Achizitie publica - pachet reactivi pentru analizor hematologic ABX MICROS 45
Detaliu pentru invitatia numarul 332255
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 332255/24.07.2012
Denumire contract: pachet reactivi pentru analizor hematologic ABX MICROS 45
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - U.M 02175 ConstantaCod fiscal: 4301383, Adresa: B-dul Mamaia nr. 96, Constanta, Telefon: 0241.695.366, Fax: 0241.695.366
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: www.e-licitatie.ro - seap
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: pachet reactivi pentru analizor hematologic ABX MICROS 45
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: pachet reactivi pentru analizor hematologic Horiba ABX Micros 45 conform caietului de sarcini Aut contr intentioneaza sa prelung contr cu inca 4 luni conform art. 6 din HG 925/2006.Valoare minima estimata a intervalului reprezinta valoarea estimata a prezentei procedurii(in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), respectiv 3234 ron iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata ce contine si valoarea posibilelor suplimentari, respectiv 5530 ron
II.1.6) CPV: 33696200-7 - Reactivi pentru analize de sange (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 530 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 61 ron, valabilitate -egala cu perioada de valabilitate a ofertei data-60 zile incepand cu data limita stabilita pentru depunerea ofertelor din cadrul invitatiei de participare. Mod de constituire : conform articolului 86 din H.G. nr. 925/2006 - prin virament bancar in contul S.M. Constanta, codul fiscal este 4301383, respectiv codul IBAN nr. RO88TREZ2315005XXX000401, deschis la Trezoreria Constanta, confirmat de banca emitenta. - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta , in situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr 8 si originalul va fi depus la sediu autoritatii contractante pana cel tarziu data si ora limita stabilita in invitatia de participare - prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unei sume in numerar Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.Garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata neconditionata la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratie acestuia cu privire la culpa persoanei garantate in situatia incadrarii in prevederile art art 87 din HG 925/2006, precum si in cazul prevazut de art 2781 din OUG 34/2006 (se va retine 1% din valoarea estimata a lotului contestat )
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi 10 % din valoarea fara tva a contractului de furnizare. Modalitati de constituire: conform art 90 din HG 925/2006 alin 1 si 2 cu modificarile si completarile ulterioare ( printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante;ordin de plata ordin de plata in cont IBANRO88TREZ2315005XXX000401, deschis la Trezoreria Constanta) In situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza Formularul nr 9 Garantia va fi irevocabila, si se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate in situatia incadrarii in prevederile art 91 din HG925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 -completata conform forumlarului nr 1 ofertant/tert sustinatorIncadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din proceduraaplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-completata conform formularului nr 2 ofertant/tert sustinatorIn situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Nota: -In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatiiprofesionale care are competente in acest sens.In cazul sutinerii se va completa declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 si pentru sustinatoriCerinta nr. 3Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP314/2010 -completare formularul nr 3Cerinta nr. 4Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 -formular 4FACTORII DE DECIZIE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURILOR DE ATRIBUIRE SUNT: COMANDANT-COL DR TOFAN EDUARDDIRECTOR FINANCIAR CONTABIL- LT COL COMAN OCTAVIANDIRECTOR MEDICAL-DR TRANA AURELP/DIRECTOR ADMINISTRATIV-MR APOSTOL VIRGILCONS JURIDIC CPT IVANOV GEORGIANACOMISIA DE EVALUAREPRESEDINTE DR TRANA AURELMEMBRII FARM JELESCU DUMITRUEC IORDACHE BIANCAConsiliul de administratie poate fi contactat pe www.smuct.roBugetul autoritatii contractante este aprobat de SEFUL DIRECTIEI MEDICALE A MINISTERULUI APARARII NATIONALE ?general de brigada medic DR Mihai Marius MURESANOfertantul/candidatul/ofertantul asociat/subcontractantul/tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/ organului de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul IV inclusiv, sau care se afla in relatii comerciale astfel cum sunt acestea prevazute la conf. Art. 69^1 din OUG 34/2006 cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire Cerinta nr. 1Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in baza Legii nr.26/1990 ( original, copie legalizata , copie cu mentiunea ?conform cu originalul?(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor)Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are codul CAEN asociat obiectului contractului. La solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc va transmite la sediul autoritatii contractante, pana la data transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii, certificatul constatator in original sau copie legalizata
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Cerinta minima obligatorie pentru toate reperele pachetului -Mostre cu titlu gratuit ce vor fi depuse la sediul autoritatii contractante pana cel tarziu data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor publicata in invitatie de participare
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro - SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 05.10.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.07.2012 10:26