Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - munitie pentru arme de vanatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 356198
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 356198/02.12.2013
Denumire contract: munitie pentru arme de vanatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: IN SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: munitie pentru arme de vanatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea munitie pentru arme de vanatoare
II.1.6) CPV: 35331000-3 - Munitie pentru arme de foc si de razboi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 18, 821 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 376, 00lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86, alin (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, numerar la sediul autoritatii contractante in contul RNP Romsilva?DS Suceava, bdul.1 mai nr.6 , SUCEAVA, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in formularul ?Scrisoare de garantie?.In cazul in care ofertantul opteaza pentru contituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul RNP Romsilva ?DS SUCEAVA(: Cont: laBRD-Suceava cod IBANRO41BRDE340SV10287103400; cod fiscal RO 1590120).Dovada garantiei de participare se va depune scanata in SEAP, semnata cu semnatura electronica de emitent si se va depune la sediul A.C. in orginal?pana la data limita de depunere a ofertelor. Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale. Garantia de participare se restituie in conditiile prevazute de art. 88, alin 1, 2, 3 din H.G. nr.925/2006 in contul IBAN declarat in formularul INFORMATII GENERALE sau in situatia prevazuta de art. 88, alin 4) din H.G. nr. 925/2006 in contul IBAN declarat de ofertant in CEREREA DE RESTITUIRE A GARANTIEI DE PARTICIPARE
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P.? (Formularul F3 din Anexa Formulare) - Declaratie privind eligibilitatea (Formularul 12A din Anexa Formulare); - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 (Formularul nr.12B.1 din Anexa Formulare); - Declaratie privind neincadrareain prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006; (Formularulnr.12B. 2 din Anexa Formulare). Persoanele cu functie de decizie in cadrul Directiei Silvice Suceava: Ing..Sorin Ciobanu-director, Ec.Vasile Rusu-director economic, Ing.Valerian Solovastru-director tehnic, Ing.Melinte Mihai-sef birou vanatoare-salmonicultura, Jr.Tironeac Aftanasie-sef birou juridic, Ing.Lazar Constantin-responsabil achizitii- Declaratie privind calitatea de participant la procedura (Formularul nr.12C din Anexa Formulare); Pentru persoane juridice/fizice romane -certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP, caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut, termenul limita de depunere a ofertelor.Ofertantii care prezinta certificatul fiscal cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta esteconsiderata ca fiind indeplinita. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), din caresa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut, termenul limita de depunere a ofertelor.Ofertantii care prezinta certificatul cu datoriineesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita. Certificat de cazier fiscal ? eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa rezulte ca ofertantul nua savarsit fapte sanctionate de legile financiare, vamale, precum si cele care privesc disciplina financiara. Pentru persoane juridice/fizice straine: declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatul de atestare fiscala solicitat. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006 Certificatul constatator eliberat de ONRC, continand informatii reale si valabile la data limita a depunerii ofertelor, din care sa rezulte faptul ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar comercializarea/livrarea de produse similare obiectului procedurii. In etapa evaluarii ofertelor, AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii deatribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Operatorul economic va prezenta copie dupa autorizatia emisa de Politie din care sa rezulte ca este abilitat sa desfasoare operatiuni cu arme si munitii, conform Legii 295/2004 actualizata prin Legea 288/2011 privind regimul armelor si munitiilor in Romania.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1: Ofertantul trebuie sa prezinte informatii generale privind cifra de afaceri globala in ultimii trei ani. Nu se solicita o anumita cifra pentru a fi calificat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani produse similare. Pentru indeplinirea cerintei se considera suficienta prezentarea formularului ?Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii3 ani?, Cerinta nr. 2Ofertantul trebuie sa prezinte fotografii color( clare si detalite ale produselor ofertate/ambalajelor, care sa prezinte toate suprafetele exteriare ale produselor/ambalajelor) a caror autenticitate trebuie sa poata fi demonstrata in cazul in care autoritatea contractanta solicita acest lucru.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.11.2013 08:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer