Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Nitrat de gadoliniu


Detaliu pentru invitatia numarul 350354
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.
Numar invitatie: 350354/12.07.2013
Denumire contract: Nitrat de gadoliniu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala NUCLEARELECTRICA S.A.Cod fiscal: 10874881, Adresa: Str. Polona, Nr. 65, Sector 1, Bucuresti, Telefon: +4 0212038281, Fax: +4 0212031315
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Medgidiei nr.2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241802504, fax: +40 241239267, persoana de contact: DORINA ZAPODEANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Medgidiei nr.2, Cernavoda, Romania, cod postal: 905200, telefon: +40 241802504, fax: +40 241239267, persoana de contact: DORINA ZAPODEANU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Nitrat de gadoliniu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Nitrat de gadoliniu hexidrat min. 99.9% puritate
II.1.6) CPV: 24313400-5 - Nitrati (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 252, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP e de 5000 lei va avea o valab. de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor si se poate constitui in lei echivalent EUR sau alta moneda la cursul de schimb com.de BNR la data publicari in SEAP a IP. GP trebuie sa fie irevocabila si se poate constitui prin: scrisoare de GB in favoarea AC Formular III.1.1.a), in original;OP in contul AC vizat de banca ofertantului, in copie; Contul AC e: RON, RO63 RNCB 0116 0497 1852 0008, deschis la BCR C-voda; EUR, RO 36 RNCB 0116 0497 1852 0009, deschis la BCR Cernavoda; orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original. Documentul care dovedeste constituirea GP se va anexa la scrisoarea de inaintare, separat de coletul / plicul cu documentele privind candidatura. Candidatii ce se incadreaza in categoria IMM conf. OG 27/2006 si Legii 346/2004 au dreptul de a constitui GB in cuantum redus cu 50%. Pt a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1. Candidatul care prezinta acest formular si e declarat castigator beneficiaza si de reducerea cu 50% a garantiei de buna executie. Conditiile de retinere/restituire a GP: in conf. cu prev. art. 87/art.88 din HG 925/2006 cu modif. si compl.ulterioare. Suma retinuta unui candidat stabilita in conf. cu prev. art. 278¹ din OUG nr.34/2006 cu compl. si modif. ulterioare in cazul in care i se respinge contestatia depusa la CNSC e: 2520 Lei. Garantia de buna executie a fiecarui contract subsecvent va fi in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a acestuia in conf. cu art.90 din HG 925/2006, actualizata. In cazul constituirii garantiei de buna executie prin SGB, se va utiliza Formularul III.1.1.b. Candidatul care se incadreaza in categoria IMM conf. OG 27/2006 si Legii 346/2004 si e declarat castigator beneficiaza de o reducere cu 50% a valorii garantiei de buna executie a contractului. Pt a beneficia de aceasta reducere candidatul trebuie sa includa in oferta, Formularul III.1.1.1.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA, in conformitate cu art. 89 din OUG 925/2006, actualizata.Garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare de garantie bancara de buna executie, Formular III.1.1.b sau prin alt instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform OG 27/2006 si Legii 346/2004, au dreptul de a constitui garantie bancara de buna executie in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul III.1.1.1÷ III.1.1.5, dupa caz
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 - Se completeaza Formularul III.2.1.1.a (si de tertul sustinator daca este cazul)b) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006 - Se va completa Formularul III.2.1.1.b. Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit.a), lit.c1) sil lit.d) din OUG 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator daca este cazul.c) Certificat de participare la procedura cu oferta independenta - Se va completa Formularul III.2.1.1.c.Nota: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea acestei cerinte.d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din OUG 34/2006 Se va completa Formularul III.2.1.1.dIn vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: - Director CNE Cernavoda ? Dr. Ing. Bucur Ionel- Inlocuitor de drept Director CNE Cernavoda ?Serban Marian- Director Economic - Ec. Olteanu Madalina- Inlocuitor de drept Director Economic ?Petrisoaia Veronica- Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale ?Ionescu Horatiu- Inlocuitor de drept Inginer Sef Departament Achizitii si Control Materiale ?Georgescu Florin- Sef Serviciu Achizitii ? Viorica Lojnita- Inlocuitor de drept Sef Serviciu Achizitii ?Gherlan DorinaComisia de evaluare: Dana Corina Moldoveanu, Daniela Cornelia Iconaru, Fanica Gherghe, Simona Barbu, Dorina Zapodeanu, Olga Marciulescu, Mihaela Veronica Vames, Daniel Elian Mircea 1. - pentru persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.2. - pentru persoane juridice/fizice straine: Document care dovedeste o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional Pentru a fi luat in considerare, Certificatul constatator- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- va contine informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.Pentru a fi luat in considerare, documentul/certificatul- se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, - va fi insotit de traducere autorizata in limba romana.- va contine informatii din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect principal sau secundar, producerea sau comercializarea produselor ofertate.NOTAIn situatia in care operatorul economic clasat pe primul loc a prezentat copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? a certificatului, acestuia i se va solicita prezentarea documentelui in original sau copie legalizata inainte de emiterea raportului final al procedurii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2013 13:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 18.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.07.2013 12:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer