Achizitie publica - Pachet Mobilier Spitalicesc
Detaliu pentru invitatia numarul 339364
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 339364/14.11.2012
Denumire contract: Pachet Mobilier Spitalicesc
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Nr. 1 C.F. WittingCod fiscal: 4267257, Adresa: Calea Plevnei, Nr. 142-144, Sector 6, Bucuresti, Telefon: 3129530, Fax: 3176017
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Plevnei, Nr. 142-144, Sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060011, telefon: +40 213129530, fax: +40 213176017, persoana de contact: Catalina Dragomirescu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Plevnei, Nr. 142-144, Sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 060011, telefon: +40 213129530, fax: +40 213176017, persoana de contact: Catalina Dragomirescu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pachet Mobilier Spitalicesc
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de mobilier spitalicesc: pat spital, noptiera, saltea, perna si husa pat.
II.1.6) CPV: 33192000-2 - Mobilier medical (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 374, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare reprezinta 1% (3740 lei) din valoarea fara TVA.In conformitate cu prevederile art.86, alin.6 din HG 925/2006 dovada depunerii garantiei de participare va fi depusa pana cel tarziu la data si ora deschiderii ofertelor si se va constitui astfel: 1. Scrisoare de garantie bancara - Formular nr. 33A; 2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire; 3. Plata in numerar la casieria autoritatii contractante; 4. Ordin de plata vizat de banca. Contul este: RO37TREZ7065005xxx000096, deschis la Trezoreria sectorului 6 si cod fiscal: 4267257.Perioada de valabilitatea a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita de depunerii ofertelor. Precizare: zilele se calculeaza conform prevederilor art 3. lit. z) din OUG 34/2006.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demonstrarii ca se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernuluinr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, care prezinta situatia datoriilorexigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata;
- Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, care prezinta situatia datoriilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele- in copie stampilata conform cu originalul si semnata;
-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si MonitorizareaAchizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, in sensul ca ofertantul nu trebuie sa se incadreze in relatiile prevazute de art.61 din OUG 34/2006 cu urmatoarele persoanesi anume: Cristian Banu, Pricop Mihaela, Rusu Sanda, Postaliu Florentin, Fasie Gabriela, Vlad Alina. -Certificat constatator, eliberat deOficiul Registrului Comertului Autorizatie de functionare / altele echivalente , din care sa rezulte domeniile de activitate ale operatorului economic ce fac obiectul prezentei proceduri;Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depus si de catre acestia .Pentru persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este resident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Bilantul contabil sau extrase de bilant, in cazul in care publicarea acestorbilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilitofertantul/candidatul. Prezentarea ultimului bilant contabil vizat de organelecompetente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista cu principalele livrari de produse similare efectuate inultimii 3 ani, precizate valoric si cantitativ;Cel putin o recomandare dinpartea beneficiarilor, din contracte similare mentionate in Lista principalelor livrari- MOSTRE Pana la data limita de depunere a ofertelor ofertantul va prezentala sediul autoritatii contractante cate o mostra cu titlu gratuit pentru fiecaretip de produs din componenta lotului ofertat. Nu se accepta completarea ulterioara a mostrelor ISO9001/2008 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 15:45
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.11.2012 10:06