Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - OSTEODENSIOMETRE


Detaliu pentru invitatia numarul 348313
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL GENERAL C.F. SIMERIA
Numar invitatie: 348313/11.06.2013
Denumire contract: OSTEODENSIOMETRE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL GENERAL C.F. SIMERIACod fiscal: 4375160, Adresa: STR.A.IANCU, NR.26, Simeria, Telefon: 0254260100, Fax: 0254260105
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.A.IANCU, NR.26, Simeria, Romania, cod postal: 335900, telefon: +40 254260100, fax: +40 254260105, persoana de contact: ALEXANDRU PASCAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR.A.IANCU, NR.26, Simeria, Romania, cod postal: 335900, telefon: +40 254260100, fax: +40 254260105, persoana de contact: ALEXANDRU PASCAU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: OSTEODENSIOMETRE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de aparatura medicala pentru Spitalul General CF Simeria (Osteodensitometru cu raze X Dexa)
II.1.6) CPV: 33111660-5 - Osteodensitometre (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 167, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare reprezinta 2 % din valoarea estimata a contractului, adica 3344 LEI. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei respectiv 60 zile de la data limita de primire a ofertelor. ¦ Autoritatea contractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. ¦ Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art.86 alin.1 din H.G. nr.925/2006. Aceasta se prezinta in original la data deschiderii ofertelor, in cuantumul si pentru perioada solicitata in documentatia de atribuire, in favoarea autoritatii contractante, mentionandu-se in mod expres ca se constituie pentru procedura ce face obiectul prezentei cereri de oferta. ¦ Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de participare, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile. ¦ Conform art.278-1 litera a) din OUG 34/2006 in cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului ¦ Garantia de participare se returneaza conform prevederilor art.88 din HG 925/2006 .
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie de catre ofertant in scopul protejarii autoritatii contractante fata de riscul unui eventual comportament necorespunzator al acestuia pe perioada derularii contractului.Garantia de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA si se constituie in conformitate cu prevederile art.89 alin(2) din H.G. nr.925/2006.Aceasta se poate constitui in oricare dintre formele de la art.90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art.90 alin.(1) si alin.(2). Totodata se vor avea in vedere si prevederile H.G. nr.1045/2011. ¦ Avand in vedere principiul tratamentului egal prevazut la art.2 din O.U.G. nr.34/2006 este recomandabil sa fie emisa de catre o banca care are corespondent in Romania. ¦ Garantia de buna executie insotita de Instrument de garantie de buna executie, FORMULAR(din sectiunea Modele de formulare) care va deveni anexa la contract.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: ¦ Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEA din sectiunea Modele de formulare ( FORMULAR NR. 6¦ Cazierul judiciar in originalsaucopie conforma cu originalul atat pentru operatorul economic ofertant cat si pentru administratorii acestuia, in conformitate cu prevederile art.182 alin.(2) din O.U.G. nr.34/2006.¦ In cazul persoanelor fizice sau juridice straine, documentele vor fi transmise in copie conform, cu originalul insotite detraducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va completa si prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 (FORMULAR ) din sectiunea Modele de formulare¦ Pentru persoanele fizice sau juridice straine se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea ca ofertantul nu se incadreaza in dispozitiile art.181 din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.In cazul persoanelor fizice sau juridice straine, documentele vor fi transmise in copie conform, cu originalul insotite detraducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Cerinta 3: ¦ Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantii trebuie sa completeze si sa prezinte, in original, formularul ?Certificat de participare cu oferta independenta? (FORMULAR ) din sectiunea Modele de formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa respecte aceasta cerinta.Cerinta 4: ¦ Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin.(1) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Declaratia se va completa ?olograf? conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele de formulare (FORMULAR NR. 9), in original.¦ In cazul in care exista asociati/subcontractori/terti sustinatori fiecare dintre acestia va completa si prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69 alin.(1) din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ?olograf? conform modelului pus la dispozitie in sectiunea Modele de formulare (FORMULAR NR. 9), in original.¦ Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: - Ec. Stolnicu Liliana ? Manager;
- Ec. Pascau Alexandru ? Director Financiar Contabil;
- Dr. Dobrei Violeta ? Director Medical;
- Ec. Man Sanda ? Economist Achizitii Publice;
- Jr. Mandra Cristina ? Consilier Juridic;
- Ec. Floroiu Adriana ? CFP.¦ Conform art.69-1 din O.U.G. nr.34/2006 modificat de art.1, pc.13 din Legea 279/2011, este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator care are drept membrii in cadrul Consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum acestea sunt prevazute la art.69, lit.a) respectiv persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/ candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/ candidati sau subcontractanti, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Cerinta 5: ¦ Certificat de atestare fiscala emis de M.F.P. ? A.N.A.F. ? Administratia Finantelor Publice a judetului unde isi desfasoara activitatea ofertantul, de plata a datoriilor catre Bugetul de Stat;¦ Certfificat de atestare fiscala emis de Serviciul Public de Impozite, Taxe si alte Venituri ale Bugetului Local, de plata a datoriilor catre bugetul local;¦ Certificatele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?;¦ Din certifricatele de atestare fiscala sa reiasa situatia obligatiilor exigibile de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;In cazul persoanelor fizice sau juridice straine, documentele vor fi transmise in copie conform, cu originalul insotite detraducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Cerinta 1: ¦ Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial. Informatiile cuprinse in acest certificat sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, din care sa reiasa obiectul contractului si/sau a partii din contract pe care urmeaza sa o realizeze (in cazul asociatilor, subcontractorilor/tertilor sustinatori), care trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul emis de ONRC .¦ Certificatul constatator se depune in original/copie legalizata/copie lizibila semnata si stampilata de ofertant cu mentiunea ?conform cu originalul?, cu precizarea faptului ca, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii documentului depus in oferta, in situatia in care acesta a prezentat acest document in copie.¦ Persoanele fizice si/sau juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit. Documentele prezentate trebuie sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitie. Acestea se vor prezenta in copie conform cu originalul insotite detraducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1Declaratii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie egala sau mai mare 167200 lei. Bilanturile contabilepe ultimii 3 ani, respectiv 2010, 2011, 2012.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant in vederea montarii/instalarii/punere in functiune pentru aparatul care face obiectul acestei proceduri.declaratie de disponobilitate din partea ofertantului cu privire la personalul de specialitate cu certificarile/atestatele impuse de legislatia in vigoare. Certificat ISO 9001 :2008 sau echivalent care sa ateste un sistem de management al calitatii, Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2013 15:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 12:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer