Achizitie publica - Multiplicare suport de curs si CD-urilor cu suportul de curs in cadrul proiectului ?La un click de educatia moderna si eficienta?, Contract POSDRU/87/1.3/S/62150
Detaliu pentru invitatia numarul 335448
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335448/13.09.2012
Denumire contract: Multiplicare suport de curs si CD-urilor cu suportul de curs in cadrul proiectului?La un click de educatia moderna si eficienta?, Contract POSDRU/87/1.3/S/62150
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSPECTORATUL SCOLAR AL JUD IASICod fiscal: 4701614, Adresa: Iasi, str. Nicolae Balcescu nr. 26, Iasi, Telefon: +40 232268011, Fax: +40 232266014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Iasi, str. Nicolae Balcescu nr. 26, Iasi, Romania, cod postal: 700117, telefon: +40 232267705, fax: +40 232268014, persoana de contact: Petru Diaconu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Iasi, str. Nicolae Balcescu nr. 26, Iasi, Romania, cod postal: 700117, telefon: +40 232267705, fax: +40 232268014
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Multiplicare suport de curs si CD-urilor cu suportul de curs in cadrul proiectului?La un click de educatia moderna si eficienta?, Contract POSDRU/87/1.3/S/62150
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona servicii de multiplicare a suportului de curs si a CD-urilor cu suportul de curs in cadrul proiectului?La un click de educatia moderna si eficienta?, Contract POSDRU/87/1.3/S/62150, in conformitate cu prevederile din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79810000-5 - Servicii tipografice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 650 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2.500 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10% din valoarea contractului de furnizare, fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, acesta trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 , cu modificarile si completarile ulterioare.- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006. In cazul in care ofertantul este sustinut de un tert, acesta trebuie sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c)1, d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Certificat de sarcini fiscale emis de catre organele competente ale Ministerului Finantelor Publice, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul general consolidat, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele;
- Certificat de sarcini fiscale emis de catre organismele competente ale Administratiei Publice Locale, privind plata obligatiilor bugetare catre bugetul administratiei publice locale, care sa ateste ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertele.- Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010- Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. Art.69 indice 1 din OUG 34/2006. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea acestei proceduri de atribuire sunt Liliana Romaniuc, Catalin Rotaru, Petru Diaconu, Ion Creanga, Viorel Motas, Elena Popa.- Documente care atesta inregistrarea si faptul ca candidatul este I.M.M. (daca este cazul)- Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta ?Declaratia privind subcontractantii? din capitolul Formulare, completat de catre contractant si de toti subcontractantii. Se va prezenta o descriere a modului in care contractantul principal va monitoriza si conduce subcontractanti pentru a asigura realizarea in timpul stabilit a activitatilor subcontractate. - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei si valabil la data depunerii ofertei, in in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.- Persoane juridice/fizice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea Fisei de informatii generale (in conformitate cu modelul din capitolul Formulare)Media cifrei de afaceri globale din ultimii3 ani(exclusiv anul in curs) trebuie sa fie de cel putin: 250.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.Pentru fiecare contract de experienta similara trebuie completat cate un exemplar de modelul prezentat in capitolul Formulare.? Ofertantul trebuie sa prezinte certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar, despre cel putin un contract similar sau cel putin un contract similar aflat in derulare, dar in cadrul caruia s-au furnizat produse similare (care se pot demonstra prin procesele verbale de receptie partiala), in valoare de cel putin: 130.000 lei.? Fiecare contract de experienta similara va fi insotit de o recomandare scrisa a beneficiarului in xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila. Se vor prezenta copii dupa certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.10.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 13.09.2012 16:11