Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ORGANIZARE BAZA DE OPERATII


Detaliu pentru invitatia numarul 357443
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Numar invitatie: 357443/10.02.2014
Denumire contract: ORGANIZARE BAZA DE OPERATII
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInspectoratul General pentru Situatii de UrgentaCod fiscal: RO 4203997, Adresa: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 212322640, Fax: +40 2332017
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 032572, telefon: +40 212322640, fax: +40 2332017, persoana de contact: I.G.S.U. - DIRECTIA PLANIFICARE SI ASIGURARE TEHNICO MATERIALA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: I.G.S.U - Directia Planificarea si Asigurare Tehnico - Materiala, str Ceasornicului nr. 19, sector 1 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ORGANIZARE BAZA DE OPERATII
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea unei baze de operatii pentru echipele/echipajele romane si bulgare ce participa la exercitiul comun romano-bulgar ?JOINT RISK MANAGEMENT - 2014? aferent Modulului 2 Interventie din cadrul proiectului ?Joint risk monitoring during emergencies in the danube area border?.
II.1.6) CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 163, 306 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 3.200 lei. Gar. de part. se constituie in conf. cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu respectarea conditiilor indicate in Formularul nr. 1. Cont IGSU : RO48TREZ7005005XXX000173, deschis la DTCPMB, beneficiar: UM0276Bucuresti, CUI: RO4203997. Gar. de part. poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei/anuntului de participare. Perioada de valabilitate a gar.pentru participare: 60 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original. In cazul depunerii de oferte in asociere, gar.de part. trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. Gar. de part. emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria I.M.M. conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) gar. de part. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Lipsa declaratiei sau prezentarea acesteia fara a fi completata conf prevederilor din actul normativ mentionat, va avea ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila. In masura in care CNSC respinge pe fond contestatia depusa de operatorul economic in cadrul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine contestatorului din gar de part, sume in conf. cu art.278_1 din OUGnr. 34/2006. Gar. pt part se va restitui in conformitate cu prevederile art.88 din H.G.R.nr.925/2006. Dupa deschidere, ofertele care nu fac dovada constituirii Gar.Part., in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere.
Garantie de buna executie
Cunatumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA. Gar. de part. se constituie in conf. cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu respectarea conditiilor indicate in Formularul nr. 2. Cont IGSU : RO48TREZ7005005XXX000173, deschis la DTCPMB, beneficiar: UM0276Bucuresti, CUI: RO4203997. Gar. de buna executie emisa in alta limba decat romana, va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria I.M.M. conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) gar. de part. se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantii vor prezenta Formularul nr 4, in original, conform modelului din sectiunea modele de formulare.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 5, in original, conform modelului din sectiunea modele de formulare.Cerinta nr. 3 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Documentul ?Certificat de atestare fiscala? se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, Cerinta nr. 4 Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul ?Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale? se poate prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea?conform cu originalul?.Cerinta nr. 5 Prezentarea ?Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta? in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al A.N.R.M.A.P. Ofertantii vor prezenta Formularul nr. 6, in original, conform modelului din sectiunea modele de formulare.Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69ind1 din OUG nr. 34/2006 ? in original. Ofertantii vor prezenta Formular nr.7 conform modelului din sectiunea modele de formulare. Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Cornea Nicolae, Lascateu Emilian, Radu Constantin, Balaci Anda Miroiu, Popa Florin, Cojanu MIhai, Petcu Steluta, Stan Aurel Cerinta nr. 1 Ofertantii vor prezenta Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. Ofertantii isi vor asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 2 Pentru persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorii economici vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani: Cifra medie de afaceri globala, in ultimii 3 (trei) ani, trebuie sa fie cel putin egala cu 100.000 lei.Documente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani. Ofertantii vor prezenta o lista a principalelor prestari de servicii efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Furnizari produselor se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea furnizarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Se va prezenta, cel putin, un document (document constatator/contract/proces-verbal de receptie, etc.) prin care sa se confirme furnizarea de produse similare. Implementarea Standardului de Management al Calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Condi?ie de calificare : Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza orice alte probe/dovezi prin care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calita?ii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2014 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 10.02.2014 14:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer