Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PACHET ALIMENTE DE BAZA


Detaliu pentru invitatia numarul 283163
Autoritate contractanta
Centru Bugetar de Administrare Crese Cluj
Cod de identificare fiscala: 19343123
Adresa: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca
Telefon: 0264-565587
Fax: 0264-565587
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: PACHET ALIMENTE DE BAZA
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 15000000-8 - Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: CONTRACT DE FURNIZARE - PACHET ALIMENTE DE BAZA (faina, fidea, zahar, orez, piscoturi, ulei, biscuiti, cacao, rahat, stafide, biscuiti, miere, ceai, otet, boia, piper, cereale, paste tomate, gem), conform caietului de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 15.03.2011 14:49
Data limita de depunere a ofertelor: 23.03.2011 14:00
Adresa la care se transmit ofertele: CENTRUL BUGETAR DE ADMINISTRARE CRESE STR. MEHEDINTI NR. 15LOC CLUJ-NAPOCA, TEL/FAX 0364/116667, e-mail: [email protected]
Data si ora deschiderii ofertelor: 23.03.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CENTRUL BUGETAR DE ADMINISTRARE CRESE STR. MEHEDINTI NR. 15LOC CLUJ-NAPOCA, TEL/FAX 0364/116667, e-mail: [email protected]
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Valoare estimata: 183, 846 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Mostre sidescrieriale prod.ofertate.-Situatia ec.-fin. , bilantul contabil la 30.06.2010-Decl. privind eligibilitatea- decl. pe proprie rasp. completata in conform. cu Form.A.- Decl. privind neincadr. in prevederile art.181 din OUG34/06. Decl. va fi insotita de Certif. constat. privind indeplinirea oblig. de plata a taxelor si impozit. catre stat.-Doc. prin care se demonstraza -Neincadrarea in preved. art.180 din OUG34/06, cum ar fi Certif., caziere jud. si alte doc. Echiv. emise de autoritati compet. din tara respectiva.-Fisa de informatii gen. ?Complet. Form. C-Decl. pe proprie rasp. privind calit. de particip. la proced. Form. 12 C-Certif. constatator emis de O.R.C.-Decl. privind lista princip. livrari in ultimii 3 ani.-Recomand. din partea benef./ client.-Decl. privind efect. mediianuale ale pers. angajat si al cadrelor de cond. in ultimii 3 ani(se vor prez. CV-uri).
-Operatorii economici pot obtine documentatia de atribuire de pe SEAP, E-LICITATIE. RO.-Garantia de participare este de 3000 Ron.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
CALITATE
50
Descriere: PODERE: - CALITATE 50 PUNCTE
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer