Achizitie publica - Pachet monitoare pacient (monitor pacient cu diagonala de minim 15 -1 buc si monitor pacient cu diagonala de minim 12' - 1 buc)
Detaliu pentru invitatia numarul 333679
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333679/14.08.2012
Denumire contract: Pachet monitoare pacient (monitor pacient cu diagonala de minim 15 -1 buc si monitor pacient cu diagonala de minim 12' - 1 buc)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTACod fiscal: 4301103, Adresa: B-dul Tomis 145 Constanta, Constanta, Telefon: 0241/616784, Fax: 0241/616784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Tomis 145 Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900591, telefon: +40 241503525, fax: +40 241619260 / +40 241660473, persoana de contact: Ec. Stanculescu Corneliu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Constanta -B-dul Tomis nr.145 Constanta , Sala de Consiliu, in prezenta reprezentantilor imputerniciti ai societatilor participante .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pachet monitoare pacient (monitor pacient cu diagonala de minim 15 -1 buc si monitor pacient cu diagonala de minim 12' - 1 buc)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pachet monitoare pacient (monitor pacient cu diagonala de minim 15 -1 buc si monitor pacient cu diagonala de minim 12' - 1 buc)
II.1.6) CPV: 33195000-3 - Sistem de monitorizare a pacientilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 96, 774.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1935.48 Lei si reprezinta 2% din valoarea estimata fara TVA. Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui potrivit art. 86 alin (1) din G\H.G. nr 925/2006. Cont garantii de participare : RO64TREZ2315006XXX016691 - Trezoreria Constanta.Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM. Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 2781 autoritatea contractanta va retine suma de 967.74Lei din garantia de participare, in cazul in care CNSCva respinge contestatia ca nefondata.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a contractului, sau 2.5 % pentru IMM-uri. Garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara, o polita emisa de o societate de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante cf HG 1045/2011. Suma initial care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 180 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare;Nota : In situatia in care ofertantul este IMM, acesta va prezenta documente in acest sens (daca este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor privind criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie ? avand in vedere prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 ? privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ? modificata si actualizataDeclaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 181 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ; Ofertantul vacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea FormulareCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatitein luna anterioara celei in care se depun ofertele .Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente;Documentul solicitatse va prezentain oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatitein luna anterioara celei in care se depun ofertele; Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente. Documentul solicitatse va prezentain oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantulvacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare .Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69_1 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezentesunt : Manager - Dr. Danut Capatina. Director financiar-contabil - Ec. Androne Violeta, Sef Serviciu Achizitii - Ec. Stanculescu Corneliu si DirectorAdministrativ-Ing. Cristea Renato, Dir. Ingrijiri -Asofiei Cristina ;Consilier Juridic Chivu Dafina; Ofertantulvacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea Formulare Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentulsolicitatse vor prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantului casat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a acestui document in original/copie legalizata, daca a fost prezentat in copie conform cu originalul in cadrul procedurii.Certificat de inregistrare a dispozitivelor medicalepentru cele doua monitoare conformOrdinului nr.253/2010 emis de Ministerul Sanatatisau declaratiede conformitatecu marcaj CE -pentru fiecare produs in parte - Documentul solicitatse va prezent in oricare din formele : original, copie legalizata , sau copie lizibilacu mentiunea "conform cuoriginalul"
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta certificat de asigurare a calitatiiISO 9001:2008 implementatsau echivalentin copie certificata cf cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire se gaseste anexata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2012 15:03