temeiul prevederilorart. 2781 din OUG nr.34/2006, respectiv sumele de: pentru Lot 1 ? 1.092, 00 lei, pentru Lot 2 ? 942, 00 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C1 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind eligibilitatea ? in original- Neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006: Ofertantul va completa Formularul C2 din Sectiunea Formulare ? in original;
- Neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006: Ofertantul va completa FormularulC6 - Declaratie neincadrare in prevederile art. 691 din OUG 34/2006. Nota: Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: director - Cosmin Dorel TODERAS, director tehnic - Tudor LAVRIC, director productie - Florin MARDARE, director economic - Ferenc DARVAS, sef serviciu achizitii publice ? Adriana FRANCU, responsabil cu atribuirea contractului, expert achizitii publice ? Marcel Dan POP, expert achizitii publice - Andra Nicoleta CIUPAG, expert achizitii publice ? Laura Cristina GROSU, responsabil cu executia contractului, inginer AR ? Sorin VESA, sef serviciu MEATI ? Maria MIHAI, consilier juridic - Carla Ionela GARBACEA si responsabil cu controlul financiar preventive, economist - Carmen Elena BURLACU.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul va completa Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta- Formularul C7 din Sectiunea Formulare ? in original- Ofertantul va prezenta Formularul privind informatiile generale despre ofertant, din care pot fi culese date referitoare la denumire, cod fiscal, adresa, telefon, persoana de contact, cod IBAN etc., necesare solicitarii de clarificari ulterioare deschiderii ofertelor, intocmirii comunicarilor privind rezultatul procedurii, elaborarii anunturilor de atribuire si a intocmirii contractului de furnizare cu ofertantul declarat castigator ? in original; ofertantulva completa FormularulC3. - Ofertantul, persoana juridica/fizica romana, va prezenta certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, in original sau copie certificata- datele inscrise in Certificatul Constatator trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.- Ofertantul, persoana juridica/fizica straina, va prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in original sau copie, conforme cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2013 07:29