Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ORGANIZARE EVENIMENT Festivalul International de Literatura si Traducere Iasi FILIT 2013


Detaliu pentru invitatia numarul 350749
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Muzeul Literaturii Romane Iasi
Numar invitatie: 350749/19.07.2013
Denumire contract: ORGANIZARE EVENIMENT Festivalul International de Literatura si Traducere Iasi FILIT 2013
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMuzeul Literaturii Romane IasiCod fiscal: 4541670, Adresa: Str. V. Pogor nr.4, Iasi, Telefon: +40 232213210/+4 0747499400, Fax: +40 232213210
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. V. Pogor nr.4, Iasi, Romania, cod postal: 700110, telefon: +40 232213210, fax: +40 232213210, persoana de contact: George Catalin Drimbei
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Muzeul Literaturii Romane Iasi , Str. V. Pogor nr.4, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ORGANIZARE EVENIMENT Festivalul International de Literatura si Traducere Iasi FILIT 2013
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ORGANIZARE EVENIMENT Festivalul International de Literatura si Traducere Iasi FILIT 2013
II.1.6) CPV: 79953000-9 - Servicii de organizare de festivaluri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 524, 685 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 10.000 lei - Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data limita de depunere/primire a ofertei- Modul de constituire a garantiei de participare ? in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006 cu completarile ulterioare ? prin virament bancar in contul nr. RO25TREZ4065006XXX008386 - Trezoreria Iasi. Ofertantii care se prezinta la procedura de achizitie in calitate de I.M.M. vor prezenta garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea integrala, insotita de Declaratia de I.M.M. (Legea nr.346/2004 si O.G. nr. 27/2006). Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri instrumentul de garantare va fi emis in numele si pentru Liderul Asocierii. Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul nu extinde valabilitatea ofertei si/sau a garantiei de participare, se considera ca acesta si-a retras oferta si va fi exclus din procedura; Cursul de schimb valutar BNR din data de 11.07.2013 1 euro = 4, 4298 lei.? In cazul formularii unei CONTESTATII, autoritatea contractanta va RETINE suma prevazuta in art. 278 indice 1 OUG 34/2006 modificata si completata de OUG 76 din 30/06/2010, urmand ca, in situatia in care contestatia va fi respinsa, suma mai sus mentionata sa se faca venit la bugetul de stat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertei. (Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare) Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare ? original.- Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. Nr. 34/2006 (Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare). Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare ? original.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (Formularul nr. 2a din Sectiunea Formulare) ? original.Cerinta este aplicabila ofertantului/candidatului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator. Mentionam ca Persoanele din cadrul autoritatii contractante cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Dan Lungu ? Director, Anca Maria Buzea ? Presedinte cu drept de vot, Tacu Andreea ? Membru, Daraban Madalina ? Membru, Balint Lacramioara ? Membru, Pruteanu Iulian ? Membru. Membrii de rezerva: Melinte Oana Daniela, Semenov Dan.- Ofertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator vor prezenta in conformitate cu art. 1, alin 2 din Ordinul 170 din 07/05/2012 documente pe care le considera edificatore pentru a se asigura faptul ca nu se inscriu in situatiile de natura sa determine aparitia conflictului de interese, in sensul art. 69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - se permite prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare). Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta? original.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii (Formularul nr. 15 din Sectiunea Formulare).- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa lipsa obligaĆ­ilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii. (se permite prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligaĆ­ilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (se permite prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"l). In cazul in care ofertantii au mai multe puncte de lucru, acestia vor prezenta certificatele de la fiecare dintre aceste puncte. Omisiunea prezentarii unui certificat este asimilabila situatiei de neindeplinire a criteriului de calificare.- Certificat cazier fiscal si judiciar in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul").Ofertantii care uzeaza de facilitatile oferite IMM-urilor vor prezenta in mod obligatoriu formularul IMM. - Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. ? se permite prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"- Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de la sediul ofertantului (se permite prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul") din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN autorizat din certificatul constatator emis de ONRC. Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri autorizate.-Document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului solicitat: Acreditare ca membru I.A.T.A. - International Air Transport Association conform HG751/26 octombrie 1998, sau ca membru A.N.A.T.- Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania conform HG 1195/27 noiembrie 2001 - se permite prezentarea documentului solicitat in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Nota: ofertantului clasat pe primul loc va transmite la solicitarea autoritatii contractante, inaintea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a tuturor documentelor emise de terti, in original sau copie legalizata.Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale se demonstreaza de catre fiecare membru al grupului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifra deafaceri globale pe ultimii 3 ani calendaristici, care trebuie sa fie cel putin 1.000.000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 Prezentarea Listei principalelor prestari de servicii similare realizate in ultimii 3 ani, care sa contina maxim doua contracte de prestari servicii similare obiectului contractului efectuate in ultimii 3 ani de la data limita de depunere a ofertelor, a caror valoare cumulata sa fie mai mare sau cel putin egala cu 200.000 lei fara TVA. Se permite indeplinirea cerintei in conformitate cu art 14 / Ordinul 509/2011. Lista va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante prestari de servicii. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul prestarii serviciilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta: copie contract, proces-verbal de receptie, recomandare beneficiar copie., Cerinta 2 - Inf. privind asociatii (daca este cazul): Oferta depusa de o asoc de op ec trebuie sa indeplin urmat cerinte: a) Oferta trebuie semnata legal de catre toti asociatii. b) Oferta trebuie sa includa un Acord de asociere In cazul in care este declarata castigatoare o oferta depusa de catre un grup (asociere) de mai multi operatori economici, acestia isi vor legaliza asocierea inainte de semnarea contractului.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta documentele solicitate la Sectiunea III.2.1, III.2.2 si III.2.3, Cerinta 3 - Lista cuprinzand subcontractantii si specializarea acestora, dupa caz.Ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere si acordul acestora subcontractantilor propusi. In cazul in care, parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa fie realizate de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta are obligatia de a solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Pe durata contractului de prestari servicii, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire aacestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta 4 - Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatiiprin care ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca are personal disponibil pentru prestarea serviciului.Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane considerate de beneficiar ca fiind necesare indeplinirii in bune conditii a contractului, personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului.Resursa umana minima: Coordonator proiect: Participarea la minim 1 proiect in calitate de coordonator proiect si implicarea intr-un proiect/contract cu obiect similar obiectului contractului. Se va prezenta CV si angajament in nume personal.Agent de turism: dedicat evenimentului, studii de specialitate, participarea la minim 1 proiect in calitate de agent de turism si implicarea intr-un proiect/contract cu obiect similar obiectului contractului. Se va prezenta CV si angajament in nume personal.Agent ticketing: studii de specialitate, participarea la minim 1 proiect in calitate de agent ticketing si implicarea intr-un proiect/contract cu obiect similar obiectului contractului. Se va prezenta CV si angajament in nume personal.Coordonator transporturi terestre: participarea la minim 1 proiect in calitate de coordonator transporturi si implicarea intr-un proiect/contract cu obiect similar obiectului contractului. Se va prezenta CV si angajament in nume personal.Fotograf: studii superioare, participarea la minim 1 proiect in calitate de fotograf. Se va prezenta CV si angajament in nume personal.Soferi: 10 soferi cu experienta de minim 3 ani pentru autoturisme. 9 soferi de autobuz/autocar cu experienta de minim 3 ani.Ghizi turistici: 3 ghizi turistici acreditati cu experienta de minim 3 ani.Interpreti: Franceza 3 pers, Engleza 5 pers., Germana 2 pers., Spaniola 2 pers.. Pentru interpreti se vor prezenta copii dupa calificarile sau autorizarile specifice.Important: Se vor nominaliza persoane diferite pentru fiecare din pozitiile de mai sus. Ofertele in care nu se vor nominaliza persoane diferite pentrufiecare post vor fi respinse. Se va prezenta lista personalului responsabil de realizarea contractului + CV-uri persoane responsabile. Copie dupa permisele de conducere sofer profesionist, corespunzatoare fiecarei categorii in cazul soferilor., Cerinta 5 - Declaratie privind dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau sa aiba la dispozitia sa echipamentele tehnice si dotarile necesare pentru derularea in bune conditii a contractului- resursele tehnice minime mentionate mai jos. Neprezentarea acestor documente atrage dupa sine excluderea din procedura.Resursa tehnica minima: Minim 10 autoturisme cu minim 5 locuri si mai putin de 3 ani rulaj, dintre care 5 autoturisme tip berlina, 2 autoturisme tip break, 2 limuzine perosnale si un microbuz 8 persoaneMinim 9 autocare de minim 3 stele cu mai putin de 6 ani rulaj si minim 40 locuri. Cerinta nr.1 standarde de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalent.Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii, in copie. Se vor acepta si ofertantii caredovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si reiese ca va primi certificarea. In cazul unei asociatii, aceasta conditie trebuie indeplinita defiecare asociat in parte.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 16:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer