Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Optimizarea instalatiilor de producere apa calda menajera cu ajutorul energiei solare cu instalatii clasice de producere apa calda menajera


Detaliu pentru invitatia numarul 338609
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: CENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE A PERSOANELOR CU HANDICAP TALMACIU
Numar invitatie: 338609/31.10.2012
Denumire contract: Optimizarea instalatiilor de producere apa calda menajera cu ajutorul energiei solare cu instalatii clasice de producere apa calda menajera
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCENTRUL DE RECUPERARE SI REABILITARE A PERSOANELOR CU HANDICAP TALMACIUCod fiscal: 23829394, Adresa: STR UNIRII NR 90-92, Talmaciu, Telefon: 0269/550462, Fax: 0269/550244
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR UNIRII NR 90-92, Talmaciu, Romania, cod postal: 555700, telefon: +40 269550462, fax: +40 269550244, persoana de contact: MARINELA DANES
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR UNIRII NR 90-92, Talmaciu, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Optimizarea instalatiilor de producere apa calda menajera cu ajutorul energiei solare cu instalatii clasice de producere apa calda menajera
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Optimizarea instalatiilor de producere apa calda menajera cu ajutorul energiei solare cu instalatii clasice de producere apa calda menajera
II.1.6) CPV: 09332000-5 - Instalatie solara (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 147, 868.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participareeste de 2.957, 36 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare :90de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Modul de constituire : scrisoare de garantie bancara ( formular 12 ), sau orice alt instrument de garantare conform art. 86 din HG nr.925/2006 ; garantia de participare mai poate fi constituita prin OP in contul autoritatii contractante sau prin depunere de numerar la casieria institutiei.In cazul in care CNSC respinge o contestatie, autoritatea contractanta va retine contestatarului o suma egala cu 1478.68 lei din garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului.Garantia de buna executiese constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, care devine anexa la contract, cfprevederilor art 90 din HG 925/2006. Garantia de buna executie mai poate fi constituita si prin retineri succesive din facturile emise, cf prevederilor HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - compl2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 - compl3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare formular 34. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^ din OUG 34/2006 - compl, persoanele cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante sunt: director Pitu Lucian Gabriel;contabil sef Craciun Marinela;Bobeica Ioan-administrator;Radoiu Paraschiva- coordonator de specialitate5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare formular 5 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, nu mai vechi de 30 zile. Acesta va fi depus, conform art. 5 din Ordinul 509/2011, sub una din urmatoarele forme: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Fisa de informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri pe ultimii 3 ani.Acesta trebuie sa fie de 220.000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani -completare formular 7, 2.Dovada indeplinirii a cel putin un contract de executie lucrari similare invaloare de minim 100.000 lei fara tva, care include lucrari de instalatiipanouri solare si a unui contract de servicii care includeproiectare deinstalatii panouri solare in valoare de minim 8.000 lei fara tva.Este acceptata si indeplinirea experientei similare din doua contracte distincte, si anume unul de proiectare si unul de executie.Ofertantul va depune copii semnate si stampilate pentru conformitate cuoriginalul, (copii integrale sau dupa partilerelevante ale contractelor) insotitede cate o recomandare scrisa din partea achizitorului, privind modul deindeplinire al contractelor prezentate, astfel: o listaa principalelor servicii prestate in ultimii 3ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari.-o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, onsotita de certificari de buna execuite pentru cele mai importante lucrari., Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti. Completare formular 10 - Lista subcontractorilor sispecializarea acestora., Informatii privind personalul ofertantului si personalul de specialitatepropus pentru indeplinirea contractului: completare formular 8 - Declaratieprivind efectivul mediu al personalului angajat si formular 9 - Lista cupersonalul de specialitate propus pentru indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.10.2012 11:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer