Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Optimizarea infrastructurii hardware si software prin consolidarea resurselor existente


Detaliu pentru invitatia numarul 339976
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: METROREX S.A.
Numar invitatie: 339976/23.11.2012
Denumire contract: Optimizarea infrastructurii hardware si software prin consolidarea resurselor existente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMETROREX S.A.Cod fiscal: RO 13863739, Adresa: B-DUL DINICU GOLESCU NR. 38, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 0213193670, Fax: +40 0213125149
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: S.C. METROREX S.A., Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, poarta A, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010873, - Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. METROREX S.A., Ministerul Transporturilor si Infrastructurii, B-dul Dinicu Golescu nr. 38, poarta A, Sector 1, Bucuresti, etaj 9, camera 41
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Optimizarea infrastructurii hardware si software prin consolidarea resurselor existente
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Optimizarea infrastructurii hardware si software prin consolidarea resurselor existente
II.1.6) CPV: 72265000-0 - Servicii de configurare de software (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 135, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este 2700 lei. Valabilitatea garantiei este egala cu valabilitate a ofertei.Daca ofertantul este IMM, aceasta se reduce la jumatate, cu conditia atasarii documentelor doveditoare, cf. Legii 346/2004.Se constituie astfel: - prin OP in contul RO87BPOS70402775727RON02 deschis la BANC POST - PALAT CFR, sector 1, sau- prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (F. 11) ori de o societate de asigurari, document care se va prezenta in original si care va prevede in mod expres urmatoarele: 1. dreptul achizitorului de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioadade valabilitate a acesteiab) oferta sa fiindstabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a oferteic) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei2. dreptul achizitorului de a retine din garantia de participare suma de 1350 lei, calculata conform prevederilor art. 278¹, alin. (1), litera a) din OUG 34/2006, in cazul in care ofertantul depune o contestatie, iar aceasta este respinsa de CNSC.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.In cazul in care instrumentul de garantare este emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari din strainatate, acesta va fi insotit de o traducere autorizata/legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare poate fi emis in numele Liderului asocierii sau al oricarui membru al asocierii, cu conditia nominalizarii, pentru situatiile de executare totala sau partiala mentionate in prezentul subcapitol, a tuturor membrilor asocierii.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile
Garantie de buna executie
1.Ofertantul invitat de catre achizitor sa incheie contractul de achizitie are obligatia de a constitui garantia de buna executie a carei valoare va fi de 8 % din pretul fara TVA al contractului.2. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.3. Garantia de buna executie a contractului se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din H.G. nr. 925/20064. Garantia de buna executie a contractului se prezinta in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006: Prezentarea declaratiei completate in conformitate cu Formularul nr. 12A din Sectiunea III - Formulare.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publicaAcest document va fi completat de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Tert sustinator.Cerinta nr. 2 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G.nr. 34/2006: Prezentarea declaratiei pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 12B din Sectiunea III ? Formulare.Acest document va fi completat de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Tert sustinator. Tertului sustinator ii sunt aplicabile prevederile art.181 din OUG 34/2006, lit.a, c1 si d.Cerinta nr. 3 ? Declaratie privind respectarea regulilor concurentei: In conformitate cu prevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010, ofertantii au obligatia de a prezenta un ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?, intocmit conform modelului prevazut in Formularul nr. 4 din Sectiunea III.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)Cerinta nr. 4 ? Declaratie pe proprie raspundere conf. art. 691 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Se va completa Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intocmita conform Formularului nr. 5 din Sectiunea III ? Formulare.Declaratia va fi completata de fiecare Ofertant / Candidat / Ofertant asociat / Subcontractant / Tert sustinator.Persoanele care detin functii de decizie la nivelul S.C. METROREX S.A., aproba bugetul aferent prezentei achizitii sau sunt direct implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Director Exploatare ? ing. Gabriel SburlanDirector Economic ? ec. Nicolae GrigoreDirector Managementul Operatiunilor ? ing. Marin AldeaDirector Tehnic si Tehnologia Informatiei ? ing. Marius RudnitchiDirector Investitii si Achizitii Publice ? ing. Gheorghe UdristeSef Serviciu Juridic ? cons.jr. Sorin CristeaSef Birou A.R.B.D. ?ec. Marian GheorgheSef Serviciu U.C.E. ? ing. Carmen PaveliuSef Serviciu A.P.A.T. ? ing. Emilia SabauSef Birou Achizitii Servicii ? ec. Cristina DraganBirou Achizitii Servicii ? Catalin IlieCerinta nr. 5 ?Calitatea de participant la procedura: 1. Prezentarea declaratiei privind calitatea de participant la procedura, completata in conformitate cu Formularul nr. 12C din Sectiunea III.2. Daca este cazul, lista cuprinzand asociatii/subcontractantii (Formularul 12G si anexa 1 la acesta, din Sectiunea III) cu precizarea partilor din contract ce urmeaza a fi indeplinite de fiecare dintre acestia, precum si specializarea acestora.Oferta trebuie sa cuprinda un acord preliminar de asociere / subcontractare (formularul Acordului de asociere este prezentat in anexa 2 la Formularul 12G).Pentru acordul de asociere se va mentiona ca toti asociatii isi asuma raspunderea solidara pentru executia contractului, ca liderul asocierii este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni de la si in numele tuturor asociatilor, individual si colectiv, si ca liderul asocierii este responsabil pentru executia contractului, inclusiv platile. Intelegerea trebuie sa stipuleze, de asemenea, ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in Asociere pe intreaga durata a contractului.Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat achizitorului, inainte de data semnarii contractului.Fiecare dintre asociati va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 (se va completa formularul 12A).Cerinta nr. 6 - Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificate de atestare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat, precum si catre bugetele locale. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se deschid ofertele. Documentele trebuie sa fie valabile in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Ofertantii, persoane juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii, eliberate de autoritati competente din tara in care acestia sunt rezidenti (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor/ taxelor/contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu legislatia din tara de rezidenta;Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si, in cazul persoanelor juridice straine, vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.NOTE: Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe catre bugetul de stat consolidat / bugetele locale de la Agentia Nationala de Administrare Fiscala ? Directia Generala a Finantelor Publice si respectiv de la Primariile de care apartin.In cazul in care ofertantul a incheiat o conventie de esalonare a platilor obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat, se vor prezenta toate ordinele de plata doveditoare privind indeplinirea la zi a obligatiilor de plata conform graficului de esalonare (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Data de deschidere a ofertelor se regaseste la sectiunea « Data si ora deschiderii ofertelor » din invitatia de participare publicata in SEAP. Persoane juridice romane: Se solicita prezentarea in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata, a Certificatului Constatator, emis cu cel mult 30 zile anterior datei stabilite pentru deschiderea ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Bucuresti sau Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. (Nota: Data de deschidere a ofertelor se regaseste la sectiunea ?Data si ora deschiderii ofertelor? din invitatia de participare publicata in SEAP).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata, ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)Persoane juridice straine: Se vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului continedomenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri. Documentele vor fi prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere legalizata/autorizata in limba romana.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Informatii privindsituatia economico-financiara: ?datele de identificare a operatorului economic;? cifra globala de afaceri pe ultimii trei ani pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Cerinta minima: media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 270.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 ? ofertantii vor prezenta o declaratie privind principalele prestari de servicii similare in ultimii 3 aniCerinta minima: Tabelul anexat formularului 12E trebuie sa contina de la 1 pana la 3 contracte de servicii prestate in ultimii 3 ani, in valoare cumulata de 135.000 lei.Se va completa Formularul nr. 12E din Sectiunea a III ? a documentatiei.Pentru valorile exprimate in euro, se va utiliza cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.(In cazul unei asocieri, cerinta minima trebuie indeplinita in mod cumulativ), Cerinta nr. 2 ? documente (recomandari/documente constatatoare) din partea beneficiarilor contractelor mentionate pentru demonstrarea indeplinirii cerintei minime privind experienta similaraDocumentele trebuie sa cuprinda informatii privind obiectul contractului (explicit) si perioada de derulare a acestuia. In cazul in care documentele respective nu contin informatiile mentionate, ofertantul va prezenta orice alte documente (copii de parti relevante ale contractului) care sa furnizeze aceste informatii., Cerinta nr. 3 - Resurse umane si structura managementului: Se vor prezenta informatii privind modul de organizare si personal, conform Formular 12I., Cerinta nr. 4.a - personalul cheie si nominalizat: - Expert cheie 1 ? Manager de proiect ? 1 specialist: diploma absolvire studii lunga durata; minim 3 ani experienta in domeniul IT&C, iar in decursul acestora sa fi avut experienta in coordonarea si implementarea de proiecte IT&C, (cu certificat de manager de proiect); certificare profesionala in domeniul Managementului de Proiect (Project Manager Proffesional sau certificate emise de alte organisme acreditate national)., Cerinta nr. 4.b - personalul cheie si nominalizat: - Expert cheie 2 ? 1 specialist: diploma absolvire studii de lunga durata in domeniul IT&C; minim 3 ani experienta in domeniul IT&C; certificare de Administrator de Sistem pentru sistemele de operare HP-UX (CDE/CSA HP-UX sau echivalent) aflate in exploatare la beneficiar- Expert cheie 3 ? 1 specialist Cisco Expert: diploma absolvire studii de lunga durata in domeniul IT&C; minim 3 ani experienta in domeniul IT&C; certificare in domeniul comunicatiilor CCIE sau echivalent ? Cisco Certified Internetwork Expert pentru integrarea serverelor in infrastructura de comunicatii existenta- Expert cheie 4 ? 1 specialist Asynchronous Transfer Mode: cerificat/diploma in domeniul ATM FORE Systems sau echivalent- Expert cheie 5 ? 2 specialisti solutie virtualizare: diploma absolvire studii de lunga durata in domeniul IT&C; minim 3 ani experienta in domeniul IT&C; certificare in domeniul solutiei de virtualizare ofertate, Cerinta nr. 5 -Pentru persoanele utilizate in cadrul contractului se va prezenta CV (F.16) insotit de certificate/diplome si declaratie privind disponibilitatea si combaterea concurentei neloiale (Anexa la F. 16). CV-urile prezentate vor purta numele in clar si semnatura in original a persoanei respective, si vor avea inscrisa mentiunea ?Declar pe propria raspundere, cunoscand prevederile Codului Penal, ca datele cuprinse in prezentul CV sunt corecte si corespund realitatii?.Nu se va propune personal alternativ, pentru fiecare pozitie depunandu-se un singur CV, Cerinta nr. 6 ? Declaratie privind disponibilitatea personaluluiOfertantul va prezenta o declaratie prin care reprezentantul legal al acestuia se angajaza ferm sa asigure urmatoarele: ? disponibilitatea personalului propus pentru indeplinirea contractului, in conformitate cu graficul de realizare a obiectului contractului, asumat prin oferta.? pastrarea componentei echipei propuse pe toata perioada de derulare a contractului.Orice inlocuire/modificare a componentei echipei propuse se va face numai cu acordul prealabil al Achizitorului, conditionat de prezentarea de catre ofertant de documente care sa ateste ca pregatirea profesionala a noilor membri propusi este echivalenta cu cea a celor inlocuiti, care a stat la baza evaluarii ofertei. Cerinta nr. 1 ?Standarde de asigurare a calitatii: ISO 9001:2008, Cerinta nr. 2 ?Standarde de protectie a mediului: ISO 14001:2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este publicata pe site-ul www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.11.2012 12:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer