Achizitie publica - Optimizarea Magistralei de abur viu MAV si CP
Detaliu pentru invitatia numarul 331700
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331700/12.07.2012
Denumire contract: Optimizarea Magistralei de abur viuMAV si CP
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialS.C. DALKIA TERMO PRAHOVA S.R.L.Cod fiscal: RO16372612, Adresa: str. Trandafirilor, nr.71, Brazii de Sus, Telefon: 0244-529312, Fax: 0244-597767
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Trandafirilor, nr.89, Brazii de Sus, Romania, cod postal: 107084, telefon: +40 244529312, fax: +40 244597767, persoana de contact: Niculae Neicu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Trandafirilor, nr.89, Brazii de Sus, jud. Prahova, Romania- sala licitatii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Producere, transport ?i distribu?ie de gaz ?i de energie termic?
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Optimizarea Magistralei de abur viuMAV si CP
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: -Elaborare DDE, documentatie pentru executie si montaj;
-calcul pentru dilatari si suporti;
-achizitie piese fasonate;
-montaj ( C+M) ;
-control suduri, incercari hidraulice de presiune, suflare cu abur ;
-demontare si refacere izolatie termica.
II.1.6) CPV: 45231113-0 - Lucrari de inlocuire a conductelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantumul 1800lei.Valabila 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea candidaturilor, respectiv valabila pe toata perioada de derulare a procedurii pana la finalizarea acesteia.Se constituie conform art.86 al.(1) din HG.925/2006.Contul in care se va depune garantia de participare prin ordin de plata este: IBAN RO45 ABNA 3000 2641 0016 7351, deschis la RBS BANK- Ploiesti.Cuantumul ce se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006, litera a)."(1)In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractantavaretine contestatorului din garantia de participare180 lei;Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Nota: Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii de restituire depuse in original, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante( Formular 4.3 din Sectiunea Formulare).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de executie lucrari 10% din valoarea de atribuire a contractului.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie : conform art. 90din HG nr.925/2006. cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006(completare Formularul A din Sectiunea Formulare)Va fi depusa de: -candidat/ofertant;
-tert sustinator(daca este cazul)2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 (completare Formularul B din Sectiunea Formulare).Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, literele a), c1), d)din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-pentru tertul sustinator3.Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69¹va fi depusa de: ofertant; subcontractant;
- de tertul sustinator(daca este cazul).Persoanele cu functe de decizie din cadrul autoritatii contractante;D-nul Pavel Micka DIRECTOR GENERALD-na Lavinia Saniuta DIRECTOR ECONOMICD-nul Neicu Nicolae Sef Serviciu AchizitiiD-nul Gelu Gologan Responsabil MentenantaD-nul Dan Nita Sef Exploatare TurbineD-na Gabriela Amira Agent ContractariD-nul Cornel Constantinescu Agent Contractaricopie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)completare Formularul nr.5din Sectiunea Formulare 1.Certificat constatator trebuie sa fie emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor-Eliberat de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC respectiv ?proiectare si inlocuire conducte IP si IT.Va fi prezentat in original/ copie legalizata/copielizibila cu mentiunea?conform cu originalul?Sau Declaratie pe proprie raspundere in conf. Cu art. 11 aliniat 4 din HG925/2006 caz in care Certificatul Constatator va fi prezentat in original pentru conformitate documentul, de ofertantul clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii.2.Autorizare ISCIRC10 ? 2010 din colectia ISCIR.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati-respectiv subcontractantuldeclarat, daca e cazul-detine autorizatia solicitata si numaicu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea si daca sunt prezentate documente relevante in acest sens.Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un ofertant/candidat din considerentul ca acest gen de autorizare se poate utiliza numai in nume propriu, nefind o resursa transferabila.Prezentare copiecu mentiunea ?conform cu originalul? dupa autorizatia ISCIRC10 ? 2010 din colectia ISCIR.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: declaratie privind cifra de afaceri globale calculata ca medie anuala pe ultimi 3 ani sa fie minim =180000 lei, se va folosi un curs mediu BNR la nivelul ultimilor 3 ani, care va fi utilizat la calculul nivelului minim impus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista a principalelor lucrari/serviciide executie/prestari de conform cod CPV 4523113-0/71 32 22 00 -3 efectuate in ultimii 5ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.-prezentarea a cel putin (1)un document/contract/proces-verbalde receptie sau a unui numar maxim de(3) trei documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme executia de lucrari privind lucrari de inlocuire conducte IP si IT a caror cantitate/valoare sa fie minim 65 000 lei.;
-prezentarea a cel putin (1)un document/contract/proces-verbalde receptie sau a unui numar maxim de(3) trei documente/contracte/procese-verbale de receptie prin care sa confirme prestarea servicii privind servicii de proiectareconducte IP si ITa caror cantitate/valoare sa fie minim 25 000 lei., Cu caracter minimal , candidatul trebuie sa dispuna de urmatoarele echipamente (sau echivalentul acestora) : -automacara pentru sarcina max.25 tf- min 1 buc;autocamion / autoutilitara-min 1;
-atelier de tinichigerie dotat cu minim o masina de roluit, o masina de bordurat, o ghilotina, un abkant etc.;
-convertizoare de sudura- min 2 buc;
-aparate de sudura oxiacetilenica si argon- min 2 buc;
-statie de tratament termic;un laborator de control defectoscopic nedistructiv autorizat;schele metalice pentru lucrari la estacadele de sustinere conducte etc- min 2 buc.;
-DRL 1, 5 ÷ 5 t - min 1 buc;Executantul trebuie sa faca dovada dotarii tehnice proprii de care dispune pentru realizarea serviciilor sau a contractelor de colaborare cu terte firme in scopul inchirierii (sau echivalentul acestora) pentru realizarea serviciilor, Personal tehnic de specialitatein vederea executarii lucrarilorsolicitate: -min 1 proiectant calificat/atestat/autorizat ISCIR pentru proiectarea instalatiilor de IT si IP- min 2 echipe pentru lucrari termomecanice;
-min 1 echipa pentru izolatii termice, demontare/ confectionare/ montare si montare / demontare schele metalice.-sudori autorizati pentru procedeele de sudura 141, 111 - minim 3 sudori;Aceste echipe vor fi compuse din minim 4 persoane, conduse de maistrii de specialitate mecanoenergetica si coordonate de un inginer., Acord de asociere semnat de catre membrii asocierii, daca e cazul., Declarare subcontractanti indiferent de nivelul de implicare certificate care atesta implementarea sistemului de calitate ISO9001/2008 sau echivalent, pentru sistemul de management al asigurarii calitatii sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene sau orice alte probe sau dovezi pentru tipul de lucrari/servicii solicitat, de la ofertant, valabile la data deschiderii ofertelor .
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2012 14:56