Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - motostivuitor 5t


Detaliu pentru invitatia numarul 320514
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 320514/21.02.2012
Denumire contract: motostivuitor 5t
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250568, fax: +40 252315848, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RAAN - STR. N. IORGA NR.1, LOC. DROBETA TURNU SEVERIN, JUD. MEHEDINTI- SALA DE LICITATII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: motostivuitor 5t
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va achizitiona Motostivuitor cu furci frontale cu sarcina nominala 5t, conform cerintelor din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 42415110-2 - Autoincarcatoare cu furca (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 120, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare: 2.400 leiPentru intreprinderile mici si mijlocii (IMM), garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%, respectiv 1.200 lei. In acest caz, dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform art.3 din Legea 346/2004 prezentata in original, la vedere.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie la alegere, prin: ? Virament bancar in contul cod IBAN RO02 RNCB 0179 0345 7541 0001 BCR Sucursala Mehedinti? Instrument de garantare Formular nr. 12 emis in favoarea R.A.A.N., in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in original.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.d) ofertantul a depus o contestatie la C.N.S.C., iar aceasta a fost respinsa. Autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1.200 lei, conform art. 278^1 din O.U.G. nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% (respectiv 5% pentru IMM) din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare Formular nr.13 emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, in cel mult 14 zile calendaristice de la data semnarii contractului, cu valabilitatea cu cel putin 30 de zile mai mare decat durata contractului. In cazul neprezentarii scrisorii de garantie bancara in termen de 14 zile opereaza rezolutiunea contractului de deplin drept.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006 cu toate modificarile ulterioareCompletare si prezentare Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea, in original.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Note: a) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferta in asociere), fiecare operator economic (asociat) are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta de catre tert/terti, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180.2.Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006 cu toate modificarile ulterioareCompletare si prezentare Formular nr. 2 - ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?, in originalIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi referitoare la astfel de declaratie, sau aceasta nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Note: a) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna(oferta in asociere), cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta, vor fi demonstrate de fiecare operator economic (asociat).b) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta de catre tert/terti, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra ca nu se afla in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 lit. a), c^1) si d).c) Achizitorul are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de servicii orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii.3.Neincadrarea in situatiaprevazuta laart. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu toate modificarile ulterioarePrezentare Formular nr. 3?Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006?, in original.Nota: Ofertantul / Ofertantul asociat / Subcontractantul / Tertul sustinatorcare are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire. Persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt :1. Constantin Bolocan ? Director General RAAN2. Gheorghe Dulcea ? Director Dir. Economico-Financiara RAAN3. Ioan Barta ? Director Dir. Strategie, Dezv., Progr. de Finantare RAAN4. Ileana Alexe ? SefBirou Investitii RAAN5. Angelica Popescu ?Sef Serviciu Achizitii Publice RAAN6. Stefan Moaca - Sef Birou Investitii SCN Pitesti7. Valeriu Necsulescu - Sef Serviciu Aprovizionare SCN Pitesti8. Mircea Vasiluta - Serviciu Financiar-Contabilitate RAAN9. Mihaela Milies - Birou Investitii RAAN10. Dorina Minzala - Serviciu Contencios-Juridic RAAN11. Codruta Naramzoiu - Serviciu Achizitii Publice RAAN12. Valerica Bobocel - Serviciu Contencios-Juridic RAAN13. Iulian Raicu - Sef Serviciu Contencios-Juridic RAAN4.Certificarea faptului caparticiparea la aceasta procedura este in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010)Prezentare Formularul nr. 4 ? Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta, in original 1.Dovedirea apartenentei din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilitPentru persoane juridice/fizice romane: Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produsului solicitat prin prezenta documentatie de atribuire.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta Certificatul constatatorin originalsau copie legalizata (daca acesta a fost prezentat in copie), la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse autorizat in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale despre ofertant si cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, care sa confirme experienta in livrarea de produse similare, insotita de cel putin 1 (un) document prin care se confirma livrarea produselor similare (documentul de confirmare este: recomandare / document constatator privind modul de indeplinire a obligatiilor contractuale din partea beneficiarului), emis sau contrasemnat de o autoritate sau de clientul beneficiar, in copie certificata conform cu originalul., Cerinta nr. 2: Informatii privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului in vederea demonstrarii experientei similare (daca este cazul), conform art. 11^1 alin. (4) din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, Cerinta nr. 3 Informatii privind asocierea (daca este cazul) in vederea demonstrarii capacitatii tehnice
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ESTE PUBLICATA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.03.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.03.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer