Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - pachet reactivi si kit-urilor pentru cercetare


Detaliu pentru invitatia numarul 352422
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU
Numar invitatie: 352422/09.08.2013
Denumire contract: pachetreactivi si kit-urilorpentrucercetare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialINSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANUCod fiscal: 4203709, Adresa: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Telefon: +40 0213183558, Fax: +40 0213183563
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI, Bucuresti, Romania, cod postal: 022328, telefon: +40 0212271200, fax: +40 0213183563, persoana de contact: ILIESCU ELENA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INSTITUTUL ONCOLOGIC PROF DR ALEXANDRU TRESTIOREANU-SOS. FUNDENI, NR.252, SECTOR 2 , BUCURESTI-ETAJUL 1-SERV.ACHIZITII
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: pachetreactivi si kit-urilorpentrucercetare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: pachetreactivi si kit-urilorpentrucercetare CONFORM CAIET SARCINI
II.1.6) CPV: 24327000-2 - Diverse substante chimice organice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 189, 786.36 - 269, 900.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
in valoare de 4048.51 lei , termen de valabilitate 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatieide participare. Garantia de participare se poate prezenta astfel, fie : -prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara formular nr 8, sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, -a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor; cont garantii RO90TREZ 7025005XXX000166, Trezorerie sector 2 Bucuresti , cod deinregistrare fiscala 4203709.Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In masura in care Consiliul respinge pe fond contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma calculata in baza articolului 278^1 din O.U.G. 34/2006 modificata si actualizata ;Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie conform art.278^1 alin 2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completarea formularului anexat . formularul 1;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O. U. G. nr. 34/2006, cu modif.si complet.ulterioare-Completarea;formularului anexat . formularul 2 (Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art.181 lit.a), c1) si d) din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare.);3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/ 2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Completarea formularului anexat formularul 3 , 4.Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si complulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - formularul 4-( Atragem atentia ca nici tertul sustinator nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute de art. 69indice1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare. ( Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O. U. G. 34/2006 cu modif. si compl. ulterioare, conform interpretarii prevazute prin Ordinul ANRMAP nr. 170/2012 - va fi prezentata si de catre subcontractant ? daca este cazul )NOTA: Persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Manager: prof.dr.Rodica Anghel, Director financiar contabil: ec.Ionescu Teodora Ileana , Director medical : dr.Condrea Ileana, Sef.laborator analize medicale ;dr.Tache AuroraSef serv.achizitii contractare-ec.Iliescu ElenaJURIDIC-CONTENCIOSAv.Bataila GheorgheDr.Cinca Sabin Aurel Ioan Anton-. Sef laborator cercetare stiintifica IDr.Gruia Maria Iuliana- Sef laborator cercetare stiintifica IIEc.Barbuta Cristina- serv.achizitii contractare5.Certificat de Atestare Fiscala eliberata de Administratia Financiara care sa stipuleze ca Ofertantul nu are datorii scadente la bugetul de stat consolidat, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor. Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente inluna anterioara celei in care se depune oferta.6. CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA PENTRU PERSOANE JURIDICE PRIVIND IMPOZITELE SI TAXELE LOCALE SI ALTEVENITURI ALE BUGETULUI LOCAL ? eliberat de forurile competente care sa stipulezeca Ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturilor . Asadar, dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularelor tip emise de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei incare se depune oferta.NOTA: certificatele solicitate in cadrul acestei sectiuni pot fi prezentate in oricare dintre formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul ?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor aferente lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a candidaturilor/ofertelor operatorii economici pot depune o declaratie pe propia raspundere potrivit art.11 alin(4)din HG 925/2006.Intr-o asfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din Ordinul nr.509/2011 ;Persoane juridice/fizice straine .NotaIn cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente , sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata: - fie o declaratie pe proprie raspundere ;
- fie o declaratie autentificat Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Acest document poate fi prezentat in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul legal.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului castigator, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii sa prezinte certificatul constatator in original sau in copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Informatiile din certificatul ORC trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale - date de identificare ale ofertantului precum si cifra de afaceri globala pe ultimii trei ani - se va completa formularul nr 7 - Cursul de schimb mediu anual BNR : Anul EURO - mediu :2012=4.4560;2011=4, 2379; 2010 =4, 2099Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Document care sa ateste conformitatea produsului cu cerintele Directivei Consiliului 93/42/CEE - Declaratie de conformitate CE ( conf. Directivei 93/42 CE) - aceasta va trebui depusa in traducere autorizata ? in original sau copie ? conform cu originalul ? semnata si stampilata de reprezentantul Legal;, Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate inultimii 3 ani, precizate valoric si antitativ;Completarea formular 11 si anexaformuar 11 prezentarea de catre ofertanti acertificatuluiprivind sistemul de asigurare a managementului calitatii ISO9001/2008 sau documente conformstandardelor internationale pentru ofertantPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 18.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 16:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer