Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ORGANIZARE EVENIMENT SPECIFIC DE PROMOVARE A PRODUSELOR TURISTICE IN COMUNA SASCUT


Detaliu pentru invitatia numarul 332569
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SASCUT (CONSILIUL LOCAL SASCUT)
Numar invitatie: 332569/27.07.2012
Denumire contract: ORGANIZARE EVENIMENT SPECIFIC DE PROMOVARE A PRODUSELORTURISTICEINCOMUNA SASCUT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SASCUT (CONSILIUL LOCAL SASCUT)Cod fiscal: 4353161, Adresa: COMUNA SASCUT, JUDETUL BACAU, Sascut, Telefon: 0234280639, Fax: 0234280480
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SASCUT, JUDETUL BACAU, Sascut, Romania, cod postal: 607501, telefon: +40 234280639, fax: +40 234280480, persoana de contact: GABRIELA BARBU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA SASCUT, JUDETUL BACAU, Sascut, Romania, cod postal: 607501, telefon: +40 234280639, fax: +40 234280480, persoana de contact: PETRE IOANA
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ORGANIZARE EVENIMENT SPECIFIC DE PROMOVARE A PRODUSELORTURISTICEINCOMUNA SASCUT
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Servicii de organizare a evenimentelorEvenimentul ?ZILELE FOLCLORULUI ROMANESC? se va desfasura pe o perioada de patru zile . In centrul comunei se va amenaja o scena dotata cu aparatura specifica si ornata cu aranjamente florale, unde vor concerta in fiecare din cele 4 zile, dupa ora 17:00 artisti de renume ai muzicii populare si usoare romanesti.Concomitent, in timpul zilei, intre orele 9:00 ? 17:00 se vor desfasura diverse evenimente culturale, programe de alocutiuni, prezentari istorice, concursuri de istorie si cultura generala cu elevii si vizite/circuite la cele 9 obiective turistice existente pe raza localitatii Sascut.In sprijinul promovarii acestui eveniment, se va amenaja si un stand expozitional ce va contine materiale publicitare despre obiectivele turistice prezente in Sascut.Sfarsitul si inceputul evenimentului vor fi marcate de focuri de artificii.Programul evenimentului pe zile va fi: ? Prima zi, orele 17.00 ? deschiderea ? concert muzica populara si usoarasi foc de artificii;? Ziua 2 ? activitati culturale: evenimente culturale, programe de alocutiuni, concursuri de istorie si cultura generala, moment artistic, prezentari istorice din perioada razboiului pentru independenta facute de un istoriograf;? Ziua 3 ? concursuri de cultura si poezii, expozitie de fotografie, pictura cu tematica istorica si obiecte din industria casnica-tesutul, program de comedie;? Ziua 4 ? drumetii in imprejurimile comunei Sascut si vizite cu turistii la principalele obiective turistice;Ziua 4, orele 17.00 ? inchiderea: foc de artificii, foc de tabara, concert folcloric si dansuri populare specifice zonei (?Floricica de la Pancesti?, ?Hora Sascutenilor?, ?Sarba Pancestilor?, ?Braul de la Contesti? ?Dansuri specifice berestene?) si artistic si concert de muzica usoara .
II.1.6) CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 170, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT 1 :3.100, 00 LEILOT 2 :240, 00 LEI
Garantie de buna executie
5%
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratia privind eligibilitatea in conformitate cu art.180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Formular1b) Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;Formular2c) Declaratii privind calitatea de participant la procedura;Formular3d) Declaratie pe proprie raspundere ca nu are in cadrul autoritatii contractante, persoane care detin functii de decizie, respective sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusive, conform art69-1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; FormularLista personalului care detine functii de decizie: Brailoiu Ion Ovidiu- primar;Oprea Alina Elena- Director DF, Manea Daniel Director ADPP, Balan Mariana Director APL, Cecilia Cretu Sef birou Af. Europene, Bucuresteanu Alexandru Sef Birou juridic, Contor Catalin Inspector D.F.e) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; Formularf) Certificatul privind impozitele si taxele locale eliberat de directia de impozite si taxe locale, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele;g) Certificatul de atestare fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre buget, care sa prezinte situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara in care se depun ofertele. Certificatele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul. Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare. Documentele vor fi prezentate in original sau copie conform cu originalul, insotite de traducerea in limba romana. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel putin 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Certificatul se va prezenta in original copie legalizata sau copie conform cu originalul.Din certificat trebuie sa rezulte faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului conform CAEN rev.2 sau altele echivalente, care sa ateste faptul ca acesta nu este in stare de faliment ori lichidare, nu are activitatea suspendata, are activitatile CAEN necesare prestarii serviciilor solicitate, avand valabilitate la data deschiderii ofertei, in original sau copie conform cu originalul.2. Certificat de inregistrare emis de catre Oficiul National al Registrului Comertului, copie cu semnatura si stampila pentru conformitate cu originalul.Pentru asociatiIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateDeclararea cifrei de afaceri medie globala pe ultimi 3 ani. Cerinta minima: cifra de afaceri medie globala pe ultimi 3 ani trebuie sa fie minim :
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Declaratie pe proprie raspundere privind contractele de servicii similare (complexitate, domeniu) prestate in ultimii 3 ani - completare formular 5.1 in original2.Lista contractelor de servicii similare prestate in ultimii 3 ani, pentru fiecare lot in parte ? completare formular 5.2 in original, din care sa reiasa servicii de organizare evenimente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
oferta tehnica2
15
Descriere: ORGANIZAREA SI PLANIFICAREA IN TIMP A ACTIVITATILOR, PE DURATA CONTRACTULUI
oferta tehnica1
35
Descriere: INOVATIVITATEA CONCEPTELOR PREZENTATE RESPECTAND CERINTELE CAIETULUI DE SARCINI
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP gratuit
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 26.07.2012 14:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer