Achizitie publica - Organizarea si functionarea sistemului de teleconducere al instalatiilor RET-extindere, upgrade si reconfigurare infrastructura de proces CTSI - S.T. Timisoara
Detaliu pentru invitatia numarul 348730
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348730/18.06.2013
Denumire contract: Organizarea si functionarea sistemului de teleconducere al instalatiilor RET-extindere, upgrade si reconfigurare infrastructura de proces CTSI - S.T. Timisoara
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMPANIA NATIONALA DE TRANSPORT AL ENERGIEI ELECTRICE "TRANSELECTRICA" S.A.Cod fiscal: RO 13328043, Adresa: B-DUL G-RAL GHEORGHE MAGHERU NR.33, SECTOR 1, Bucuresti, Telefon: +40 213035617, Fax: +40 213035670
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sucursala de Transport Timisoara, P-ta Romanilor, nr. 11., Timisoara, Romania, cod postal: 300100, telefon: +40 256492313, fax: +40 256219963, persoana de contact: Serviciul comercial-Dorel Onin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ST Timisoara, Timisoara, P-ta Romanilor, nr 11.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Organizarea si functionarea sistemului de teleconducere al instalatiilor RET-extindere, upgrade si reconfigurare infrastructura de proces CTSI - S.T. Timisoara
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se va realiza extinderea, upgrade si reconfigurare infrastructura de proces CTSI - S.T. Timisoara pentru sistemul de teleconducere al instalatiilor retelelor electrice de transport.
II.1.6) CPV: 38820000-9 - Echipament pentru comanda de la distanta (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 385, 100 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 7.500, 0 lei.In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM, pentru a putea beneficia de prevederiile Legii 346/2004, art.16, alin. 2, acesta are obligatia de a depune , atasat dovezii de constituire a garantiei de participare, declaratie pe proprie raspundere conform Anexei nr. I din Legea 346/2004 care sa ateste incadrarea ca IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 120 zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modalitate de constituire: conform art. 86 alin 1 din HG 925/2006, formularul F 11.Dovada constituirii: conform art. 86 alin (6) din HG 925/2006.Echivalenta leu/euro se face la cursul de schimb al BNR din ziua publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Este 7% din pret contract fara TVA. GBE trebuie sa fie irevocabila. Ea se va constitui printr-un instr. de garantare emis in cond. legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.Se prezinta in original. Formularul F12. In cazul in care op. economic se incadreaza in categoria IMM, va prezenta doc. doveditoare iar garantia va fi de 3, 5%.Constituirea GBE conform art. 90, al. 2 si al. 3, din HGR 925/2006, implica depunerea textului contractului semnat si obiectiunile la contract, daca exista, anexand si propunerea sa privind modul de constituire al GBE.In acest caz contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul org. fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante, conform HGR nr. 1045 din 2011. Suma initiala care se depune este de 0, 5% din pretul contractului. Valabilitatea GBE conform clauzei ?GBE a contractului? din proiectul de contract din prezenta documentatie de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri in domeniul de activitae pe ultimii 3 ani, daca exista.Situatie pe ultimii trei ani, daca exista a cifrei de afaceri. In cazul unei asocieri declaratia trebuie prezentata de toti partenerii asociati.Curs mediu de referinta lei/euro dat de BNR: 2010-4, 2099;2011-4, 2379; 2012:4, 4560;, Bilantul contabil la 31.12.2012 vizat si inregistrat de organele competente. Pentru persoane juridice/fizice straine: se prezinta in cazul in care legislatiea tarii in care este stabilit ofertantul prevede publicarea acestor bilanturi.Copie Bilant semnata, stampilata conforma cu originalul.Se solicita bilantul la 31.12.2012 deoarece data limita de depunere a ofertelor va fi in luna iunie, deci dupa termenul de inregistrare la organele competente a bilantului contabil ptr. anul 2012 (acest termen fiind 31.05.2013)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu subcontractantii si informatii privind asocierea, daca e cazul si acordurile de subcontractare;Declaratie cu subcontractantii: Formularul F13 si acordurile de subcontractare, informatii privind asocierea: Formularul F9 dupa caz., Lista principalelor livrari efectuate in ultimii 3 ani, daca exista, continind valori, perioada de livrare, beneficiari, indifernt daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Ofertantul va prezenta Formularul 8 insotit de copii dupa documente/procese verbale de receptie emise sau consemnate de beneficiar, o autoritate contractanta ori de catre client privat.Se completeaza formularul indiferent daca informatia se refera la autoritati contractante sau clienti privati.In cazul unei asocieri lista trebuie prezentata de toti partenerii asociati.Se solicita prezentarea a cel putin unui contract de furnizare cu obiect similar., Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea (in dotare proprie, prin contracte sau conventii de inchiriere) a acelor echipamente, utilaje, mijloace de transport, laboratoare, alte mijloace fixe si dotari care sunt considerate strict necesare pentru indeplinirea contractului de furnizare precum si a echipamentelor de protectie a muncii. Declaratie pe proprie raspundere privind asigurarea dotarilor tehnice necesare realizarii contractului. Formularul F 15.In cazul unei asocieri formularul trebuie prezentata de toti partenerii asociati pentru partea lor de contract., Declaratie pe propria raspundere privind numarul mediu al personalului angajat, in ultimii 3 ani, asigurarea personalului de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.Declaratie pe propria raspundere, CV-uri, lista cu persoanele responsabile direct cu indeplinirea contractului insotita de angajamentul ca acestea nu vor fi inlocuite pe parcursul derularii comntarctului fara acordul achizitorului. Formularul F16.In cazul unei asocieri formularul trebuie prezentata de toti partenerii asociati pentru partea lor de contract Certificat ISO 9001 sau echivalent. Copie certificata, conforma cu originalul, semnata si stampilata de operatorul economic, dupa documente emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii ISO 9001, in termen de valabilitate. In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii va depune individual acest document pentru partea sa de contract.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 17.06.2013 16:21