Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - PACHET PATUTURI COPII, SCAUNELE COPII SI ALTE OBIECTE DE MOBILER


Detaliu pentru invitatia numarul 313862
Autoritate contractanta
Centru Bugetar de Administrare Crese Cluj
Cod de identificare fiscala: 19343123
Adresa: str. Mehedinti nr. 15, Cluj-Napoca
Telefon: 0264-565587
Fax: 0264-565587
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: PACHET PATUTURI COPII, SCAUNELE COPII SI ALTE OBIECTE DE MOBILER
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 39161000-8 - Mobilier pentru gradinite (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Pachet patuturi din lemn copii, scaunele din lemn copii si alte obiecte de mobiler din lemn masiv(grilaje calorifere, bancute cu spatar si sezut tapisat , tarcuri copii).
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 09.09.2011 12:29)
Data publicarii: 08.09.2011 18:29
Data limita de depunere a ofertelor: 28.09.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Centrul Bugetar de Administrare Crese, str. Menr.15, loc. Cluj-Napoca, tel/fax 0364/116667 cod postal 400672, email [email protected].
Data si ora deschiderii ofertelor: 28.09.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Centrul Bugetar de Administrare Crese, str. Menr.15, loc. Cluj-Napoca, tel/fax 0364/116667 cod postal 400672, email [email protected].
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Protectie sociala
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 93, 550 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-Decl. privind eligibilitatea , decl. privind neincadrarea in art.181 din O.U.G. 34/2006, Neincadr. in prev. art.180 din OUG34/06, cum ar fi Certif., cazier jud. si alte doc. Echiv. emise de aut. compet. din tara resp, decl.privind calit. De participant la procedura, certificate constatatorORC, certificateunic de inregistrare CUI, certificate privind plata impozitelor locale, situatiaeconomico-financiara -bilant contabil 31.12.2010, declaratie privind principalele livrari in ultimii 3 ani, pers.tehnic specializat si asig calitatii.
-Operatorul economic poate obtine documentatia de pe SEAP e-licitatie. ro-Garantia de participare este de 1870 lei.
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Pretul oferit; Termen de livrare si instalare a produselor; Garantia produselor;
40
Descriere: termen de livrare si instalare a produselor 30 puncte;garantia produselor 10 puncte
Motive anulare:
Altele
Observatii: Abateri de la prevederile legislative si nu era posibila asigurarea unui nivel satisfacator al concurentei.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer