Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Organizarea celei de-a doua reuniuni a Comitetului de Monitorizare pentru POSDRU 2007-2013 in anul 2012


Detaliu pentru invitatia numarul 336510
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
Numar invitatie: 336510/02.10.2012
Denumire contract: Organizarea celei de-a doua reuniuni a Comitetului de Monitorizare pentru POSDRU 2007-2013 in anul 2012
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL MUNCII , FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALECod fiscal: 4266669, Adresa: Dem I.Dobrescu nr.2, Bucuresti, Telefon: 3157032, Fax: 3145294
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Scarlatescu, nr.17-19, Sector 1., Bucuresti, Romania, cod postal: 011158, telefon: +40 213150230, fax: +40 213150206, persoana de contact: AMPOSDRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Scarlatescu, nr.17-19, Sector 1., Bucuresti, Romania, cod postal: 011158, telefon: +40 213150230, fax: +40 213150206, persoana de contact: AMPOSDRU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Organizarea celei de-a doua reuniuni a Comitetului de Monitorizare pentru POSDRU 2007-2013 in anul 2012
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Organizarea in anul 2012 a celei de-a doua reuniuni ordinare a Comitetului de Monitorizare pentru POSDRUReuniunea Comitetului de Monitorizare POSDRU, organizata in perioada 19 ? 23 noiembrie 2012, la Cluj-Napoca.
II.1.6) CPV: 79952000-2 - Servicii pentru evenimente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 237, 090 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 4740 Lei.Garantia pentru participare(GP) se va constitui sub forma Scrisorii de garantie(SG) si va fi depusa in original (conform Formularului 14. AMPOSDRU isi rezerva dreptul de a respinge SG daca ofertantul nu respecta Formularul 14. In cazul unei asocieri, SG va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii. Se accepta o singura SG care sa acopere integral suma mentionata mai sus. Valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Conf.prev art.86 din H.G. nr.925/2006, GP se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Instrumentul de garantare trebuie sa fie irevocabil si sa prevada daca plata garantiei se va executa: (a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau(b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate. In cazul in care oferta nu este insotita de GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, oferta va fi respinsa in conformitate cu prevederile art.33 alin.(3) din H.G.R. nr.925/2006.AMPOSDRU poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a GP, va fi prelungita in mod corespunzator. In situatia in care ofertantul refuza extinderea valabilitatii, oferta va fi considerata inacceptabila. AMPOSDRU are dreptul de a retine garantia pentru participare conf art.87 din H.G nr.925/2006.Garantia de participare va fi restituita in conditiile prevazute la art. 87 si art. 88 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in baza unei cereri conform Formular nr. 17
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care se opteaza pentru Scrisoare bancara se va utiliza Formularul nr. 15.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei de buna executie se va executa: (a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau(b) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantateGarantia de buna executie va fi prezentata de ofertant dupa semnarea contractului si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.Operatorul economic va completa si va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 4. In cazul unui grup de operatori(asociere), fiecare asociat va completa si va prezenta o declaratie pe propria raspundere, privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 4. Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art .180 din OUG 34/2006, modificata si completata, vor fi exclusi de la procedura de atribure a contractului.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006. Operatorul economic va completa si va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006, in conformitate cu Formularul nr. 5 .Aceasta declaratie se va prezenta in original semnata si stampilata de catre persoana autorizataIn cazul unei asocieri Formularul nr. 5va fi completat de toti membrii asociatiDeclaratia va fi insotita de: - certificat de atestare fiscalain original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei.- certificat de taxe si impozite localein original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei limita de depunere a ofertei.In cazul operatorilor economici straini se vor prezenta documente considerate edificatoare si care sunt emise in tara de origine sau in tara in care operatorul economic este stabilit (certificate/ cazier sau alte documente), in original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de o traducere autorizata valabile la data limita de depunere a ofertelor, Operatorii economici care se afla in una din situatiile prevazute la art .181 din OUG 34/2006, modificata si completata, vor fi exclusi de la procedura de atribuire a contractului.Cerinta nr. 3 - Declaratie de integritate. Operatorul economic va completa si prezenta declaratia de integritate ? Formular nr. 6.Cerinta nr. 4 - CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (conform Ordin ANRMAP nr. 314 din 12 oct. 2010)Operatorul economic / asociatii va/vor completa si va/vor prezenta o declaratie pe propria raspundere, in conformitate cu Formularul nr. 7.Cerinta nr. 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Operatorul economic va completa si prezenta declaratia privind calitatea de participant la procedura Formularul nr. 8.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat (lider, asociat) va prezenta documentul mentionat mai sus. De asemenea, documentul mentionat trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta.prin oferta.Cerinta nr. 6 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 69ยน din OUG nr 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic/ asociati/subcontractantul/tertul (daca este cazul) trebuie sa prezinte o Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG nr. 34/2006, prezentat in conformitate cu Formularul nr. 18.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste, organizarea, derularea si finalizarea proceduriisunt urmatoarele: Cristian ABABEI ? Director generalDaniela MANUC ? Director general adjunctDaniel Chitoi ? DirectorIon Daniel Popa ? Sef Serviciu Cerinta nr. 1 - In cazul operatorilor economici - persoane juridice/ fizice romanePentru persoane juridice romane: ? pentru societati comerciale - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/;copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre persoana autorizata, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor si care sa fie valabil la data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/codurile CAEN prevazute incertificatul constatator emis de ORC.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc, in cazul in care a depus in copie ?conform cu originalul? Certificatul constatator, i se va solicita sa prezinte acest act in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate.- pentru ONG ? Extras de la Registrul Asociatiilor si Fundatiilor si documente justificative (Statut, Act constitutiv, incheierea judecatoreasca);Pentru persoane juridice straine: Documente care sa ateste ca, ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original sau copie conform cu originalul semnata si stampilata de catre persoana autorizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 - Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici asociati impreuna) trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea de 250.000 Lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 - Ofertantul (operator economic sau membrii grupului de operatori asociati) a prestat, in ultimii 3 ani impliniti, la data termenului limita de depunere a ofertei, cel putin un contract de servicii pentru organizarea de conferinte pentru cel putin 100 de persoane
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 01.10.2012 14:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer