Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - MUS - Servicii de actualizare informatica


Detaliu pentru invitatia numarul 320369
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARE
Numar invitatie: 320369/17.02.2012
Denumire contract: MUS - Servicii de actualizare informatica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA AUTONOMA PENTRU ACTIVITATI NUCLEARECod fiscal: R10882752, Adresa: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Telefon: +40 750250576, Fax: +40 252/323685
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: DR.TR.SEVERIN STR.NIC.IORGA NR.1, Drobeta-Turnu Severin, Romania, cod postal: 220236, telefon: +40 750250568, fax: +40 252323685, persoana de contact: Serviciul Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: RAAN - str. N. Iorga nr.1, loc. Drobeta Turnu Severin, jud. Mehedinti- sala de licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MUS - Servicii de actualizare informatica
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitie MUS - Servicii de actualizare informatica a programelor software folosite in cadrul Sucursalei de Inginerie Tehnologica Obiective Nucleare Bucuresti, conform cerintelor din Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 72540000-2 - Servicii de actualizare informatica (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 69, 845 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: lot 1 - 119lei;lot 2 - 17lei;lot 3 - 907lei;lot 4 - 227lei;lot 5 - 125lei.Pentru intreprinderile mici si mijlocii (IMM), garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%, cu conditia prezentarii Formularului nr. 5 - Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, in original, la vedere.Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv cel putin 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie la alegere, prin: - virament bancar in contul RAAN cod IBANRO02RNCB0179034575410001 BCR Sucursala Mehedinti;
- instrument de garantare - Formular nr. 8 emis in favoarea RAAN, in conditiile legii, de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Garantia trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei de participare reprezinta conditie de participare la licitatie.Ofertantul pierde garantia de participare daca: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a ofertei;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr.34/2006 cu toate modificarile ulterioareCompletare si prezentare Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea, in original.Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr.34/2006 cu toate modificarile ulterioareCompletare si prezentare Formular nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, in originalIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu exista prevederi referitoare la astfel de declaratie, sau aceasta nu vizeaza toate situatiile, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura de atribuire a contractului de servicii orice ofertant care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006.Cerinta nr. 3Neincadrarea in situatiaprevazuta laart. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu toate modificarile ulterioarePrezentare Formular nr. 3 - Declaratie privind neincadrarea insituatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006, in original.Nota: Ofertantul / Ofertantul asociat / Subcontractantulcare are drept membri in cadrul Consiliului de administratie/Organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante va fi exclus din procedura de atribuire. Persoanele din cadrul autoritatii contractante RAAN ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt :1. Constantin Bolocan ? Director General RAAN2. Gheorghe Dulcea ? Director Dir. Economico-Financiara RAAN3. Dumitru Marculescu ? Director Directia Tehnica RAAN4. Gabriel Stefana? SefBirou Reparatii RAAN5. Angelica Popescu ?Sef Serviciu Achizitii Publice RAAN6. Sabin Donos ? Sef Serviciu Informatica SITON Bucuresti7. Mircea Vasiluta - Serviciu Financiar-Contabilitate RAAN8. Daniela Coman - Birou Reparatii RAAN9. Dorina Minzala - Serviciu Contencios-Juridic RAAN10. Dana Barta ? Atelier Dezvoltare SITON Bucuresti11. Codruta Naramzoiu - Serviciu Achizitii Publice RAAN12. Valerica Bobocel - Serviciu Contencios-Juridic RAAN13. Iulian Raicu - Sef Serviciu Contencios-Juridic RAANCerinta nr. 4Certificarea faptului caparticiparea la aceasta procedura este in concordanta cu regulile de concurenta (conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010)Prezentare Formularul nr. 4 ? Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta, in original Cerinta nr. 1Dovedirea apartenentei din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit: Pentru persoane juridice/fizice romane: Prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, emis cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documentul se va depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta Certificatul constatatorin originalsau copie legalizata (daca acesta a fost prezentat in copie), la solicitarea autoritatii contractante, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse autorizat in limba romana.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este publicata in seap la rubrica documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.02.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.02.2012 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer