Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Nisip natural, balast natural, sorturi si piatra concasata


Detaliu pentru invitatia numarul 322177
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tarnaveni
Numar invitatie: 322177/19.03.2012
Denumire contract: Nisip natural, balast natural, sorturi si piatra concasata
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului TarnaveniCod fiscal: 4323535, Adresa: Piata Primariei, nr. 7, Tarnaveni, Telefon: 0265/443400, Fax: 0265/446312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Primariei, nr. 7, Tarnaveni, Romania, cod postal: 545600, telefon: +40 265443400, fax: +40 265446312, persoana de contact: TEODOR MUTH
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Tarnaveni, p-ta Primariei, nr. 7, cam. 6, Tarnaveni, jud. Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Nisip natural, balast natural, sorturi si piatra concasata
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de nisip, balast, sorturi si piatra concasata pentru lucrarile de reparatii ale Primariei Muncipiului Tarnaveni
II.1.6) CPV: 14211100-4 - Nisip natural (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 180, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1.800 lei, iar pentru IMM ?uri este de 900 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Contul de garantii de participare este RO43TREZ4795006XXX000044, deschis la Trezoreria Tarnaveni. Garantia de participare se constituie prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86, alin 1 din HG 925/2006. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 1.800 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul A; 2) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ?Formularul B; 3) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- Formularul O. Persoane cu functii de decizie in cadrul AC: Matei Alexandru Adrian, Meghesan Nicolae Sorin, Groza Viorel Razvan, Coros Ioan, Muth Rodica, Beleanu Celestin, Balint Ibica, Muth Teodor, GhermanVasile; 4) Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul U; 5) Certificat de participarela licitatie cu oferta independenta ? Formularul C; 6)Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in original/copie legalizata/copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna aterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Persoanele juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de ORC, copie simpla, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor ce fac obiectul achizitiei publice si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L 85/2006 privind procedura insolventei sau ca soc se afla in incapacitate de plata. AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultatului procedurii, prezentarea pt conformitate doc. in original/copie legalizata. Persoane juridice/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca agentul economic este autorizat sa desfasoare furnizarea produselor supuse achizitiei, insotita de traducerea autorizata in limba romana cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Media cifrei de af pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 360.000 lei. In acest caz AC are oblig de a lua in consid si data la care op ec a fost infiintat sau si- a inceput activ. IMM- urile beneficiaza de red pragului impus pentru cifra de af cu 50%.In cazul as dintre 2 sau mai multi op ec, fiecare dintre acestia incadrandu ? se in categ IMM, as rezultata beneficiaza de red prevazute la art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004, respectiv red cu 50% a cifr de af.b) Bilanturile contabile pe anii 2008, 2009, 2010. Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, cerintele obligatorii pentru situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor din asociere.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Decl privind lista princ livrari similare, care sa contina cel putin un contr similar de furniz semnat/ incheiatsi/sau inceput avand ca obiect furniz de produse balastiere, a carui val sa fie mai mare sau cel putin egala cu 180.000 lei fara T.V.A, Lista cu subcontr, specializ acestora, ac de subcontr precum si inf privind proportia in cadrul contr ce face ob achiz ce urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontr (daca este cazul). Intre of (antreprenor general sau as) si subcontr se va incheia in mod oblig contr de subcontr incheiat in cond contr dintre of si AC si va fi parte din of tehnica a ofertantului si va cuprinde in mod oblig: a) obiectul contr de subcontr, trebuie sa faca referinta la partea din lucr ce vor fi exec de subcontr respectiv; b) val contr de subcontr; c)durata contr de subcontr; d) drepturi si oblig ale partilor, cond de reziliere a contr de subcontr., Mai multi op. ec au dreptul de a se as cu scopul depunerii of comune, fiind obligati sa depuna in acest caz ac de as, in care vor preciza detaliat sarcinile ce revin fiecarui as. Ac de as va fi insotit de o decl pe proprie raspundere prin care as se obliga, in cazul in care as va fi decl castig, sa prezinte ac de as in forma autentica (de catre un notar public, in conf. cu prev. art. 8, lit. b) a legii 36/1995 actualiz) inainte de semnarea contr. Cand un grup de op depun of comuna, cerintele privind sit. pers si cap. de exer a act. prof. trebuie sa fie indeplinite de fiecare as, iar cerintele privind sit. ec. si financ., precum si cap. teh si prof se dem prin luarea in consid a resurselor tuturor membr grupului. In cazul unei as, cerintele solic pentru indep crit privind stand de asig.a calit, nu se pot dem prin luarea in consid a tuturor memb din as, trebuie indepl in mod oblig cel putin de lid as.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie sau de la sediul Primariei Municipiului Tarnaveni, p-ta Primariei, nr. 7, cam. 30, Tarnaveni, jud. Mures
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.03.2012 08:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer