Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Pachet gaze medicinale


Detaliu pentru invitatia numarul 346953
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Louis Turcanu
Numar invitatie: 346953/20.05.2013
Denumire contract: Pachet gaze medicinale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Louis TurcanuCod fiscal: 4548538, Adresa: Str. Iosif Nemoianu Nr.2, Timisoara, Telefon: 0256-203303, Fax: 0256-201976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Iosif Nemoianu Nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300011, telefon: +40 256-203303, fax: +40 256-201976, persoana de contact: Anton Ana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Iosif Nemoianu Nr.2, Timisoara, Romania, cod postal: 300011, Birou Achizitii, Spitalul Clinic de Urgenta pentru Copii Louis Turcanu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pachet gaze medicinale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pachet gaze medicinale: Oxigen medicinal lichefiat, Servicii de inchiriere echipamente stocare si vaporizare oxigen medicinal lichefiat, Oxigen medicinal comprimat, Azot lichid, Azot comprimat, Hidrogen comprimat, Bioxid de carbon, Niontix(protoxid de azot medicinal), Bioxid de carbon farma, Chirie butelii
II.1.6) CPV: 24111000-5 - Hidrogen, argon, gaze rare, azot si oxigen (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 250, 177.6 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare (1%) este de :2502 LEI; perioada de valabilitate a garantiei de participare, care va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantia de participare se va constitui cf art 86 alin (1) din HG 925/2006. Contul pentru garantia de participare este: RO48TREZ6215006XXX014915 Trezoreria Timisoara, situatie in care respectivul inscris va fi transmis AC, alaturi de celelalte documente de calificare, in plic distict exterior. Echivalenta leu/alta valuta va fi cea din data publicarii invitatiei de participare la cursul de schimb BNR. Cuantumul retinut va fi cf art 278 ind 1 lit a) din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, conform HG 925/2006, art 90 alin.(1)-(3) sau, in functie de valoare, de la art. 90 alin (1) si (2) din HG 925/2006. Totodata, se vor avea in vedere prev HG 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: Declaratie pe propria raspundere, in temeiul art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 1;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 2;Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura.Formularul 2 va fi insotit de : A. Pentru persoanele fizice sau juridice romane: a. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, sib. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale privind indeplinirea obligatiilor de plata- impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, B. Pentru persoanele fizice sau juridice straine: c. Prezentarea documentelor mentionate la lit. A, pct. a. si b., emise de autoritatile corespunzatoare din statul de origine, saud. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele 2. si -3. ofertantul va prezenta o declaratie pe proprie raspundere privind indeplinirea acestor obligatii.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69¹ din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul 9;Functie de decizie in cadrul AC: Dr. Adam Ovidiu, managerDr. Andrei Zeno, director medicalBanciu Ana, director ingrijiriEc. Martin Cristian, director financiar-contabilIng. Anton Ana, sef serviciu administrativ, contractari, achizitii, transportEc. Cohert Gabriela, sef serviciu resurse umane norme organizare salarizareJr. Babalau Eugen, consilier juridic4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP 314/12.10.2010 ? Formular 10 -Certicatul Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, original/copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
-Autorizatie de Punere pe Piata de la Agentia Nationala a Medicamentului , conform legii 95/2006pentru Oxigen medicinal comprimat , Oxigen medicinal lichefiat , Protoxid de azot medicinal .-Autorizatie de distributie pentru protoxid de azot medicinal , in cazul in care furnizorul nu este producator, conform legii 95/2006.-Autorizatie de distributieen gros pentru oxigen medicinal lichefiat, conform legii 95/2006.-Autorizatie de la Agentia Nationala a Medicamentului pentru depozitul de gaze medicinale din care se livreaza buteliile de oxigen medicinal , conform legii 95/2006.-Autorizatii ISCIR pentru: 1.Verificare si reparare butelii de gaze comprimate si lichefiate, conform Legea 64/2008privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, si ORDIN nr. 1.610 din 28 martie 2007pentru aprobarea Regulamentului privind depozitarea buteliilor transportabile pentru gaze comprimate, lichefiate sau dizolvate sub presiune2.Verificare si reparare rezervoare de gaze lichefiate, conform Legea 64/2008privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, si ORDIN nr. 1.610 din 28 martie 2007pentru aprobarea Regulamentului privind depozitarea buteliilor transportabile pentru gaze comprimate, lichefiate sau dizolvate sub presiune3.Reparare si verificare conducte de gaze, conform Legea 64/2008privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, si ORDIN nr. 1.610 din 28 martie 2007pentru aprobarea Regulamentului privind depozitarea buteliilor transportabile pentru gaze comprimate, lichefiate sau dizolvate sub presiune4.Supraveghere tehnica imbuteliere gaze , conform Legea 64/2008privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, si ORDIN nr. 1.610 din 28 martie 2007pentru aprobarea Regulamentului privind depozitarea buteliilor transportabile pentru gaze comprimate, lichefiate sau dizolvate sub presiune
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Completarea Formularului nr 3 ? Informatii Generale ? inclusiv la rubrica cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, cf art 185 alin 1 lit c) din OUG 34/2006, potrivit caruia solicitam cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, Bilantul contabil pentru data de 31.12.2011, vizat si inregistrat la organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale livrari in ultimii 3ani - se solicita Formularul 4 completat, se va completa Formularul 11 "Experienta similara"Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 31.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.05.2013 12:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer