Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - munca de teren pentru colectare date


Detaliu pentru invitatia numarul 329367
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National de Cercetare-Dezvoltare Marina Grigore Antipa
Numar invitatie: 329367/12.06.2012
Denumire contract: munca de teren pentru colectare date
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National de Cercetare-Dezvoltare Marina Grigore AntipaCod fiscal: RO 1869096, Adresa: bd. Mamaia, 300, op3 Constanta, Constanta, Telefon: 0241540870 / 151, Fax: 0241831274
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bd. Mamaia, 300, op3 Constanta, Constanta, Romania, cod postal: RO 900581, telefon: +40 241540870 / 139, fax: +40 241831274, persoana de contact: Luminita Buga, Aurica Tudorii, Magda Cornea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul INCDM Grigore Antipa, bd. Mamaia, 300, loc. Constanta, jud. Constanta.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (cercetare-dezvoltare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: munca de teren pentru colectare date
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de colectare de date/informatii (resurse, procese de productie, produse finite) de la companii din patru sectoare (conform codurilor CAEN UE) industriale tinta: transport, turism, energie si industria prelucratoare; elborarea listei finale a companiilor contactate, raspunsurile acestora, inclusiv ale acelor companii care si-au declinat participarea la interviu, informare sau intalnire, si modalitatea in care a fost contactata fiecare companie; contributie la semnarea Protocoalelor cu companiile.
II.1.6) CPV: 72314000-9 - Servicii de colectare si de colationare de date (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 121, 464 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 1% din valoarea estimata fara TVA reprezentand suma de 1215 lei.Ofertantul va prezenta o Garantie de participare in suma de 1215 lei careva fi valabila3 (trei) zile calendaristice dupa expirarea termenului de valabilitate al ofertei, adica 33 zile incepand cu data depunerii ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fiprelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, cu respectarea prevederilor art. 86, alin 1, 2, 3 si 4 din HG 925/2006, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO54BTRL01401202694133XX deschis la Banca Transilvania Suc. Constanta.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza formularuldin sectiunea D ?Formulare de transmitere a ofertei?.Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelulminim impus.Garantia de participare va fi retinuta de autoritatea contractanta in conditiile art. 87 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, precum si in conditiile art. 278 ind.1 din OUG 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catreambele parti.Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea integrala a contractului, exclusiv TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conf art 90 alin ( 1) din H.G. 925/2006, care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)2) Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.)3)Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010(In cazul unei asocieri, declaratia se va prezenta in numele asocierii si se va semna de persoana autorizata/imputernicita de catre toti membrii asocierii sa semneze oferta.)4)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante (I.N.C.D.M. ?Grigore Antipa?), in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: 1. DIRECTOR: Dr.ing. Simion NICOLAEV2. DIRECTOR ECONOMIC: Ec. Lucia ANTON3. DIRECTOR STIINTIFIC: DR.ING. Tania ZAHARIAComisia de evaluare: - Aurica Tudorii? presedinte- Dr. Tania Zaharia? membru- Dr. Luminita Buga? membru- Dr. ing. Gheorghe Radu ? membru- Magdalena Cornea? membruMembru de rezerva: Dragos Micu5) Declaratie privind calitatea de participant la procedura6)Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cuoriginalul.7)Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalul.Ofertantii trebuie sa prezinte informatiile solicitate conformsectiunii D ?Formulare de transmitere a ofertei?. Ofertantul, persoana fizica sau juridica romana sau straina va prezenta: Certificat constatator in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate aloperatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC , sau orice alt document echivalent, prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.In cazul in care ofertantul plasat pe primul loc a prezentat Certificatul Constatator in copie conforma cu originalul, autoritatea contractanta va solicita inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate Certificatul Constatator in original/copie legalizata.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani financiari (2008, 2009, 2010)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor servicii de colectare (in teren) si analiza date prestate in ultimii 3 ani.Ofertantul trebuie sa prezinte urmatoarele: 1. ?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani?(formularul?Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani? se regaseste in sectiunea D ?Formulare de transmitere a ofertei?).2. Cel putinun document/contract/proces verbal sau maxim 3 documente/contracte/procese verbale care sa confirme ca serviciile de colectare (in teren) si analiza date au fost realizate corespunzator., Cerinta nr. 2Dovada detinerii infrastructurii necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii de colectare date pe teren.Ofertantul trebuie sa prezinte: 1. Declaratie privind infrastructura (echipamentele tehnice, software, etc)de care dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii de Colectare date(formularul ?Declaratie privind infrastructura de care dispune Ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de servicii? se regaseste in sectiunea D ?Formulare de transmitere a ofertei?). Cerinta nr. 1Dovada asigurarii unui nivel corespunzator al calitatii, in conformitate cu SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctaj financiar (Pf) = (Pret minim ofertat / Pret ofertat n)x100 ,
propunere tehnica
30
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie .ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programului Operational Comun la Marea Neagra 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer