Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Obiectul contractului de furnizare carburanti auto, benzina si motorina, pe baza de carduri, il constituie achizitia pana la 31.12.2013 de 13556 litri benzina si 4761 litri motorina, pentru autoturismele din parcul auto al CNA. Cantitatile ce se vor achi


Detaliu pentru invitatia numarul 346483
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CONSILIUL NATIONAL AL AUDIOVIZUALULUI
Numar invitatie: 346483/10.05.2013
Denumire contract: Obiectul contractului de furnizare carburanti auto, benzina si motorina, pe baza de carduri, il constituie achizitia pana la 31.12.2013 de 13556 litri benzina si 4761 litri motorina, pentru autoturismele din parcul auto al CNA. Cantitatilece se vor achizitiona pentru primele 4 luni ale anului 2014, in cazul aplicarii art. 6 din HG 925/2006, sunt: 6071 litri benzina si 2150 litri motorina. Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a se incheia pentru anul 2013 este de 88709, 16 lei fara TVA, i
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL NATIONAL AL AUDIOVIZUALULUICod fiscal: 4266189, Adresa: Bulevardul Libertatii nr 14Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3055351, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Obiectul contractului de furnizare carburanti auto, benzina si motorina, pe baza de carduri, il constituie achizitia pana la 31.12.2013 de 13556 litri benzina si 4761 litri motorina, pentru autoturismele din parcul auto al CNA. Cantitatilece se vor achizitiona pentru primele 4 luni ale anului 2014, in cazul aplicarii art. 6 din HG 925/2006, sunt: 6071 litri benzina si 2150 litri motorina. Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a se incheia pentru anul 2013 este de 88709, 16 lei fara TVA, i
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului de furnizare carburanti auto, benzina si motorina, pe baza de carduri, il constituie achizitia pana la 31.12.2013 de 13556 litri benzina si 4761 litri motorina, pentru autoturismele din parcul auto al CNA. Cantitatilece se vor achizitiona pentru primele 4 luni ale anului 2014, in cazul aplicarii art. 6 din HG 925/2006, sunt: 6071 litri benzina si 2150 litri motorina. Valoarea estimata a contractului ce urmeaza a se incheia pentru anul 2013 este de 88709, 16 lei fara TVA, iar in cazul aplicarii art. 6 din HG 925/2006 (prelungirea cu 4 luni), valoarea estimata totala a contractului este de 129035, 06 lei fara TVA.Optiuni: -posibilitate suplimentare conform cu art.6 din HG 925/2006, cu 4 luni pt anul 2014 (40325, 90 lei)
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 88, 709.16 - 129, 035.06 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Op ec trebuie sa prezinte garantia de participare, in conform. cu preved. S1 art.84-88 din HG nr. 925/2006.Instr. de garantare trebuie: -sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit-sa faca referire expresa la procedura organizata-sa fie constituita in cuantumul sumei de 1770 lei Echivalenta pentru o garantie depusa in valuta se face la cursul BNR pentru data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu 5 zile.-sa aiba inscrisa valabilitatea pentru care a fost constituita-sa prevada modul de executare a platii garantiei-sa contina parafa lizibila a instit. emitente si/sau semnatura autorizataValoarea care se va retine in cazul in care op. ec. depune o contestatie ce va fi respinsa de catre CNSC, in temeiul art.278^1 din OUG 34/2006, este de 887lei. Garantia de particip se prezinta in original si se va constitui in lei, astfel: - printr-un instrum. de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari (Formular 09), in cuantum de 1770 lei, pentru o perioada de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Va trebui sa prevada in mod explicit angajamentul emitentului de a retine din garant. de particip. suma de 887 lei, in cazul in care ofertantul a depus o contestatie ce a fost respinsa de CNSC.- virament bancar in contul CNA- RO65TREZ7005005XXX000158 deschis la ATCPMB, cod fiscal 4266189 sau prin depunere la casieria institutiei.Op ec ofertant care se incadreaza in categoria IMM-urilor si care beneficiaza de reducerile prevaz. de Legea nr.346/2004, va prezenta alaturi de garantia de participare, o declaratie pe propria raspundere. Asocierea unui IMM cu un op ec care nu face parte din categoria IMM nu are caracterul unui IMM. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Dovada constituirii garantiei se va prezenta in original la sediul CNA pana la data limita a depunerii ofertelor.Dovada constituirii garantiei de participare se va depune si in SEAP.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei este de 10% din valoarea fara TVA a contractului. Garantia de buna executie se constituie conform art.90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie se constituie prin: - printr-un instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori o societate de asigurari.In cazul ofertantilor din categoria I.M.M. ? urilor, garantia de buna executie se constituie in procent de 5% din pretul contractului fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor. Se va completa si prezenta: -Declaratie priving eligibilitatea (Formular nr.01 din Sectiunea Formulare)-Declaratie privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG 34/2006 (Formular nr. 02din Sectiunea Formulare)-Certificat de participare cu oferta independenta (Formular nr. 03 din Sectiunea Formulare)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 (Formular nr. 04 din Sectiunea Formulare);
-Evitarea conflictului de interese cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cum ar fi: Laura Corina Georgescu -Presedinte, Viorel Vasile Buda-Vicepresedinte, Florina Liliana Dorobantu-Director Directia Economica si Patrimoniu, Alexandrina Birladeanu - Sef Birou Financiar Contabilitate, Ciobanu Dumitru-Sef Serviciul Juridic si Reglementari, Tucma Elena-Consilier, Compartiment Achizitii.-Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura (Formular nr. 05 din Sectiunea Formulare)-Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat, din care sa rezulte ca ofertantul nu are obligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in oricare din formele; original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Se va prezenta in SEAP.-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, din care sa rezulte ca ofertantul nu areobligatii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta in SEAP.NotaOperatorii economici nerezidenti (straini) au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare, pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor de plata, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine, precum si un certificat de rezidenta fiscala valabil pentru anul in curs ori un angajament de obtinere a acestui document. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca informatiile cuprinse sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor iar domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Trebuie sa reiasa: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social valabil, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;e) domeniul de activitate principal;f) domeniile de activitate secundare;g) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).h) administratorul/imputernicitul operatorului economic.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale se va completa in conformitate cu modelul prezentat (formularul nr. 06) si cifra de afaceri pe anii 2010, 2011 si 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul detine cel putin o statie de distributie a combustibililor, la nivel judetean si in fiecare sector din Bucuresti.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.05.2013 13:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer