Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - NISIP NATURAL, BALAST NATURAL, SORTURI SI PIATRA CONCASATA


Detaliu pentru invitatia numarul 335702
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Primaria Municipiului Tarnaveni
Numar invitatie: 335702/19.09.2012
Denumire contract: NISIP NATURAL, BALAST NATURAL, SORTURI SI PIATRA CONCASATA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPrimaria Municipiului TarnaveniCod fiscal: 4323535, Adresa: Piata Primariei, nr. 7, Tarnaveni, Telefon: 0265/443400, Fax: 0265/446312
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata Primariei, nr. 7, Tarnaveni, Romania, cod postal: 545600, telefon: +40 265443400, fax: +40 265446312, persoana de contact: TEODOR MUTH
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Tarnaveni, p-ta Primariei, nr. 7, cam 6, Tarnaveni, jud. Mures
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: NISIP NATURAL, BALAST NATURAL, SORTURI SI PIATRA CONCASATA
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia materialelor de balastiera pentru lucrarile de reparatii ale Primariei Municipiului Tarnaveni
II.1.6) CPV: 14211100-4 - Nisip natural (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.500 lei, iar pentru IMM ?uri este de 1.250 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Contul de garantii de participare este RO43TREZ4795006XXX000044, deschis la Trezoreria Tarnaveni. Garantia de participare se constituie prin virament sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in conformitate cu prevederile art. 86, alin 1 din HG 925/2006. In cazul respingerii unei eventuale contestatii de catre CNSC, autoritatea contractanta va retine suma de 2.500 lei, conform art. 278^1 din OUG 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1) Declaratia de eligibilitate privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 ? Form A; 2) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ?Form B; 3) Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006- Form O. Persoane cu functii de decizie in cadrul AC: Meghesan Nicolae Sorin, Barmou Mohamed Kheir, Groza Viorel Razvan, Coros Ioan, Muth Rodica, Beleanu Celestin, Balint Ibica, Muth Teodor, Gherman Vasile; Consilieri locali: Antonya Mihail, Bercea Ioan, Bunea Teofil, Cimpoca Alin Claudiu, Ciulea-Porime Pavel, Cosma Florin Adrian, Creta Ioan, Fodor Alexandru Iosif, Mandroiu Armina Diana, Matei Alexandru Adrian, Mihailescu Alin Marius, Modorcea Ovidiu Vasile, Piaskovski Stanislau, Serban Mariana, Sim Florin Daniel, Szabo Albert, Toma Georgeta Mariana, Torok Cristina; 4) Declaratia privind calitatea de participant la procedura- Form U; 5) Certificat de participarela licitatie cu oferta independenta ? Form C; 6)Certificat fiscal privind indeplinirea oblig exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local, in orig/copie legaliz/copie lizibila continand mentiunea ?conform cu originalul? din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata, scadente in luna aterioara celei in care se depun oferta. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor si taxelor sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorul ec prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre org competente in domeniu. Pers jurid/fiz romane: Certificat constatator emis de ORC, copie simpla, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate furnizarea produselor ce fac obiectul achizitiei publice si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea L 85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. AC va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inaintea comunicarii rezultului procedurii, prezentarea pentru conformitatea documentelor in orig/copie legaliz. Persoane jurid/fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inreg/atestare ori aparteneta din punct de vedere profesional, in orig/copie legaliz/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu orig? din care sa rezulte ca agentul economic este autorizat sa desfasoare furnizarea produselor supuse achizitiei, insotita de traducerea autorizata in limba romana cu incheierea de legalizare a semnaturii traducatorului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita media cifrei de afaceri globale care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani trebuie sa fie mai mare sau cel putin egala cu 500.000 lei. In acest caz AC are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si- a inceput activitatea. IMM- urile beneficiaza de reducerea pragului impus pentru CA cu 50%.In cazul asocierii dintre 2 sau mai multi operatori economici, fiecare dintre acestia incadrandu ? se in categ IMM, asocierea rezultata beneficiaza de reducerea prevazuta la art. 16 alin. 2 din L nr. 346/2004, respectiv reducerea cu 50% a CA.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari si prezentarea cel putin a unui document/contract (sau parti relevante din contract)/proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea produselor., Lista cu subcontractantii, specializarea acestora, acordul de subcontractare precum si informatii privind proportia in cadrul contractului ce face obiectul achizitiei ce urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti (daca este cazul). Intre ofertanti (antreprenor general sau asociat) si subcontractanti se va incheia in mod obligatoriu contract de subcontractare incheiat in conditiile contractului dintre ofertant si AC si va fi parte din oferta tehnica a ofertantului si va cuprinde in mod obligatoriu: a) obiectul contractului de subcontractare, trebuie sa faca referinta la partea din livrarile ce vor fi furnizate de subcontractantul respectiv; b) valoarea contractului de subcontractare; c)durata contr de subcontractare; d) drepturi si obligatii ale partilor, conditii de reziliere a contr de subcontractare., Mai multi op ec au dreptul de a se as cu scopul depunerii of comune, fiind oblig sa depuna in acest caz ac de as, in care vor preciza detaliat sarcinile ce revin fiecarui asociat. Ac de as va fi insotit de o decl pe proprie rasp prin care as se obliga, in cazul in care asocierea va fi declarata castig, sa prezinte acordul de as in forma autentica (de catre un notar public, in conf. cu prev. art. 8, lit. b) a legii 36/1995 actualiz) inainte de semnarea contr. Cand un grup de op depun of comuna, cerintele privind sit. personala si cap. de exercitare a act. prof. trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat, iar cerintele privind sit. ec. si financ., precum si cap. tehnica si prof se demonstreaza prin luarea in consid a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul unei asocieri, cerintele solicitate pentru indeplinirea criteriului privind standardele de asig.a calit, nu se pot demonstra prin luarea in consid a tuturor membr din asociere, cel putin lid as trebuie sa le indeplineasca.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro sau de la sediul Primariei Municipiului Tarnaveni, p-ta Primariei, nr. 7, cam 30, Tarnaveni, jud. Mures
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.09.2012 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer