Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Organizarea intalnirii grupului de lucru permanent pesti


Detaliu pentru invitatia numarul 234392
Autoritate contractanta
ADMINISTRATIA REZERVATIEI BIOSFEREI DELTA DUNARII
Cod de identificare fiscala: 3722040
Adresa: strada Portului, nr 34 A, Tulcea, cod 820243, Tulcea
Telefon: 0240518924, 0240518925
Fax: 0240518975
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Organizarea intalnirii grupului de lucru permanent pesti
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 79951000-5 - Servicii de organizare de seminarii (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Obiectul contractului de achizitie: Prestarea serviciilor de organizare a intalnirii grupului de lucru permanent pesti? Numar intalniri internationale: 1? Locatie: Tulcea (sala de sedinta a ARBDD si 2 deplasari in RBDD)? Numar participanti: 15 persoane (membrii grupului de lucru pesti, observatori ai proiectului)? Durata: 4 zile, dupa cum urmeaza: 1. sosirea participantilor, cazare2. discutii, vizita de lucru la Statia de monitorizare sturioni Isaccea (deplasare cu microbuz)3. vizita de lucru: Tulcea- Mila 23- Crisan/Centru de informare si documentare ecologica- Tulcea (deplasare cu hidrobuz)4. plecarea participantilor
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 04.02.2010 10:31)
Data publicarii: 10.11.2009 16:15
Data limita de depunere a ofertelor: 23.11.2009 12:00
Adresa la care se transmit ofertele: Sediul ARBDD Tulcea, Str. Portului nr. 34A, jud. Tulcea
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.11.2009 15:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ARBDD Tulcea, Str. Portului nr. 34A, Sala de Consiliu
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 10, 816 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
a) declaratie privind lista principalelor prestari de servicii din ultimii 3 ani, asemanatoare celor solicitate prin caietul de sarcini- Formular nr. 12 Eb) declaratie privind personalul angajat în derularea contractului, Formular nr. 12 I, inclusiv CV-Formular 12HAutoritatea contractanta solicita ca cerinte minime de calificare: - ofertantii vor prezenta cel putin un contract finalizat în ultimii 3 ani, care a avut ca obiect prestarea unor servicii similare, ca obiect si valoare;
- cerinte minime de personal: - un coordonator ? specializat în organizare reuniuni de tipul conferinte, seminarii, schimburi de experienta, cu cel putin 3 ani experienta.
pe SEAP, atasat acestei Invitatii de participare
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer