Achizitie publica - Nisip pentru fundatii de pavaje din piatra bruta sau bolovani si Nisip pentru betoane, tencuieli
Detaliu pentru invitatia numarul 294868
REGIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV
Cod de identificare fiscala: RO 7403230
Adresa: Str. Brestei, nr. 129, CRAIOVA, DOLJ, Craiova
Telefon: 0251411214
Fax: 0251414205
Denumire invitatie: Nisip pentru fundatii de pavaje din piatra bruta sau bolovanisi Nisip pentru betoane, tencuieli
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 14211000-3 - Nisip (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Achizitie Nisip pentru fundatii de pavaje din piatra bruta sau bolovanisi Nisip pentru betoane, tencuieli
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 19.05.2011 14:09
Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Craiova, strada Brestei nr. 129A, jud. Dolj
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Craiova , strada Brestei nr. 129A, jud. Dolj
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
Valoare estimata: 105, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl.priv.situatia personala a operatorului;
-Decl. priv, calitatea de participant la procedura;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;
-CertificatOficiul Registrului Comertului/valabil la data achizitiei/original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata pt. conformitate cuoriginalul .-Copie CUI(certificat unic de inregistrare);
-bilantul contabil, ultimul vizat Admin.Finantelor Publice;
-decl. priv. cifra medie de afaceri din ultimii trei ani;
-Lista principalelor contracte, valori, perioade de livrare si beneficiari;
-O recomandare emisa debeneficiari din lista principalelor contracte;
-Decl.priv.echipamentele tehnice, utilaje;
-Copie permis exploatare balastiera /Autoriz. emisa de Min.Mediului pt extractie produse balastiera /Autoriz. emisa de A.N. »Apele Romane » ptexploatarea agegatelorminerale, stampilat, semnat conform cu originalul? valabil la data procedurii ;
-Informatii priv. subcontractantii
SEAP;
- garantia de participare = 1500 lei;Daca ofertantul este IMM , posibilitate reducere garantie participare 50%= 750 lei.