Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MS-TA-RB-07 Tarnaveni - Extinderea sistemului de canalizare, statii de pompare ape uzate si conducte de refulare.


Detaliu pentru invitatia numarul 357125
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMPANIA AQUASERV S.A
Numar invitatie: 357125/24.01.2014
Denumire contract: MS-TA-RB-07Tarnaveni - Extindereasistemului de canalizare, statii de pompare ape uzate si conducte de refulare.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA AQUASERV S.ACod fiscal: 10755074, Adresa: str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures, Telefon: +40 265208846, Fax: +40 265208881
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures, Romania, cod postal: 540297, telefon: +40 265208810, fax: +40 265208881,
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC COMPANIA AQUASERV SA , str.Ko;s Karoly, nr.1, Targu Mures,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Ap?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MS-TA-RB-07Tarnaveni - Extindereasistemului de canalizare, statii de pompare ape uzate si conducte de refulare.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Retele de canalizare, statii de pompare ape uzate si conducte de refulare: ? Lungimea totala a extinderii retelei de canal menajer este de 12, 614 km.? Se vor construii 4 statii de pompare apa uzata si se vor reabilita 3 statii de pompare apa uzata.? 10 puncte de masurare si integrare in sistemul SCADA? Lungimea totala a conductelor de refulare va fi de 1 625 ml.? Testare si punere in functiune.Valoarea estimata a contractului este de 11 443 719, 60 lei din care diverse si neprevazute: 1 040 338, 15 lei-procentul cheltuielilor diverse si neprevazute este de 10% din valoarea estimata fara valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute;
-suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de 1 040 338, 15lei (10% din valoarea estimata a contractului fara diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45232400-6 - Lucrari de constructii de canalizare de ape reziduale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 11, 443, 719.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Operatorul economicva constitui o garantie pentru participare in cuantum de 200.000, 00 lei. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelorIn cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita de leaderulasocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Pentrugarantie de participare constituitain alta moneda/valuta, echivalenta se va face la cursul BNR din data07.01.2014 (Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului, si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006, 5 % din valoarea contractului, prinScrisoare de garantie bancara, in original; sau Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurariconform Formular nr. 2, si 5 % din valoarea contractului, prin Retineri Succesive conform prevederilor art.90 alinalin.(3) din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Nu se admite prezentarea unor documente de garantare de buna executie comune cu alte investitii.In cazul unei asocieri, Garantia de buna executie va fi constituita de catre si in numeleLiderului Asocierii In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.(Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate decatrefiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici pentru partea de contract pe care o vor executa.2. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante.3. In cazul in care tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile atunci se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Operatorul economic trebuie sa prezinte urmatoarele documenteInformatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34 din 2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 ) siCazier judiciar al operatorului economic si Cazier judiciar al administratorului sau directorului general2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34 din 2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertei. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4 )3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr.34/2006Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele (Nume Prenume-Functia): Karacsony Erdei Etel -Reprezentant al Municipiului Tg. Mures in AGA, Pop Claudiu-Reprezentant al Municipiului Sighisoara in AGA, Padurean Mihai-Reprezentant al Municipiului Reghin in AGA, Piaskovski Stanislav -Reprezentant al Municipiului Tarnaveni in AGA, Tripon Sorinel -Reprezentant al Orasului Ludus in AGA, Suciu Calin-Reprezentant al Judetului Mures in AGA, Pantea Constantin-Reprezentant al Orasului Iernut in AGA, Kolumban Sandor Gabor-Reprezentant al Orasului Cristuru Secuiesc in AGA, Racz Lucian-Presedintele Consiliului de Administratie, Pajint Marcela -Membru al Consiliului de Administratie, Nagy Istvan -Membru al Consiliului de Administratie, Puscas Andrei Constantin-Membru al Consiliului de Administratie, Horobet Sergiu-Director General, Lazar Sorin-Director Economic, Bota Istvan Zoltan-Director Exploatare/Presedintele Comisiei de Evaluare, Pora Zamfira-Manager Servicii Interne si Coordonare Sucursale, Sirb Cristina-Manager Finante, Pop Calin-Manager Dezvoltare si Relatii, Ciupe Aurel-Manager Apa Potabila, Bauer Csaba-Manager Apa Uzata, Turcu Gheorghe-Manager Mentenanta, Oancea Adrian-Sef Serviciu Achizitii Publice , Fekete Ferenc-Membru al Comisiei de evaluare, Voroneanu Dana-Membru al Comisiei de evaluare, Grama Ioan-Manager proiect UIP/ Membru al Comisiei de evaluare, Balint Zsuzsanna-Inspector gestiune economica UIP / Membru al Comisiei de evaluare , Vescan Gheorghe- Specialist electric/Suport tehnic pentru comisia de evaluare (nevotant), Kajcsa Laszlo- Specialist automatizare/Suport tehnic pentru comisia de evaluare (nevotant), Borda Dorin- Specialist mecanic/Suport tehnic pentru comisia de evaluare (nevotant), Torzsok Sandor Laszlo-Sef UIP, Szilagyi Zoltan-Adjunct sef UIP, Dosa Krisztina-Asistent sef UIP, Urzica Cecilia-Manager proiect UIP, Felvinczi Istvan-Manager proiect UIP, Melinte Constantin-Manager de Proiect UIP, Horobet Mihaela-Manager de Proiect UIP, Borsos Adrian-Manager proiect UIP, Popa Mirela-Manager proiect UIP, Kovacs Peter-Manager proiect UIP, David Andrei-Manager proiect UIP, Baciut Cristina-Manager proiect UIP, Hegyi Lorand-Diriginte de santier, Negulescu Maria-Coordonator contabilitate UIP, Mathe Brigitte-Inspector gestiune economica UIP, Szilagyi Eva-Inspector gestiune economica UIP.5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor eligibile de plata5. 1. Persoanelejuridice romane vor prezenta: -certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor sitaxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertei, in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?- certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertei, in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici vor depune o declaratie pe proprie raspundere, potrivit prevederilor art. 11 alin 4 din HGR 925 din 20065.2. Persoanele juridice straine vor prezenta: - orice document edificator pentru dovedirea eligibilitati ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de statsi bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original in original, copii legalizate sau copii ?conform cu originalul?insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.Nota 1 : Neindeplinirea uneia din cerintele formulate in legatura cu documentele solicitate mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 2 : Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste situatia personala a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsensNota 3: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1 din OUG nr. 34/2006 (evitarea conflictului de interese) va fi emisa si de catre tertul sustinator si/sau subcontractant (dupa caz). Precizari: 1. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate decatrefiecare dintre membrii unei asocieri de operatori economici pentru partea de contract pe care o vor executa.2. Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata3. Documentele din aceasta sectiune vor fi prezentate in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? cu semnatura si stampila ofertantului.Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabila pentru anul calendaristic in cursNota 1 : Neindeplinirea cerintei solicitate in legatura cu documentele de mai sus va conduce automat la excluderea operatorului economic.Nota 2: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, de la ofertantul clasat pe primul loc, prezentarea in original sau copie legalizata a documentelor mentionatein aceasta sectiune.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.3Angajament de sustinere financiara (daca este cazul).In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, , prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Persoana care asigura sustinerea economico-financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 , art.181 lit.a), c^1)si d) respectiv art. 69 ^1 din OUG nr.34/2006, Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de2.229.296, 00 lei., Cerinta nr.1Declaratie privind informatiigenerale si situatia economico-financiara si cifra de afaceri globala.Se solicita declararea cifrei medie anuala de afaceri pe ultimi 3 ani.Media Cifrei de afaceri globala pe ultimii trei ani a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 10.400.000, 00 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente acestora in tara de origine a ofertantului.Nota: Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (www.ecb.europa.eu).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 3. Angajament pentru sustinere tehnica (daca este cazul)In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract.Persoana care asigura sustinerea tehnica nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 , art.181 lit.a), c^1)si d) respectiv art. 69 ^1 din OUG nr.34/2006., Cerinta 2. Informatii privind ofertantii si subcontractantiiDaca oferta se depune de catre un grup de operatori economici (asociati sau subcontractanti) aceasta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere sau subcontractare.Toti asociatii vor asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Liderul asociatiei esteraspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.Contractele incheiate intreliderul asociatiei si Asociati/Subcontractantivor deveni anexe la contractul incheiat intre Autoritatea Contractanta si acesta.In cazul subcontractarii ofertantul va preciza sarcinile fizice si valorice care revin partilor in cadrul ofertei tehnice si financiare., Cerinta 1.Experienta similara a operatorului economicOfertantulva demonstra cain ultimii 5 ani a executat cel putin un contract similar cu lucrarile prevazute in caietul de sarcini, care sa fi avut ca obiect: executarea aminim 12 km retea publica canalizare menajera.Ofertantulva prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: Formularul nr.8, copii dupa parti relevante din contract sau documentele constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contractelor de lucrari. Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada (inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor; Procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau Procesul-verbal de receptie finala sau procese verbale de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun farsit.Note: 1.In cazul in care un grup de operatori economici depune oferta, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.2.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.3. Daca exista incertitudini sau neclaritati in ceea ce priveste experienta similara a unui operator economic, Autoritatea Contractanta poate solicita detalii, precizari sau confirmari suplimentare atat de la ofertantul in cauza cat si de laautoritatile competente care pot furniza informatiile in acestsens. Cerinta 2. Management de MediuSe solicita demonstrarea faptului ca operatorul economic are implementat si certificat Standardul de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001, sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, sau echivalent, un sistem de management de mediupentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Copia certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata de persoanele autorizate, va fi depusa ca parte a ofertei. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertei.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Cerinta 1. Sistem de asigurare a calitatiiSe solicita demonstrarea faptului ca operatorul economic are implementat si certificat Standardul de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001, sau echivalent.Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, sau echivalent, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Copia certificata pentru conformitate cu originalul, semnata si stampilata de persoanele autorizate, va fi depusa ca parte a ofertei. Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita de depunere a ofertei.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial de Mediu - POS Mediu
Data expedierii prezentei invitatii: 24.01.2014 12:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer