Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Optimizare si implementare mediu de test SAP la SC FDEE ?Electrica Distributie? Muntenia Nord SA


Detaliu pentru invitatia numarul 320956
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: S.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.
Numar invitatie: 320956/29.02.2012
Denumire contract: Optimizare siimplementaremediu de test SAP la SC FDEE ?Electrica Distributie? Muntenia Nord SA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C Filiala de Distributie a EnergieiElectrice - Electrica Distributie Muntenia Nord S.A.Cod fiscal: RO14506181, Adresa: STR. MARASESTI NR. 44, Ploiesti, Telefon: 0244405305, 0244405199, 0244405001, 0244405306, 0722590038, Fax: 0244405304, 0244405004
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SC FDEE ? Electrica Distributie Muntenia Nord? Ploiesti str. Marasesti nr. 44, Ploiesti, Romania, cod postal: 100024, telefon: +40 244405306, fax: +40 244405304, ? Registraturain atentia Ing.Mihaela Stoica Serv.Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SC FDEE ? Electrica Distributie Muntenia Nord? Ploiesti, mun. Ploiesti, str. Marasesti nr. 44, et.1 - sala de videoconferinta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Optimizare siimplementaremediu de test SAP la SC FDEE ?Electrica Distributie? Muntenia Nord SA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea investitieiconsta in: ? Solutia va asigura posibilitatea crearii si/sau improspatarea sistemelor SAP ERP, SAP HR si SAP ISU non productie de tipul: sistem de test, sistem de training, sistem de dezvoltare folosind un set redus de date din sistemul productive. Pentru implementarea acestui proiectului se vor avea in vedere minimum urmatoarele aspecte tehnice: o Crearea unui system/instanta SAP care sa contina numai datele independente de client, datele despre utilizatori si adrese (fara date dependente de client);o Creare unui sistem non productie care contine doar datele de baza si configurarile;o Crearea unui sistem non productie folosind selectia datelor pe criterii de timp (toate datele (master data, customizare, date de proces) de la momentul de timp specificat pana in prezent);o Crearea unui sistem non productie folosind un criteriu de selectie a datelor combinat: cod de companie si criterii de timp (toate datele (master data, customizare, date de proces) de la momentul de timp specificat pana in prezent asociate codului/rilor de companie specificate);o Stergerea datelor dependente de client dintr-un sistem non productiv;o Extragerea datelor pe baza unor scenarii predefinite (date de baza, date de proces si date de tranzactie);? Realizarea impreuna cu Beneficiarul cel putin 3 scenarii de testare pentru copii partiale de client; Scenariile vor cuprinde in mod obligatoriu cate un set de date din fiecare modul functional implemenata in SAP, agreat in comun de catre client si implementator. Pentru stabilirea setului de date pentru modulele functionale SAP, implementatorul va pune la dispozitia beneficiarului consultanti SAP cu experienta in modelul implementat.? Organizarea unei sesiuni de instruire a personalului MIS in vederea utilizarii transmiterii cunostintelor de utilizare a solutiei dupa finalizarea implementarii; Se vor utiliza materiale de curs standard, oferite de producatorul solutiei implementate.
II.1.6) CPV: 45314320-0 - Instalare de cabluri de retele informatice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 804, 060 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 10.050 lei ;(50% reducere a valorilor pentru criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si de garantia de buna executie, in conformitate cu art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 pentru IMM); Dovada calitatii de IMM se poate face prin depunerea declaratiei privind incadrarea in categoria IMM (cf. Anexa 1 din Legea nr. 346/2004) .In cazul asocierii se poate beneficia de prevederile Legii 346/2004 in cazul care se demonstreaza ca fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreza in categoria IMM-urilor.In conformitate cu OG34/2006-art. 278.1- (1) autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului urmatoareasuma: 4584 lei? Formular F7Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 120 zile;Garantia de participare( care se prezinta in original) se constituie prin : ? virament bancar? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (ex.scrisoare de garntie bancara de participare) ? Formular 4, ? Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie reprezinta 5 % din val.lucrarii.- Cuantumul GBE, exprimata procentual, este de 5 % din val.lucrarii;(50 % reducere , in conformitate cu art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 pentru IMM);
- Formele de constituire a garantiei de buna executie acceptate sunt: ?Xinstrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Formular 5) sau o societate de asigurari in cuantum de 5 % din valoarea adjudecata (fara TVA), care devine anexa la contract. Instrumentul de garantare de buna executie se va prezenta autoritatii contractante de catre ofertantul castigator anterior semnarii contractului.?X retineri succesive in cuantum de 4, 5 % din suma cuvenita pentru facturile partiale, caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind eligibilitatea-Cerinte obligatorii: prezentarea formularelor: - Formular B1 ?Declaratie privind eligibilitatea completat;
- Formular B12-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art.181 din OG 34/ 2006, actualizat.Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 si 181 din Ordonanta de urgenta nr.34/2006 ofera autoritatii contractante posibilitatea excluderii ofertantului din procedura aplicatapentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Formula B 16-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 .Mentionam urmatoarele persoane cu functii de decizie din cadrul FDEE EDMN privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: ? Director General FDEE EDMN ?Ing.Costica Vlad? Director Directie Economica FDEE EDMN- Ec.Gabriela Blagoi? Director Directie Dezvoltare FDEE EDMN -Ing.Marian Apetroaie? Director Directie Distributie FDEE EDMN -Ing.Constantin Coman? Director Directie Tehnica 110 kV FDEE EDMN -Ing.Constantin Petrache? Director Directie Control, Reglementare si Comunicare FDEE EDMN -Ing.Ion Preda- Formular tip- CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta- completatCerinta nr. 2-Declaratie privind indeplinirea obligatiilorCerinte obligatorii: - certificat ce atesta achitarea obligatiilor fata de bugetul national consolidat si bugetul asigurarilor sociale, emis de Agentia Nationala de Administrare fiscala, Directia Publica a Finantelor locale (cnf.precizari ANRMAP si Ord.509/2011-acestea trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )? in original sau copie legalizata.Se accepta si copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?- certificat ce atesta plata impozitelor si taxelor locale emis de Autoritatea Publica Locala. (cnf. precizari ANRMAP si Ord.509/2011-acestea trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele )-(formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) - in original sau copie legalizata . Se accepta si copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Pot participa la procedura, ofertantii care prezinta reesalonari ale termenelor de plata sau compensari, aprobate de catre organele competente in domeniu, cu conditia respectarii termenelor legale ale scadentelor (data de 25 a lunii), chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date. In conditiile de mai sus, ofertele depuse de operatorii economici care figureaza in continuare cu datorii neachitate catre bugetul de stat sau bugetul local, vor fi descalificate/ respinse. Cerinta nr. 1-Persoane juridice/fizice romane-Cerinte obligatorii: - Certificat constatator, in original, copie legalizata, saucopie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?emis valabil la data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca domeniul/domeniile de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;Nota: (cnf.precizari ANRMAP)In cazul in care la deschiderea ofertelor ofertantul clasat ulteriorpe primul loca prezentat Certificatul Constatator emis de ORC in copie conform cu originalul, acesta are obligativitatea ca pana la momentul comunicarii rezultatului procedurii, la solicitarea autoritatii contractante safie prezentat in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Informatii privindsituatia economico-financiara-cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani raportat la cursul valutar mediu lunar conform curs BNR valabil la data publicarii anuntului de participare, care trebuie sa fie de cel putin :1.608.120 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Informatii privindcapacitatea tehnica- Experienta similara privind incheierea si finalizarea a cel putin unui contract, avand ca obiect implementare mediu de test SAP, dus la bun sfarsit in ultimii 5 (cinci) ani, de natura si complexitatea celor solicitate in prezenta procedura (copii dupa parti relevante din contract) avand o valoare de min :804.060 lei- Declaratie privind posibilitatea de asigurare in cazul adjudecarii contractuluicu echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, baze de productie, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului integrat supus procedurii de achizitie;
- Declaratie privind posibilitatea de asigurare in cazul adjudecarii contractului a personalului angajat , considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului (insotita de CV pentru cadrele de conducere);coordonatorul de proiect va prezenta dovezi privind calificarea in domeniu si experienta dobandita prin parti, Cerinta nr. 2-Informatii privind subcontractantii sau asociati-Contractantul va specifica : ? numele societatii subcontractante (daca este cazul)? partile din contract indeplinite de subcontractanti (daca este cazul)-Pentru asociati : - cerintele privind eligibilitatea (Situatia personala a candidatului / ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat, - cerintele privind Situatiaeconomico-financiara si Capacitatea tehnica trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati., Cerinta 3 -Certificari si autorizari generale? Ofertantultrebuie sa prezinte o autorizare pentru acest proiect, din partea producatorului echipamentelor hardware din care sa rezulte conformitatea produselor hardware ofertate.Pentru configuratii similar se vor furniza certificari pe acelasi model si tip de server si un algortim de calcul bazat pe date publice de performanta.? Ofertantul va prezenta un certificat de la SAP Romania, in original, (semnat, inregistrat, stampilat) in care sa se precizeze ca personalul ofertantului are competentele necesare pentru prestarea serviciilor de migrare/testare aplicatie SAP pentru Disaster Recovery, Numar de speciali?ti proprii Ofertantului certifica?i: Consultanti SAP BASISs certificati SAP NetWeaver?04 ? SAP Web AS for Oracle; minim 1SAP AG Development Consultant: SAP NetWeaver - ABAP Workbench (2003); minim 1Solution consultant - mySAP Financials - Managerial & Financial Accounting (2003); minim 1Copie valida dupa documentul care atesta certificarea (asa cum este definita la pct.1.1 din CS) Cerinta nr. 1-standardul ISO 9001, Cerinta nr. 2-standardul ISO 14001, Cerinta nr. 3 standardul ISO 27001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Accesand site-ul www.e-licitatie.ro-Centrul National de Management pentru Societatea Informatioanala-Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP)
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.03.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.03.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.02.2012 09:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer