Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Organizare Festival Medieval ?Stefan cel Mare-2013?Suceava pe durata a 2 zile


Detaliu pentru invitatia numarul 349017
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL SUCEAVA
Numar invitatie: 349017/20.06.2013
Denumire contract: Organizare Festival Medieval ?Stefan cel Mare-2013?Suceava pe durata a 2 zile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL SUCEAVACod fiscal: 4244792, Adresa: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Telefon: +40 0230212696/167, Fax: +40 0230520593
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 1 Mai, nr. 5A, Suceava, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 0230212696/167, fax: +40 0230520593, persoana de contact: Eugen Ignat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiului Suceava , B-dul 1 Mai nr.5A
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Organizare Festival Medieval ?Stefan cel Mare-2013?Suceava pe durata a 2 zile
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul implica achizitionarea de servicii si obiecte pentru bunadesfasurare a Festivalui Medieval ?Stefan cel Mare-2013? Suceava pe durata a 2 zile, aferente proiectului ?Perle medievale: Hotin, Soroca, Suceava? / , , Medieval Jewelleries: Khotyn, Soroca, Suceava-Mejekss?, MIS ETC: 1098co-finantat de Uniunea Europeana in cadrul Programului Operational Comun ENPI CBC Romania - Ucraina - Republica Moldova 2007-2013
II.1.6) CPV: 92000000-1 - Servicii de recreere, culturale si sportive (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 68, 951.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoare garantie participare: 1379.03 lei. Garantia de participare va fi constituita in conditiile art. 86 alin. (1) din HG 925/2006 - Cont depunere garantie: RO05TREZ5915006XXX000186, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244792; Termenul de valabilitate: 120 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea sumei la caseria autoritatii. - Instrumentul de garantare trebuie sa prevada in mod obligatoriu ca ofertantul va pierde suma de 689.51 lei din garantia de participare, in cazul in care se incadreaza in situatia descrisa la art. 278^1 din OUG nr. 34/2006; In cazul in care ofertantul va constitui garantia de participare ca fiind IMM, aceasta va fi insotita de declaratie pe proprie raspundere(Anexa 2 sau Anexa 3) - prezentata in original; - In cazul unei asocieri, daca se doreste sa se beneficieze de prevederile art. 16, alin. (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, atunci fiecare membru al asocierii trebuie sa faca dovada ca este IMM . Se va prezenta in original Anexa 2 sau Anexa 3 completata de fiecare asociat, dupa caz. Dovada platii garantiei de participare se va prezenta, cel mai tarziu, la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor (art.86, alin(6)din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare) de catre reprezentantul imputernicit al ofertantului sau va fi introdusa in oferta, alaturi de celedoua plicuri: 1 original si 1 copie. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA(2.5% in cazul IMM). Mod de constituire a garantiei de buna executie in conformitate cu prevederile art.90 din HG nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1)Declaratie privind neincadrarea in art. 180, 181, 69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 12A, 12 B, Formular 69^1 astfel: - Completare Formular 12 A, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular; In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 A in original.- Completare Formular 12B, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular;Se vor prezenta (in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarilesociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident). Din certificatele fiscale trebuie sa rezulte ca nu exista datorii scadentein luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificatele constatatoare vor fi prezentate de toti partenerii dintr-o asociere.In cazul unui tert sustinator, acesta trebuie sa prezinte Formularul 12 B ?TERT, in original.- Completare Formular 69^1, prezentat - in original. Fiecare ofertant/ ofertant asociat/ / tert sustinator este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In vederea completarii acestei declaratii, precizam ca persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: - Lungu Ion ? primar- Doroftei Ovidiu ? viceprimar- Varvara Gavril ? viceprimar;
- Ciutac Ioan ? secretar municipiu- Vaideanu Elisabeta ? Director Executiv, Directia Buget, Contabilitate si Fiscalitate- Cordus Carmen Mihaela, sef Serviciu Contabilitate- Siriteanu Mihaela Angelica, viza control financiar preventiv propriu- Sofian-Nicoara Mirela-Rodica, viza control financiar preventiv propriu- Mihail Jitariuc-Director Directia Patrimoniula care se adauga membrii comisiei de evaluare, respectiv: - Dan Florentin Dura, Sef Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltare- Camelia Damian, Sef Serviciu Patrimoniu- Mihaela Sanda Olariu, consilier Serviciul contencios administrativ- Razvan Marcu, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltare- Cezar Paul Olariu, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltare- Gabriela Georgeta Lazar, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltare- Anca Zama, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltare- Mihaela Eugenia Domnea, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltare- Eugen Ignat, consilier Compartimentul achizitii publiceMembri de rezerva: - Narciza Nenec, consilier Serviciu Integrare Europeana si Strategii de Dezvoltare- Ana Mihaela Vasiliu, consilier Serviciul Contencios administrativ- Rodica Mihalescul Done, consilier Compartimentul achizitii publice.2)Certificat de participare cu oferta independenta-Completare Formular 314, prezentat in original.3)Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare Formular 12C, prezentat in original. In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular.NOTA: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit candidatul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute de art.180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, candidatul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana Ofertantul va prezenta documente din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o va realiza.Nota: Autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentelor in original/copie legalizata.Cerinta 1: A). Persoane juridice romane: 1). Certificat constatator emis de ONRC, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.B). Persoane fizice romane1). Documente edificatoare, valabile la data limita de depunere a ofertelor, din care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale in vigoare. Documentul va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.C).Persoane juridice /fizice straine1). Documente, valabile la data limita de depunere a ofertelor, care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care este stabilit. Documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de Informatii generale, inclusiv cifra medie de afaceri globala pe ultimii3 ani, respectiv. 2010, 2011 si 2012. Aceasta trebuie sa fie in cuantum de minim 130000 lei fara TVA . In cazul unei asocieri, fiecare membru al asocierii este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele juridice infiintate de mai putin de trei ani, vor prezenta cifra de afaceri doar pentru anii scursi de la data infiintarii, insa vor lua in considerare toate celelalte cerinte privitoare la acesti indicatori, respectiv cifra de afaceri medie globala sa fie de minim 130000 lei fara TVA., Capacitatea ec. si fin. a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza sit. ec. si fin. invocand sustinerea acordata din partea unui tert, in conf. cu prev. art.186?alin.1 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana - prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele fin. invocatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1- Ofertantul va prezenta lista principalelorprestari de servicii similare celor solicitate, efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Ofertantul infiintat de mai putin de 3 ani, va prezenta lista principalelor prestari de servicii de la infiintare. Completare Formularul 12E? se va prezenta in original, Cerinta 2- Experienta similara.Se vor prezenta maxim 3 contracte de servicii similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 68.000 lei fara TVA., Cerinta nr. 3Prestarea de servicii similare celor solicitate se confirma prin prezentarea unor certificate /documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar (se va prezenta in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Din cele 3 contracte similarecel putin un contract trebuie sa fie de aceiasi complexitate tehnica cu obiectul contractului de servicii ce urmeaza a fi atribuit (servicii de organizare a evenimentelor culturale si /sau artistice)., Cerinta nr. 4 Declaratie privind dotarile specifice: echipamente, mijloace de transport, etc., pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de servicii., Cerinta nr. 5 Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant., Cerinta nr. 6 Asigurarea de personal responsabil de indeplinirea contractului. Echipa desemnata in derularea contractului va cuprinde personalul direct implicat si responsabil de indeplinirea contractului si poate fi dimensionata liber de catre ofertant, astfel incat cerintele caietului de sarcini sa fie integral indepliniteEchipa va include obligatoriu urmatoarea functie: coordonator de evenimente, la locul desfasurarii festivalului , pe toata duratalui( 2 zile)., Cerinta nr.7 Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontracteze ? se va completa, daca este cazul, Formularul 12 G-prezentat in original si Acordurile de subcontractare incheiate cu fiecare subcontractant - Anexa 6(in original)., Cerinta nr. 8- In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm, in forma autentica, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele invocate. - Se va prezenta un angajament ferm in forma autenticaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 20.06.2013 13:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer