Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Oxigen si Acetilena


Detaliu pentru invitatia numarul 345366
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Societatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.
Numar invitatie: 345366/16.04.2013
Denumire contract: Oxigen si Acetilena
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SPEE Iernut , Str.Energeticii, Nr1, IERNUT, Romania, cod postal: 545100, telefon: +40 0265471333, fax: +40 0265471494, Secretariat, Et.2, persoana de contact al SPEE Iernut-Malna Remus
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str.Energeticii, Nr1, IERNUT, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Oxigen si Acetilena
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Oxigen si Acetilena conform Caiet de sarcini nr.1 din 12.03.2013
II.1.6) CPV: 24321115-9 - Acetilena (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 27, 940 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a)Cuantumul GP este de 450lei.Data de referinta la care se face echivalenta in lei a GP depuse , constituite in alte valute(daca este cazul)este cu 5 zile inainte de data limita de depunerea ofertelor, la cursul comunicat de BNR.Perioada de valabilitate a GP este de 60 zile calendaristice de la data limita pentru primirea ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea doc. prevazute in Legea nr.346/2004) GP se constituie in procent de 50 % din cuantumul precizat in DA.Modul de constituire a garantiei de participare (conform art.86 din HG 925/2006, republicata): printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (scrisoare de garantie bancara in favoarea autoritatiicontractante - conform Formularul 2 din sectiunea ?Formulare?) sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA.prin virament de plata in contul : RO82BTRL RON CRT 0205595501 deschis la B.T. Agentia IernutIn acest caz ordinul de plata sau fila CEC trebuie sa fie confirmat de banca emitentaDepunerea la caseria unitatii a sumei in numerarDocumentul care dovedeste constituirea GP se va prezenta cel mai tarziula data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelorNerespectarea termenului de depunere (data si ora), a cuantumului si formei de prezentare a garantiei de participare duce la respingerea ofertei in conformitate cu art.33 alin.(3) lit.b din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 7% din pretul contractului fara TVA .Garantia de buna executie se poate constitui in una din formele prevazute in art. 90 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare.Alegerea uneia dintre aceste metode de constituire a garantiei de buna executie este obligatorie pentru contractant odata cu prezentarea ofertei. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu art. 92 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, dupa cum urmeaza: in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea-Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul nr.6 din sectiunea III Formulare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din OUG 34/2006-Completare Formular nr.7 din sectiunea III Formulare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a) c1) , d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi solicitate si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.Certificate fiscale privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale.-Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) Se prezinta situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale ) . ) Se prezinta situatia obligatiunilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la cerere de ofertecu oferta independenta-Certificat de participare la cerere de oferte cu oferta independenta, din sectiunea III, completat, semnat si parafat de reprezentantul autorizat sa angajeze firma ofertanta in contract ?Formular 10Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Declaratie privind calitatea de participant la procedura, conform Formular nr.8din sectiunea III - ?Formulare?.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691din OUG 34 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform Formular nr.9 din sectiunea III - ?Formulare?.Persoane cu functii de decizie din cadrulSNGN Romgaz SA : Director General SNGN Romgaz SA : ing.Corin Emil Cindrea ; - Director SPEE : ing. Calian Dorel;
- Director Adj.Tehnic SPEE Iernut : ing.David Stefan; -Director adj. Economic SPEE Iernut : ec. VlassaRamona; Director adj. Comercial-Marketing SPEE Iernut: ing. Maria Oprea;inginer sef SPEE Iernut : Ocrainiciuc Mihail.Membri comisiei de evaluare : Oprea Maria-presedinte comisie;membrii comisiei : Balea Cristina, Bircea Angela, Maghiaru Dorin, Malna Remus . Formularul se va completa si pentru tert/subcontractant daca e cazul. Certificat Constatator (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?) emis de Oficiul Registrul Comertului de pe linga Tribunalul Teritorial, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului. Ofertantul clasat peprimul loc, inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul procedurii de achizitie , va prezenta , pentru conformitate documentul in original / copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebue sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.?Autorizatia de functionare? / altele echivalente (original, copie legalizata sau copie lizibila, cu semnatura si stampila ofertantului si mentiunea ?in conformitate cu originalul?), document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (completata, semnata si parafata de autoritatile competente)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii: un certificat de asigurare a calitatii ISO 9001/2008 sau echivalen al acestuia, valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.04.2013 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer