Achizitie publica - obiect ,,Achizitie teava si piese de legatura pentru EXTINDERE RETELE DE DISTRIBUTIE APA IN CARTIER GARII NOI DIN MUNICIPIUL SLOBOZIA?
Detaliu pentru invitatia numarul 329574
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329574/14.06.2012
Denumire contract: obiect, ,Achizitie teava si piese de legatura pentru EXTINDERE RETELE DE DISTRIBUTIE APA IN CARTIER GARII NOI DIN MUNICIPIUL SLOBOZIA?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul SloboziaCod fiscal: 4365352, Adresa: Str. Episcopiei, Nr.1, Slobozia, Telefon: +40 0243231401, Fax: +40 0243212149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Episcopiei, Nr.1, Slobozia, Romania, cod postal: 920023, telefon: +40 0243231401, fax: +40 0243212149, persoana de contact: Adrian Trifan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Consiliu a Primariei municipiului Slobozia, etaj 1, Slobozia, Judet Ialomita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: obiect, ,Achizitie teava si piese de legatura pentru EXTINDERE RETELE DE DISTRIBUTIE APA IN CARTIER GARII NOI DIN MUNICIPIUL SLOBOZIA?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de teava si piese de legatura pentru EXTINDERE RETELE DE DISTRIBUTIE APA IN CARTIER GARII NOI DIN MUNICIPIUL SLOBOZIA.
II.1.6) CPV: 44163000-0 - Tevi si racorduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 106, 648.05 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 1300 lei.Trebuie sa fie irevocabila.Modalitati de constituire: 1) Scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura/ Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari;2) Ordin de plata (vizat de banca) sau fila CEC, in contul RO56TREZ3915006XXX000125 deschis la Trezoreria municipiului Slobozia, cod fiscal 4365352, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;3) Numerar depus la casieria Primariei Slobozia, in cazul in care valoarea garantiei de participare este redusa ca valoare.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 60 de zile de la data limita de primire a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantum: 5 % din valoarea totala a contractului fara T.V.A si se va constitui conf. art. 90 din H.G nr. 925/2006, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante - Formular nr. 15 sau prin depunerea la casierie a sumei solicitate, in numerar, in cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare.Achizitorul are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, in limita prejudiciului creat, daca executantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract, achizitorul avand obligatia de a notifica acest lucru furnizorului, precizand totodata obligatiile care nu au fost respectate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1: Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute de art.69^1, art.180 si art.181 din O.U.G.nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru evitarea unor situatii de natura sa determine aparitia conflictului de interese, in sensul art. 69 indice 1 din O.U.G. nr.34/2006, persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Primar: Stoica Alexandru, Viceprimar: Bacanu Valentin;Membrii comisiei de evaluare: Lefter Paula-presedinte, Bacanu Valentin, Fita Elena, Tastaman Andreea, Ambrus Alexandru-membri; Trifan Adrian-Director economic; Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc situatia sa/lor personala, respectiv: I. Pentru persoanele juridice romane: 1. Declaratie pe propria raspundere-Formularul nr. 4 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?;Nota: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Sucontractantul/Tertul sustinator, va prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca nu se afla in situatia prevazuta la art.69 ind 1 din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.2. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, dupa cum urmeaza : a) Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de Administratia Finantelor Publice ? original/copie legalizata /copie ?conform cu originalul?;b) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei ? original/copie legalizata/copie ?conform cu originalul?; NotaCertificatele mentionate la literele: a) si b) trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.II.Pentru persoanele juridice straine care au o sucursala inregistrata in Romania: Persoana juridica straina care are inregistrata in Romania sucursala va prezenta cumulativ atat documentele aferente sucursalei care sunt identice cu cele solicitate persoanelor juridice romane la pct.I, cat si documentele similare ale societatii-mama, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, traduse si legalizate in limba romana.III.Pentru persoanele juridice straine: Persoana juridica straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la pct. I. In cazul documentelor prevazute la pct. I .2, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul, insotite de traducere autorizata in limba romana.Cerinta nr.2: Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate Ordinul Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 (Formularul nr. 13 din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?) Cerinta nr.1: Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a furniza produsele care formeaza obiectul procedurii de atribuire.Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv: I. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN); mentiuni referitoare la falimente, condamnari, etc. ? original sau copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?;II. Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: - o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a executa lucrarile solicitate: - administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;
- mentiuni referitoare la falimente/condamnari (mentiune necesara pentru indeplinirea cerintei prevazute la art. 181 lit. a) din OUG nr.34/2006) - original /copie legalizata / copie ?conform cu originalul? insotite de traduceri autorizate in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul/ofertantii asociati, trebuie sa prezinte dovada unei cifre medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani, egala sau mai mare decat 160.000 lei.Bilant contabil
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani-Formularnr.7-in original.Livrarile se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar sau printr-o declaratie a operatorului economic in cazul in care beneficiarul este un client privat si nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia;Se vor anexa procesul-verbal de receptie/recomandarea beneficiarului/document constatator.Cel putin un contract in valoare de minim 80.000 lei care a inclus furnizarea de produse similare obiectului contractului;Informatii privind subcontractantii -completarea formularului F 9 cu subcontractantii, specializarea acestora si acordurile de subcontractar
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din S.E.A.P - SECTIUNEA DOCUMENTATIE DE ATRIBUIRE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.06.2012 10:50