Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Pachet reactivi de biochimie uscata compatibili cu Analizorul Automat VITROS 250


Detaliu pentru invitatia numarul 349731
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Municipal de Urgenta Pascani
Numar invitatie: 349731/02.07.2013
Denumire contract: Pachet reactivi de biochimie uscata compatibili cu Analizorul Automat VITROS 250
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Municipal de Urgenta PascaniCod fiscal: 4701371, Adresa: Str Gradinitei nr 5, Pascani, Telefon: +40 0232763600, Fax: +40 0232765060
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: in SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Pachet reactivi de biochimie uscata compatibili cu Analizorul Automat VITROS 250
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Pachet reactivi de biochimie uscata compatibili cu Analizorul Automat VITROS 250Valoarea estimata fara TVA , se situeaza in intervalul 358160 - 436480 lei .Valoarea minima a intervalului ( valoarea estimata a contractului )reprezinta valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele , iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari.Optiuni: Suplimentare conform prevederi art. 6 alin (3) din H.G.925/2006
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 358, 160 - 436, 480 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 3582 lei si poate fi prezentata in lei sau echivalentul in euro la cursul BNR din data de 05.06.2013.Suma prevazuta de conditiile art.278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/ 2006 se retine din garantia de participare . Garantia de participare se constituie conform prevederilor art. 86 alin.(1) din H.G. 925/ 2006. In cazul viramentului bancar contul este: RO92TREZ4075041XXX000130 deschis la Trezoreria Pascani.Pentru a beneficia de reducere de 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca societatea se incadreaza in categoria IMM.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea fara TVA a contractului de produse.Pentru a beneficia de reducere de 50% a garantiei se va prezenta declaratie pe proprie raspundere din care sa reiasa ca societatea se incadreaza in categoria IMM. Modul de constituire va fi conform prevederilor art. 90 alin(1) din H.G. nr. 925/ 2006. In cazul viramentului bancar contul este: RO92TREZ4075041XXX000130 deschis la Trezoreria Pascani
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind eligibilitatea(Formular nr. 1)- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181/OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 2)- declaratie privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata aimpozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele).- declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/OUG nr. 34/2006 (Formular nr. 3)- certificat de participare la licitatie cu oferta independenta/ Ordin ANRMAP nr. 314/2010 (Formular nr. 4)Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractantacu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire1. Manager ? dr. Panzaru Costica2. Director medical ? dr. Acsinte Diana Elena3. Director financiar-contabil ? ec. Miron Doina-Mihaela4. Director Ingrijiri Medicale ?as. Pertu Liliana5. Sef serviciu ATA ? ing. Raileanu Dan Gheorghe6. Consilier juridic ? jrs. Anton Vasile - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate a operatorului economic , iar informatiile din cadrul acestuia sa fie in concordanta cu realitatea la data limita de depunere a ofertei.- Persoane juridice/ fizice straine ? Documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezidentObiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de ONRC.In urma solicitarii facute de autoritatea contractanta, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta in plic inchis sigilat, pentru conformitate, documentul in original/copie legalizata.- Aviz emis de Ministerul Sanatatii pentru comercializarea produsului ofertatOfertantul trebuie sa detina Aviz de functionare emis de catre MinisterulSanatatii conform Legii 176/2000 , in anexa caruia sa fie mentionat producatorul dispozitivului medical de diagnostic in vitro ofertat (copie lizibila conform cu originalul).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Ultimul bilant vizat pe anul 2012 si inregistrat de organele competente, - Informatii referitoare la cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (Formular nr. 5)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii trei ani continand valori , perioade de livrare, beneficiari indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate / documente emise sau contrasemnate de o autoritate sau de catre clientul beneficiar . In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari /confirmari din partea acestuia , demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr- o declaratie a operatorului economic ( formularul 12 D)., Declaratie privind personalul (Formularul 12 I), Declaratie de conformitate(EC) ? Directiva 98/79/EC privinddispozitivele medicale de diagnostic in vitro pentru produse (copie lizibilaconform cu originalul) Certificat emis de un organism de certificare notificat care atestaca ofertantulare implementat si mentine un sistem de management al calitatii in conformitate cu cerintele standardului ISO 9001:2008Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.07.2013 13:04
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer