Achizitie publica - Optimizare parametrii statie de tratare apa in vederea potabilizarii prin achizitia de echipamente performante si inlocuirea celor existente, comuna Bistret, judetul Dolj
Detaliu pentru invitatia numarul 342984
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 342984/21.02.2013
Denumire contract: Optimizare parametrii statie de tratare apa in vederea potabilizarii prin achizitia de echipamente performante si inlocuirea celor existente, comuna Bistret, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BISTRETCod fiscal: 4553895, Adresa: com.Bistret, jud. Dolj, Bistret, Telefon: +40 0251355011, Fax: +40 0251355550
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Calea Dunarii, nr.192, localitatea Bistret, jud. Dolj, Bistret, Romania, cod postal: 207065, telefon: +40 0251355011, fax: +40 0251355550, persoana de contact: Luciana Ionescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bistret, STR. Calea Dunarii nr.192, jud. Dolj, Bistret, Romania,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Optimizare parametrii statie de tratare apa in vederea potabilizarii prin achizitia de echipamente performante si inlocuirea celor existente, comuna Bistret, judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului ce se doreste a fi atribuit se va asigura furnizarea de echipamente performante si inlocuirea celor existente in vedereaoptimizarii parametrilorstatiei de tratare apa in vederea potabilizarii, conform caietului de sarcini.De asemenea, se vor asigura pentru instalatia furnizata serviciile conexe de transport, testare, montare si monitorizare a functionarii instalatiei, instruirea personalului beneficiarului cat si service-ul in perioada de garantie a instalatiei (care nu poate fi mai mica de 24 de luni de la data punerii in functiune a acesteia).Cade totodata in sarcina furnizorului asigurarea, cu titlu gratuit, a unui numar de 2 analize ale apei tratate (efectuate la doua laboratoare diferite si numai la data solicitata de catre achizitor) in urma carora si conditionat de un rezultat corespunzator al acestora (in sensul certificarii intrarii in parametrii legali ai concentratiei de amoniu din apa tratata) se va realiza receptia instalatiei furnizate, receptie concretizata in semnarea procesului-verbal de receptie.Procesul verbal de receptie a instalatiei de tratare se va intocmi in termen de 1 luna dupa montarea si punerea in functiune a acesteia.Valoarea estimata, este de 171.821 lei fara TVA din care : Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 140.871 lei fara TVA, operatiuni/lucrari de instalare si punere in functiune = 30.950 lei fara TVA.. Cantitatile ce se doresc a se achizitiona se regasesc in caietul de sarcini.Valoarea estimata totala a contractului este de 171821 lei, fara TVA
II.1.6) CPV: 45232430-5 - Statii de tratare a apei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 171, 821 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Garantia de participare 3 000 lei.2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta. Cand se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul RO32TREZ2955006XXX000301, cod fiscal 4553895, deschis la Trezoreria Segarcea.4.Retinerea garantiei de participare, in conditiile prevazute de art.87, alin. 1 din HG 925/2006 si in conditiile art.278^1, lit.a) din OUG 34/2006 cu modif ulterioare5. Restituirea garantiei de participare se face in conformitate cu art.88 din Hg 925/20066. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. In acest caz, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze Declaratie privind incadrarea in categoria IMMNota: Echivalentagarantiei de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare
Garantie de buna executie
1. Garantia de buna executie10% din valoarea contractului fara TVA2. Mod de constituire: a) Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul si pentru perioada prevazutab) Retineri succesive din sume datorate din situatiile de plata lunare, intr-un cont deschis de executant la Trezoreria Statului, la dispozitia autoritatii, conf. Hg 1045/2011. Suma initiala nu va fi mai mica de 0, 5% din pretul contractului.3. Restituirea garantiei de buna executie in conformitate cu art.92, alin 1 din Hg.925/20064. Retinerea garantiei de buna executie, in conformitate cu prevederile art.91 din Hg 925/20065. Garantia de buna exec in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA pentru IMM-uri
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neancadrarea in disp. art.180 din OUG 34/2006 ?Formularul 3;2. Declaratie privind neancadrarea in disp. art.181 din OUG 34/2006 ?Formularul 2;3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura?Formular 7;4. Certificatului de participare cu oferta independenta?Formular 6;5. Declaratie privind neicadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, intr-o situatie de conflict de interese, cu urmatoarele persoane cu functii de decizie in ceea ce priveste initierea, derularea si finalizarea procedurii: Antonie Cristiana ? primarCiortan Gheorghe - viceprimarIonescu Luciana ? inspector, responsabil achizitiiDraghici Nadiana ? secretarCiuca Nicolae ?inspectorGhinea Liviu-Alin- inspectorBimbirica Vasile ?inspectorIonica Mircea- referentMircea Dumitru-muncitorDinu Mihai ? consilierPopescu Ion- consilierDragomir Constantin - consilierBimbirica Victor- consilierTelcean-Petrescu Alin- consilierDinu Aurica- consilierCirstea Mihail- consilierCotoi Dumitru- consilierRaicea Constantin- consilierMladin Octavian- consilierPutulache Vasilica- consilierMihai Vasile- consilierCompletare formular nr.8 -se va prezenta de ofertant/ subcontractant/ tertul sustinator6. Certificat de atestare fiscala privind indep. oblig. de plata a impozitelor si taxelor locale;7. Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea oblig. de plata a imp. taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat.Nota;
- Certificatele de atestare fiscala vor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificatele se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalulPersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) care sa prezinte situatia oblig. scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele, doc. se vor prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea?conform cu originalul?, insotite dupa caz, de traducerea autorizata in limba romana.Daca un grup de operatori depun oferta comuna, aceste cerinte trebuie indeplinite de fiecare membru al grupului Exercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice / fizice romane.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie legalizata/autentificata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul?. Ofertantul isi va asuma raspunderea ca informatiile cuprinse in aceste documente sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza , are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRCExercitarea activitatii profesionale pentru persoane juridice /fizice straine.In cazul persoanelor juridice/fizice straine, se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesonal, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. Pentru persoane juridice de alta nationalitate decat cea romana, toate documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Nota: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantului situat pe primul loc i se va solicita, documentul in original sau copie legalizata, pentru conformitatea cu documentul depus in oferta, in cazul in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani trebuie sa fie minim300.000 lei; Se vor prezenta informatii pentru ultimii 3 ani- Formularul 9. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. Pentru calcul cifrei de afaceri exprimate in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre BNR, Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant, raport de audit, dupa caz, sau orice alte documente echivalente acestora in tara de origine a ofertantului, 2.Tert sustinator financiar - daca este cazulAnexa 19?Angajament tert sustinator financiar, in forma autentica-Decl. pe propria raspundere privind neinc. in disp. art.180Formular 5- Decl.pe propria raspundere privind neinc. in disp. art. 181 lit. a), c1) si d ? Formular 4-Decl. privind neinc. intr-o situatie de conflict de interese ? Formular 8Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Anexa nr.16 ?Listaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, .continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru echivalenta lei/euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR pt anul respectiv, Furnizarea , in ultimii 3 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor), de produse similare celor ce fac obiectul procedurii, in valoare de 140.000 de lei fara TVA. Livrarile de produse similare se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar care sa contina valori, perioade de livrare, beneficiari. Formularul 15-experienta similara, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant - Anexa 17, Informatii privind subcontractantiiOfertantul va prezenta Anexa nr.18 din Sectiunea ?Formulare? - ?Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora?, semnat de catre reprezentantullegal sau imputernicit al ofertantului. Subcontractorul/rii va prezenta Formularul 8 - Declaratie privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese., Informatii privind asocierea/daca este cazul.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea.Ofertantul va prezenta1 Anexa nr.44? Model de acord de asociere, Tert sustinator tehnic si profesional - daca este cazulIn conf. cu prev. art.190, alin (2) In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de aprezenta un angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate, Tertul sustinator tehnic si profesional, va prezenta: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea indispozitiile art.180Formularul 5- Decl. pe propria raspundere privind neincadrarea indisp art. 181 lit. a), c1) si d ? Formularul 4- Decl. privind neincadrarea intr-o situatie de conflict de interese ?Formular nr.8. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta., Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001 sau echivalentOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitati care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.03.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 14:05