Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Normalizare tensiune Bistrita , zona Statiei de apa vechi


Detaliu pentru invitatia numarul 325927
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 325927/09.05.2012
Denumire contract: Normalizare tensiune Bistrita , zona Statiei de apa vechi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vasile Conta, nr. 11., Bistrita, Romania, cod postal: 420025, telefon: +40 0263205702, fax: +40 0263205704, persoana de contact: Secretariatul S.C.F.D.E.E.ELECTRICA DISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD-SUCURSALA BISTRITA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Vasile Conta, nr. 11., Bistrita, Romania Sediul S.D.E.E. Bistrita, Sala 16
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Normalizare tensiune Bistrita , zona Statiei de apa vechi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul caietului de sarcini consta in lucrarile de imbunatatire a nivelelor de tensiune din localitatea Bistrita, zona statiei de apa vechi (str. Valea Ghinzii), prin realizarea unui racord electric subteran de 20 KV, a unui post de transformare in anvelopa de beton si realizarea, pe partea de j.t., a trei iesiri in cablu ce vor prelua o parte din consumatorii LEA j.t. existente.
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 172, 079 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 2.600 lei (respectiv 1.300 lei pentru IMM-uri);
- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita dedepunere a ofertei.- Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original.- Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - conform Formularului 11 din sectiunea ?Formulare?; Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;
- Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante;
- Ordin de plata in original, vizat de banca, in contul autoritatii contractante - cont bancarRO32 RNCB 0038 0144 4037 0008 deschis la B.C.R. Bistrita. La deschiderea licitatiei, banii reprezentand cuantumul garantiei de participare trebuie sa se afle in contul autoritatii contractante.- Numerar la casieria S.D. Bistrita .Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse si returnate la deschidere.Garantia de participare se va restitui de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica, pe baza cererii conform Formularului 19 din sectiunea ?Formulare? in cazul ofertantului castigator. Garantia de participare va fi retinuta in conditiile prevazute de art 278^1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Durata garantiei de buna executie este de cel putin 24 de luni .a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. In cazul decalarii termenului contractual, se va urmari si prelungirea perioadei initiale de valabilitate a garantiei de buna executie.b) Mod de constituire a garantiei de buna executie se va face conform art. 90 din HG 925/2006 si conform HG 1045/2011 : - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului.-orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Ofertantul va specifica in oferta modul in care se va constitui garantia de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare. Observatie: Vor depune toti participantii la procedura Ofertanti/Asociati/Subcontractanti/Terti sustinatori o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : director - Alexandru Roman; inginer sef - Ioan Raica, contabil sef - Adriana Baciu 4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj-Certificat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, exceptie facand operatorii economici care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conform art.9 din Ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP. 5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- Certificat eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010-Certificat completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare 1.Certificat constatator emis de ONRC-Pentru persoane juridice romane : - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Pentru persoane fizice romane : - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului, in copie nelegalizata.Pentru persoane fizice/juridice straine : - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ; documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romanaSe va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie lizibila conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil, Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara - recomandari, cel putin o recomandare, maxim 2 recomandari, emise de beneficiari/clienti, contracte si procese verbale de receptie, Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Atestat de tip C2A si B, emise de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (A.N.E.R.E.), valabile pe toata durata de valabilitate a ofertei, Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora, daca este cazul, Declaratie pe propria raspundereprivind asocierea, daca este cazul Certificarea sistemului de management al calitatii conform SR EN ISO 9001/2008, Standarde de asigurare a sistemului de management de mediu, ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 23.05.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.05.2012 13:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer