Achizitie publica - Norme tehnice de timp si de personal pentru exploatarea Sistemului National de Transport Gaze Naturale
Detaliu pentru invitatia numarul 347462
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 347462/28.05.2013
Denumire contract: Norme tehnice de timp si de personal pentru exploatarea Sistemului National de Transport Gaze Naturale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Transport Gaze Naturale TRANSGAZ SA MediasCod fiscal: RO13068733, Adresa: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Telefon: +40 269803200, Fax: +40 269844832
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Piata CI Motas, nr 1, Medias, Medias, Romania, cod postal: 551018, telefon: +40 269803200, fax: +40 269844832, persoana de contact: Ovidiu Hadambas
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul SNTGN TRANSGAZ SA Mediias, P-ta C.I.Mota? nr. 1, loc. Media?, jud. Sibiu, Servicil Licita?ii - Contractari
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Norme tehnice de timp si de personal pentru exploatarea Sistemului National de Transport Gaze Naturale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Norme tehnice de timp si de personal pentru exploatarea Sistemului National de Transport Gaze Naturale
II.1.6) CPV: 79311100-8 - Servicii de elaborare de studii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum: 4.000, 00 lei -Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta este 5 zile anterior datei limita de depunere a ofertelor.-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R.- Mod de constituire: virament bancar (OP) in cont RO09 RNCB 0231 0195 2531 0001 BCR Medias sau orice instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original la deschiderea ofertelor -valabilitate: 90 zile de la data limita pentru primirea ofertelor;daca ofertantul se incadreaza la prevederile art.278^1 din OUG 34/2006, modificata se va retine suma de 2.000, 00 lei.
Garantie de buna executie
- Cuantum 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA; - Modul de constituire a garantiei de buna executie: orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari sau retineri succesive din facturile partiale (sumele datorate pentru facturi partiale in conformitate cu Hotararea 1045/19.10.2011 contractantul are obligatia de a deschide la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent un cont un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie de eligibilitate, Formularul 12A din Sectiunea Formulare - in original. art 180 din O.U.G. 34/2006 modificata.- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006 modificata, Formularul 12 B din Sectiunea Formulare. ? in original- Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Formular 12C din Sectiunea Formulare - in original- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independent, Formular 12D din Sectiunea Formulare - in original, Ord. ANRMAP 314/2010.- Declaratie privind neancadrarea in situatiile prevazute de art.69^1 din O.U.G. 34/2006 modificata , declaratie pe proprie raspundere, Formular 12E.RUSU IOAN Director General;MARES GABRIELA ELENA Sef Serviciu;LATA ILIE-Director General Adj.;STEFANESCU IOAN-Director Departament;TATARU ION-Director Departament; STOIA GHEORGHE -Director Directie;COZUC SERGIU - Sef serviciu;LASCU SERGIU ALIN MARIUS - Director Adj.Directie;BODOGAE MIHAI -Sef Serviciu; IDU OLGA Director Directie;BOARIU TUDOR GABRIEL- Director Directie;PINZAR ADELA CRISTINA-Sef Serviciu;FILIPAS LAURA-Sef Birou;HADAMBAS OVIDIU - Economist; ION ANDI MARIAN - Inginer; TATOMIR MIHAELA -Inginer;HENTEA MIHAELA - Economist;SSZABO ALEXANDRA - Consilier Juridic;SIMESCU VIORICA-Tehnician; PETRARIU IOAN Sef Serviciu;MARINESCU MARIA LUCIA - Sef Serviciu;BACIU ELENA MARIOARA Consilier Juridic;GOAGE MIHAI Consilier JuridicPrezentarea declaratiei este obligatorie pentru toti participantii la procedura (ofertanti/subcontractanti/terti sustinatori) Persoane juridice/ fizice romane: Pentru persoanele juridice romane : certificat constatator emis de Oficiul certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, sau alte documente echivalente, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constator emis de ONRC. Persoane juridice /fizice strainePentru persoanele fizice / juridice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica/fizica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul / ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - bilant contabil vizat de organele in drept, (se accepta si cel din 2011 daca cel din 2012 nu a fost depus si inregistrat, se va tine cont de prevederile art.36 din Legea 82/1991), sau orice alte documente/ certificari din care rezulta indeplinirea cerintei;
-declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimi 3 ani, completare Formularul IV.3., se va prezenta cifra de afaceri de minim 400.000, 00 lei; (Cifra de afaceri a posibililor ofertanti, a fost solicitata egala cu valoarea estimata a achizi?iei, pentru a se preveni un eventual risc de neindeplinire a contractului ca urmare a capacitatii reduse din punct de vedere economico-financiar a eventualilor prestatori).-pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de B.N.R.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista cu personalul. Echipa pt elaborare formata din minim 20 de specialisti. Se vor prezenta obligatoriu documente care sa ateste pregatirea/ specializarea personalului propriu conform specificului de activitate.Prezentare CV pentru membrii echipei de elaborare.- Informatii privind subcontractantii, Se solicita completarea Formular 12 G, -Lista a principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor de servicii se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Experienta min impusa 200.000, 00 lei. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNR; - Ofertantii vor prezenta obligatoriu certficatul de asigurare a calitatii SR EN ISO 9.001 sau echivalente -domeniul de activitate fiind similar achizitiei.- Ofertantul va prezenta obligatoriu sistemului integrat calitate mediu: SR EN ISO 14.001 sau documente echivalente - domeniul de activitate fiind similar achizitiei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.05.2013 12:14