Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Normalizare tensiune Sieu Sfantu


Detaliu pentru invitatia numarul 337581
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Filiala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.
Numar invitatie: 337581/17.10.2012
Denumire contract: Normalizare tensiune Sieu Sfantu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialFiliala de Distributie a Energiei ElectriceELECTRICADISTRIBUTIE TRANSILVANIA NORD S.A.Cod fiscal: RO14476722, Adresa: str. Ilie Macelaru nr. 28A, Cluj-Napoca, Telefon: 0264-205435, Fax: 0264-205429
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Vasile Conta, nr. 11, Bistrita, Romania, cod postal: 420025, telefon: +40 0263205702, fax: +40 0263205704, persoana de contact: Secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Vasile Conta, nr. 11, Bistrita, Romania, cod postal: 420025, Sediul S.D.E.E. Bistrita, Sala 16
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Normalizare tensiune Sieu Sfantu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pentru asigurarea calitatii energiei electrice la consumatorii din localitatea Sieu-Sfintu, alimentati din PTA Sieu-Sfintu (20/0, 4KV, 63KVA), se propune normalizarea tensiunii in aceasta zona, astfel : -Realizarea unui punct de injectie, Racord 20KV si PTA ? proiectat, dinDerivatia 20KV - Tarpiu;
-Realizarea a trei iesiri in reteaua de joasa tensiune din PTA ? proiectat ; -Realizarea unui punct trenus intre PTA-existent si PTA?proiectat ; -Prevederea unor cutii de selectivitate, dupa caz.-Prevederea descarcatorilor de joasa tensiune si a dispozitivelor de legare la pamint si in scurtcircuit, conform reglementarilor in vigoare ; -Prevederea si executarea de instalatii de legare la pamint la stilpii retelelor de joasa si de medie tensiune, la stilpii punctelor trenus, etc;
II.1.6) CPV: 45231400-9 - Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 267, 785 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare in cuantumul de 4.000 lei (respectiv 2.000 lei pentru IMM-uri); - Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. - Documentul care atesta constituirea Garantiei de participare se va prezenta, la deschidere, in original. - Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: - Scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatii contractante - conform Formularului 11 din sectiunea ?Formulare?; Scrisorile de garantie bancara vor fi elaborate de regula de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate, de preferinta cu corespondent in Romania;
- Acte de garantare emise de catre o Societate de asigurare in favoarea autoritatii contractante; - Ordin de plata in original, vizat de banca, in contul autoritatii contractante - cont bancar RO32 RNCB 0038 0144 4037 0008 deschis la B.C.R. Bistrita. - Numerar la casieria S.D. Bistrita. In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare se va restitui de catre autoritatea contractanta numai dupa semnarea contractului de achizitie publica, pe baza cererii conform Formularului 19 din sectiunea ?Formulare? in cazul ofertantului castigator. Garantia de participare va fi retinuta in conditiile prevazute de art 278^1 din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Durata garantiei de buna executie este de cel putin 24 de luni . a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari reprezinta 10% (respectiv 5% pentru IMM-uri) din valoarea contractului de lucrari fara TVA. In cazul decalarii termenului contractual, se va urmari si prelungirea perioadei initiale de valabilitate a garantiei de buna executie. b) Mod de constituire a garantiei de buna executie se va face conform art. 90 din HG 925/2006 si conform HG 1045/2011 : - prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, la unitatea Trezoreriei Statului. -orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Ofertantul va specifica in oferta modul in care se va constitui garantia de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare ? in original 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181-Completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in original 3.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Completata in conformitate cu Formularul A1 din Sectiunea Formulare.Observatie: Vor depune toti participantii la procedura Ofertanti/Asociati/Subcontractanti/Terti sustinatori o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante : director - Alexandru Roman; inginer sef - Ioan Raica, contabil sef - Adriana Baciu, Sef Serviciul Contracte si Urmarirea Lucrarilor de Investitii - Dan Patrascu; Jurist - Anca Liliana; Serviciul Contracte si Urmarirea Lucrarilor de Investitii ? Maria Lari, persoane care aproba bugetul aferent finantarii contractelor Membrii Consiliului de Administratie ai SC F.D. E.E. Electrica Distributie Transilvania Nord: Tincu Dan Florin, Preda Silvia, Suciu Rodica Mihaela, Tudose Maria Magdalena. 4.Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj)-Certificat eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele. Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate catre bugetul de stat sau catre bugetul local vor fi respinse, exceptie facand operatorii economici care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, conform art.9 din Ordinul 509/2011 emis de presedintele ANRMAP 5.Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale- Certificat eliberat de Primaria locala - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificatul va prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. 6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010-Certificat completat in conformitate cu Formularul A2 din Sectiunea Formulare. Certificat constatator emis de ONRC-Pentru persoane juridice romane : - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, emis/eliberat, cu mai mult de 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; Pentru persoane fizice romane : - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului, in copie nelegalizata. Pentru persoane fizice/juridice straine : - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident ; documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana .Atestat de tip C2A si B, emise de catre Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (A.N.E.R.E.), valabil la data limita de depunere a ofertelor si obligatia reinnoirii acestuia in momentul expirarii, atat pe perioada de valabilitate a ofertei cat si pe perioada de derulare a contractului.Atestate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? sau atestate echivalente emise de organismul de reglementare in domeniul energiei din tara de rezidenta.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma copie lizibila conform cu originalul
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabilla 31.12.2011, vizat/insotit de dovada depunerii la organele competente, Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Experienta similara - cel putin o lucrare, maxim 2 lucrari similare la care se face referire in Formularul C3. Formularele vor fi insotite de recomandari, cel putin o recomandare, maxim 2 recomandari, emise de beneficiari/clienti, contracte si procese verbale de receptie, in copie nelegalizata. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate: - neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari; - cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a operatorului economic; - receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor. Ofertele care nu vor prezenta, in cadrul documentatiei de calificare, experienta similara mentionata, vor fi respinse . Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", Declaratie pe propria raspundere referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat, la cadrele de conducere din ultimii 3 ani Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Declaratie pe propria raspundere referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, Declaratie pe propria raspundere privind proportia in care contractul de lucrari urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Se va completa si depune, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? Daca este cazul., Declaratie pe propria raspundere privind asocierea, Asocierea va fi legalizata la notariat in cazul in care vor castiga licitatia.Cerintele de la cap.III.2.1.a Situatia personala a candidatului ofertantului si III.2.1.b Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat.Cerintele de la cap.III.2.2 Capacitatea economico-financiara si III.2.3 Capacitatea tehnica si sau profesionala trebuie sa fie indeplinite, prin cumul, de grupul de asociati.Formularul privind asocierea se va introduce in documentatia de calificare chiar daca ofertantul nu are nevoie de asociati pentru executarea lucrarilor. In acest caz se va preciza ?Nu este Cazul?.Liderul de asociatie care este parte in contractul de executie este cel care va constitui integral garantia de buna executie, va factura si i se va achita aceasta factura conform graficului de plati anexa la contractul de executie si numai prin el se va purta intreaga relatie contractuala. Certificarea sistemului de management al calitatii conform SR EN ISO 9001/2008, Standarde de asigurare a sistemului de management de mediu ISO 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.10.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.10.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.10.2012 11:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer