Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - OXIGEN MEDICINAL LICHEFIAT


Detaliu pentru invitatia numarul 357196
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARA
Numar invitatie: 357196/29.01.2014
Denumire contract: OXIGEN MEDICINAL LICHEFIAT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL DE BOLI CARDIOVASCULARE TIMISOARACod fiscal: 5189211, Adresa: Str. Gheorghe Adam, Nr. 13 A, Timisoara, Telefon: 0256-207.359, Fax: 0256.207.362
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP; www.e-licitatie.ro
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: OXIGEN MEDICINAL LICHEFIAT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie OXIGEN MEDICINAL LICHEFIAT.Contractul initial se va derula pana la data de 31.12.2014 si se va incheia pentru cantitatea de 78.000 mc solicitata pana la 31.12.2014, avand o valoare estimata de 161.460 lei urmand a seprelungii, prin act aditional, cel mult pana la data de 30.04.2015, pentru diferenta de cantitate de 20.000 mc (cantitatea solicitata pentru perioada 01.01.2014 ? 30.04.2014), valoarea estimata pentru aceasta cantitate fiind de 41.400 lei, conditionat de existenta resurselor financiare alocate cu aceasta destinatie. Cantitatea totala solicitata de 98.000 mc fiind suma celor doua cantitati (cantitatea pana la 31.12.2013 si cantitatea pentru perioada 01.01.2015 ? 30.04.2015), iar valoarea totala maxima estimata, pentru cantitatea totala, este de 202.860 lei.Optiuni: Suplimentarea de produse conform art. 6, alin. (3), din HG 925/2006.
II.1.6) CPV: 24111900-4 - Oxigen (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 161, 460 - 202, 860 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare ete de 3.229 lei (=2% din valoarea estimata a contractului, conform art 43^1 OUG 34/2006).Garantia de participare se poate constitui prin Virament bancar in contul Institutul de Boli Cardiovasculare Timisoara deschis la Trezoreria Timisoara, cod IBAN RO10 TREZ 6215 005X XX00 0323, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 86, alin.1, valabil pe toata durata de valabilitate a ofertei (60 zile de la data limita de depunere a ofertelor). Dovada constituirii garantiei de participare vafi trimisa in original autoritatii contractante, astfel incat sa ajunga pana cel mai tarziu in data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor, la adresa Institutul de Boli Cardiovasculare Timisoara, Registratura, Strada Gheorghe Adam, Nr 13A, Cod postal 300310, Jud Timis, Romania. Pe plic se va mentiona Garantia de participare pentru ACHIZITIE OXIGEN MEDICINAL LICHEFIAT. O copie a scrisorii de garantie va fi trimisa si prin SEAP odata cu Documentele de calificare.Pentru depunerea garantiei de participare in alta moneda se va face echivalenta leu/alta valuta, la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile calendaristice.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare, cu conditia demonstrarii ca se incadreazain categiria intreprinderilor mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Se constituie garantie de buna executie in suma fixa de 5% din valoarea de atribuire a contracului fara TVA . Modul de constituire a garantiei de buna executie: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90, alin(1)-(3). Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 2.5% din pretul contractului subsecvent fara T.V.A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Declaratie privind eligibilitatea: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In cazul in care ofertantul are un sustinator, formularul se va prezenta si de catre acesta.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 12 B; Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. In cazul in care ofertantul are un sustinator, formularul privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G.nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator.Formularul 12 B va fi insotit de: A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: 1) Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, si2) Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierii certificatele de atestare fiscala se vor prezenta de fiecare asociat in parte.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici/ofertantii pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit Art.11alin.(4) din HG nr.925/2006.B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: 3) Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. 1. si 2., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, sau4) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 1. si 2. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata in limba romana.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 20. In cazul unei asocieri acest formular se va prezenta de catre fiecare asociat in parte.Declaratie privind neincardarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: Precizam persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, care aproba si semneaza documentele emise in legatura cu procedura de atribuire: Prof.Dr. Sorin Pescariu ? manager, Ec. Aurora Bojin ? director financiar-contabil, Av. Gentimir Marian ? consilier juridic, Prof.Dr. Petru Deutsch ? sef sectie ATI, Ec. Cioc Adrian ? sef birou financiar contabil, Ing. Ovidiu Buzgau ? comp. Achizitii, Ing. Achiroae Alin ? sef birou administrativ, Ing. Munteanu Dorian ?birou administrativ.In cazul in care ofertantul are un sustinator si/sau un subcontractant formularul se va prezenta si de catre acestia. Pentru personae juridice romane: Certificat constatator, emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial cu precizarea obiectului de activitate clasificat pe coduri CAEN, in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, continand informatii reale si actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul asocierii certificatul constatator se va prezenta pentru fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Autorizatie de punere pe piata de la Agentia Nationala a Medicamentului, conform legii 95/2006.Pentru persoane fizice romane: Autorizatie de functionare/altele echivalente, in oricare din urmatoarele forme original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? valabila la data limita de depunere a ofertei.Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident si documente oficiale care sa ateste obiectul de activitate, in traducere autorizata in limba romana. Documentele trebuie sa contina informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul asocierii certificatul constatator se va prezenta pentru fiecare asociat in parte, pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri anuala ce vizeaza activitatea din ultimii 3 ani - Formularul IG ? Informatii Generale, Bilantul contabil pentru ultimul an incheiat ? 2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Certificat CE sau echivalent : Se va prezenta certificatul de marcaj european in una din formele precizate prin ORD. ANRMAP nr. 509/2011 ? art. 5, alin. 1, (fara formular tip). Certificat de calitate ISO 9001:2008, sau echivalent care sa confirme Sistemul de Managemment al calitatii, pentru ofertant. Acestea se vor prezenta in una din formele precizate prin ORD. ANRMAP nr. 509/2011 ? art. 5, alin. 1, (fara formular tip).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In SEAP; www.e-licitatie.ro;Operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.02.2014 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.01.2014 20:39
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer