Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Pachet integrat consultanta privind profilaxia si supravegherea Infectiilor nosocomiale


Detaliu pentru invitatia numarul 348848
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"
Numar invitatie: 348848/18.06.2013
Denumire contract: Pachet integrat consultanta privind profilaxia si supravegherea Infectiilor nosocomiale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta"Sfantul Apostol Andrei"Cod fiscal: 3126853, Adresa: Str.Brailei nr.177, Galati, Telefon: +40 0236317232, Fax: +40 0236317232
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Brailei nr.177, Galati, Romania, cod postal: 800578, telefon: +40 0236317232, fax: +40 0236317232, persoana de contact: Velcu Violeta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pachet integrat consultanta privind profilaxia si supravegherea Infectiilor nosocomiale
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Pachet integrat Consultanta privind profilaxia si supravegherea Infectiilor nosocomiale: 1. Elaborare masurilor de profilaxie si supraveghere al IN; 2. Elaborarea protocoalelor specifice de combatere in functie de agentul patogen implicat si calea de transmitere a acestuia; 3. Elaborarea procedurii privind gestionarea unei situatii definite ca epidemie; 4. Evaluarea epidemiologica a activitatilor intreprinse; 5. Training al personalului medico-sanitar privind riscul epidemiologic specific si metodele practice de diminuare a acestuia; 6. Training al personalului operator de dezinfectie-curatenie pentru utilizarea conforma a produselor dezinfectante/antiseptice; 7. Asistenta de specialitate privind obtinerea avizului de functionare de la autoritatile competente; 8. Raportari periodice de specialitate catre conducerea unitatii; 9. Integrarea datelor si elaborarea unui raport final anual
II.1.6) CPV: 85121000-3 - Servicii de practica medicala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 20, 000 - 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.700, 00 leiGarantia de participarese poate constitui prin: ? Virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sau? Ordin de plata sau fila cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii, sau? Suma de bani in numerar, la casieria unitatii.Cont Trezorerie RO18.TREZ.3065.006X.XX01.0832Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. In acest caz dovada constituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe proprie raspundere privind incadrarea in categoria IMM.NOTA: documentul care reprezintagarantia de participare se va scana si se va atasa in sistemul electronic (S.E.A.P.). Originalul garantiei de participarese va depune in plic inchis la sediul unitatii din str. Brailei nr. 177, Galati, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP.Conform art. 278^1 se va retine 2.400, 00 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 zile calendaristice de la termenul limita de primire a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1Calitatea de participant la procedura de achizitie, Modalitatea de indeplinire Prezentarea certificatului de participare la procedura de achizitie - Formular 5 din sectiunea Formulare.Cerinta 2Participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire Prezentare Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 6 din sectiunea Formulare.Cerinta 3Neincadrarea in prevederile art. 69^1; Modalitatea de indeplinirePrezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 - Formular 7.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Ungurianu Sorin - Membru titular consilier judeteanSandu Viorica - Membru titular consilier judeteanDeju Maria - Membru supleant reprezentant CJGasparoti Carmen - Membru supleant reprezentant CJMihalcea Lucean - Membru titular reprezentant CJBoldea Valentin - Membru titularCristea Dumitru-Membru titularArtimof Daniela-Membru titularGeorgescu Costinela-Membru titularState Jana-Membru supleant reprezentant CJPetrea Mihaela-Membru supleantLefter Mihaela-Membru supleantBujoreanu Constanta-Membru supleantBotezatu Dan-Membru supleantDebita Mihaela-ManagerDobrea Alina Valentina-Director finaciar contabilFirescu Dorel-Director medicalDomniteanu Viorica-Director de ingrijiriNicolau Alina-Sef serviciu tehnic administrativIrimescu Mariana ? memebru comisie evaluare, Plescan Catalin ? membru comisie evaluare, Savescu Ioan ? membru comisie evaluare, Grosu Alina-Sef Birou AchizitiiBocaneala Alina-consilier juridicVelcu Violeta -responsabil proceduraCerinta 4Neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006;Modalitatea de indeplinirePrezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 ? Formularul 3.Cerinta 5Neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Modalitatea de indeplinirePrezentarea Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 ? Formularul 4. Cerinta nr. 1Sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica; Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiPersoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (doc in original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul) din care sa reiasaca ofertantul areca obiect de activitateprincipal sau secundarprestarea de servicii ( asistenta medicala specializata)solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.Nota: ofertantului clasat pe primul loc i sa va solicitadocumentul originalinainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizatain limba romana.Cerinta obligatorie: a) prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor, din care sa rezulte: - adresa actuala si obiectul de activitate al operatorului economic, respectiv codurile CAEN corespunzatoare prestarii serviciilor de asitenta medicala specializata de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei publice si asociatii societatii.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului de servicii (conform Ordin 916/2006 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si control al infectiilor nosocomiale in unitatile sanitare? medic despecialitateepidemiolog).Modalitatea de indeplinireOfertantii vor prezenta documente suport din care sa rezulte indepl. cerint. solicitate, cum ar fi: - cartile de munca sau dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului si/sau contractele de prestari servicii incheiate intre ofertant si persoanele respective (care sa asigure trasabilitatea includerii in oferta a respectivilor specialisti) si/sau alte documente de natura referintelor de la beneficiari sau angajatori, astfel incat din documentele prezentate sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/experienta specialistilorpropusi;
- diplome privind scolarizarea/specializarea personalului;
- autorizatii/ certificate de atestare profesionala si/sau legitimatiile aflate in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor, daca este cazul., Cerinta nr. 2Informatii referitoare la personalul /organismul tehnic de specialitatede care dispune sau al carui angajament de participare a fost sustinut de catre ofertantModalitatea de indeplinireDeclaratie pe proprie raspundere privind lista cu personalul angajat cu pregatirea in prestarea serviciilor ce fac obiectul achizitiei (conform Ordin 916/2006 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si control al infectiilor nosocomiale in unitatile sanitare ? medic despecialitateepidemiolog)., Cerinta nr. 1O lista a principalelor servicii, de natura celor ce fac obiectul achizitiei, prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioada de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati. - cel putin o recomandare (datata, semnata si parafata de catre beneficiar)/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 97 ^ 1 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, pentru fiecare contract care face obiectul experientei similare.Modalitatea de indeplinireFormularul nr. 9Prestarile de servicii se confirmaprin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar. Recomandarile trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte si/sau informatii echivalente: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursulderularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale a livrabilelor de contract, cazuri privind nerespectarea legislatiei in vigoare de catre prestator (produse din vina exclusiva a contractantului), receptii amanate sau respinse din motive imputabile prestatorului, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia ca urmare aneindeplinrii sau indeplinrii in mod defectuos a obligatiilor contractuale asumate de catre prestator.Operatorii economici nerezidenti vor prezenta copiile respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Operatorii economici care nu si-au indeplinit conditiile contractuale privind calitatea si/sau au prezentat documente false in cadrul procedurii de atribuire sau la alte proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica vor fi respinsi din cadrul procedurii de atribuire a contractului. Cerinta nr. 1Documente/certificate emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalentModalitatea de indeplinireCertificat de conformitate cu standardul ISO 9001 sau echivalent, pentru un obiect de activitate relevant in raport cu obiectul procedurii, privind sistemul de management al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat, sau echivalent ? in copie insotit de traducerea legalizatain limba romana (daca este cazul).Nota: se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 02.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.06.2013 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer