Achizitie publica - MUZEUL CIVILIZATIEI DACICE SI ROMANE - AMENAJARE CURTE DIN SPATELE CLADIRII PALATULUI MAGNA CURIA
Detaliu pentru invitatia numarul 320461
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320461/20.02.2012
Denumire contract: MUZEUL CIVILIZATIEI DACICE SI ROMANE - AMENAJARE CURTE DIN SPATELE CLADIRII PALATULUI MAGNA CURIA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUZEUL CIVILIZATIEI DACICE SI ROMANECod fiscal: RO 4521460, Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE, NR.39, Deva, Telefon: 0254-216750, Fax: 0254-212200
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Toate documentele vor fi incarcate in SEAP (www.e-licitatie.ro) in format electronic (jpg. sau pdf.), conform cerintelor SEAP pentru cererea de oferta on line.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: MUZEUL CIVILIZATIEI DACICE SI ROMANE - AMENAJARE CURTE DIN SPATELE CLADIRII PALATULUI MAGNA CURIA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia serviciilor de elaborare a documentatiei tehnico-economice (D.T.+D.T.A.C.+D.E.) si executia lucrarilor pentru ?AMENAJARE CURTE DIN SPATELE CLADIRII PALATULUI MAGNA CURIA ?
II.1.6) CPV: 45111291-4 - Lucrari de amenajare a terenului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 651, 185 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 10.000 lei, respectiv 5.000 lei pt.IMM;Perioada de valabilitate: 60 zile de la data depunerii ofertelor;Forma de constituire : a) virament bancar cu OP confirmat de banca pana la data deschiderii ofertelor in contul RO54TREZ3665010XXX000153 Trez Deva sau b) printr?un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta (formularul 15). In conformitate cu art.2781 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare a contestatorului valoarea de 4.431 lei.
Garantie de buna executie
Cuantum 5% din valoarea contractului fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie : a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (formularul 25) b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contul la dispozitia Autoritatii Contractante se va deschide la unitatea Trezoreriei statului din cadrul organului fiscal competent , in care se va constitui initial o suma egala cu cel putin 0, 5% din pretul contractului. Garantia de buna executie se va constitui la jumatatea cuntumului, in situatia in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor si face dovada in acest sens Nota: Fiecare ofertant are obligatia de a preciza in cadrul propunerii financiare pentru care mod de constituire a garantie de buna executie opteaza.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Cerinta nr. 1Declaratie de eligibilitate privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Declaratie privind eligibilitatea- formular 1- in originalCerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006- formular 2- in original ;Cerinta nr. 3Certificatul de de participare la achizitie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Declaratie pe proprie raspundere - formular 3- in original. In conformitate cu Ordinul ANRMAP 314/12.10.2010 publicat in MO 701/20.10.Cerinta nr. 4Declaratia privind calitatea de participant la procedura Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura -formular 4- in original;Cerinta nr. 5Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelorModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1. Persoanelejuridice romane vor prezenta : - certificat privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat, eliberat de D.G.F.P din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat ? formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata -in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.- certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva, din care sa rezulte faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata -in original/copie legalizata sau copie conform cu originalul.( In cazul unei asocieri fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente ).2. Persoanelejuridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii-eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006 cu modificari si completari ulterioare.Certificatele mentionate la punctele 1) si 2) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentele vor fi prezentatein oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul insotite de traducerea autorizata sau legalizata in limba romana.Ofertele depuse de operatori economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse.Cerinta nr.6Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69 ^1 OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSe va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006- formular 26- in originalOfertele vor fi examinate de comisia de evaluare.Persoanele cu drept de decizie: Liliana Tolas - Manager InterimarMembri comisiei de evaluare: 1. Grozav Ioan2. Dan Nela3. Bocse Viorelino SorinMembru de rezervaIacob Paul Laurentiu Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romane Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- prezentare Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului permite prestarea serviciilor de proiectare cat si executia lucrarilor ce fac obiectul achizitiei, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.Cerinta nr. 2Persoane juridice /fizice straineModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte ca, agentul economic este autorizat sa desfasoare serviciile de proiectare/lucrarile/activitatile supuse achizitiei, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana sau legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara-media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani fiscali (2008, 2009 si 2010) sa fie minim 1.200.000 lei (fara TVA)., Cerinta nr. 2Informatii privind accesul la resurse financiare.- Ofertantul trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile, resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare in valoare de 53.000 lei pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada derularii contractului., Cerinta nr. 3Prezentarea bilantului contabil la 31.12.2010
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani precum si Lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 2Experienta similaraCerinta minimaobligatorie: Se va nominaliza in listacel putin 1 (un) contract de prestari servicii ( proiect tehnic + detalii de executie ) -la un monument istoric categoria A- dus la bun sfarsit, cu o valoare de cel putin 120.000 lei , insotit de proces-verbal de receptie finala (sau la terminare) a lucrarii , recomandari ale beneficiarilor si informatii despre contract, in domeniul obiectului contractului .Se va nominaliza in listacel putin 1 (un) contract de executie lucrariexecutat - la un monument istoric categoria A- si dus la bun sfarsit , cu o valoare decel putin 480.000 lei , insotit de proces-verbal de receptie finala (sau la terminare) a lucrarii, recomandari ale beneficiarilor si informatii despre contract, in domeniul obiectului contractului ., Cerinta nr. 3Informatii privind efectivul mediu anual al personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr. 4Informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de operatorul ec.Ofertantul va prezenta documente prin care atesta asigurarea cu minim: -1 Sef santier ?specialist atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National.-1 Arheolog - specialist atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National.-1 Specialist executare lucrari piatra - atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National.-1 Specialist executare lucrari lemn - atestat de Ministerul Culturii si Patrimoniului National.-1 responsabil desemnat pentru controlul calitatii lucrarilor (CQ), - absolvent studii superioare tehnice (decizie de numire din partea ofertantului).Din documente trebuie sa rezulte ca persoana are experienta in controlul calitatii lucrarilor in domeniile care fac obiectul contractului;
-1 Manager al sistemelor de management de mediu-1 specialist responsabil desemnat cu PM si PSI, Cerinta nr. 5Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice, instalatiile si mijloacele de transport de care poate dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare acontractului, Cerinta nr. 6Informatii privind subcontractantii Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta implementarea si mentinerea sistemului de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent - pentru executia de lucrari in domeniul constructiilor civile, valabil la data deschiderii ofertelor;, Cerinta nr. 2Ofertantul va prezenta Certificate emise de organisme independente care atesta implementarea si mentinerea sistemului de management al mediului in conformitate cu cerintele standardului SR EN ISO 14001:2005sau echivalent - pentru executia de lucrari in domeniul constructiilor civile, valabil la data deschiderii ofertelor;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Termenul de executie al lucrarii
30
Descriere: a) pentru cel mai scurt termen de executie (proiectare si executie) se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv30 puncte; b) pentru alt termen de executie (proiectare si executie)decat cel prevazut la lit a) punctajul se acorda astfel: P texecutie (n)= (termenul cel mai scurt / termen (n) ) x 30 .Termenul minim de executie (proiectare si executie) acceptat de catre autoritatea contractanta este de 150 zile si cel maxim pana la 31.12.2012, de la emiterea ordinului de incepere a lucrarii. Oferta ce va prezenta un termen de executie mai mic de 150 zile nu va primi punctaj suplimentar. Oferta cu durata de executie ce depaseste data de 31.12.2012va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma.
Duratagarantiei acordata lucrarilor
20
Descriere: a)pentru cea mai mare durata a garantiei, dar nu mai mult de 36 luni, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv20 puncte;b)pentru alta durataa garantiei, dar nu mai putin de 12 luni, decat cea prevazuta la lit a), punctajul se acorda astfel: Pgarantie(n) = (durata (n) / durata cea mai mare ) x 20. Pentru o perioada de garantie mai mare de 36 luni nu se acorda punctaj suplimentar. Pentru o perioada de garantie mai mica de 12 lunioferta va fi considerata necorespunzatoare din punct de vedere tehnic, urmand a fi declarata neconforma.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este disponibila in format electronic pe site-ul SEAP (http: //www.e-licitatie.ro)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.03.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.05.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2012 08:20